213 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Samantha-89

Jeetje wat slapen veel kindjes al door… wij zijn jaloers! 2 weken geleden ...
Ons dochtertje sliep met ongeveer 7 weken door. 2 weken geleden werd ze ziek (waarschijnlijk rs virus) en toen dronk ze amper en sindsdien slaapt ze ook niet meer door. Ook overdag slechter dan eerst jammer genoeg. Komt nu ook samen met kdv en oppasdag bij opa en oma. Dus het is ook allemaal veel. Geduld hebben dan maar he 😵‍💫

één jaar geleden

Mijn zoontje krijgt Bv op verzoek en slaapt om 19:30 en wordt dan tussen 2 en 3 weer wakker om 10 min te drinken en valt dan weer in slaap tot 7 uur. Ik vind het helemaal prima zo. Mijn dochtertje die nu 2 is werd elke 2 uur wakker dus dit is luxe!

één jaar geleden

Heeft iemand de slaapgids van 0-4 jaar gekocht van slaaptipsvoorbaby’s?

één jaar geleden

Reactie op suzanne12345678910

Heeft iemand de slaapgids van 0-4 jaar gekocht van slaaptipsvoorbaby’s?
Ik heb slaapgids 0-16weken als je die wilt. En ik heb voorbeeldroutines 0-4jaar. Stuur me maar een berichtje met jouw email als je het wilt.

één jaar geleden

De kleine slaapt de ene nacht wel door en de andere nacht niet. Ze heeft wel eens van 20.00 tot 6.30 geslapen maar vannacht heeft ze 2x gedronken. Het is heerlijk als ze doorslaapt maar ook oké als ze nog lekker komt drinken. Het scheelt wel dat ze na het drinken vrijwel direct weer in slaap kukelt dus het is niet dat ik constant in de weer met haar ben

één jaar geleden

Reactie op Samantha-89

Jeetje wat slapen veel kindjes al door… wij zijn jaloers! 2 weken geleden ...
Ons kleintje sliep vorige week een paar nachten 5-6 uur, maar de afgelopen nachten weer heel kort. Ook overdag is er geen peil op te trekken, er zit geen ritme in bij ons. 🥲 Eigenlijk wil ik dat wel wat meer gaan creëren omdat ik in januari weer aan het werk ga, maar mijn man heeft 0 ritme en ik woon in Mexico, wat nou ook niet bepaald het land van rust en regelmaat is. 😅

één jaar geleden

Mijn klein manneke. Slaapt al geregeld van 19 uur tot 7 uur. Heerlijk door Af en toe komt hij ook nog wel eens in de nacht. Maar gelukkig niet meer elke nacht

één jaar geleden

Nee helaas nog niet. 22:00-1:30-4:30-7:00 is vooralsnog het nachtschade

één jaar geleden

Hier sliep ze door. Zelfs van 10 tot 9. Helaas sinds haar sprongetje vorig weekend tot 6/7 uur. En sinds 2 dagen komt ze al rond 2 uur. Het hoort bij de leeftijd van 3 maanden maar Hopelijk is dit maar voor even en slaapt ze snel weer door.

één jaar geleden

Hier nu meerdere nachten doorgeslapen. 18.30 in bed na de fles van 180, 22.00 fles 180 en wakker rond 7 a 7.30.