213 Reacties

één jaar geleden

Hier 8 weken en geef borstvoeding, ze komt meestal rond 3 uur en dan 7 uur weer.

één jaar geleden

Hier 11weken gecorrigeerd 9wekeb. Slaapt sinds 2 weken van 21-23.30 dan flesjes en slaapt dan van 00-6u

één jaar geleden

Onze zoon van 7 weken slaapt nu ook door van 9 tot 7 uur.. hiervoor werd mijn zoontjer standaart om 2 uur wakker... en hij kreeg altijd om 21.30 de laatste fles.. en daarvoor om 17.30... de ggd gaf aan probeer eens om 21.00 te voeden zodat daar geen 4 uur tussen zit.. en ja hoor opeens slaapt hij door. Heel raar.. we voeden nu om 18.00 en daarna om 21.00

één jaar geleden

Nee hoor. Dochter van 6 weken gewoon elke 3 uur helaas....

één jaar geleden

Hier onze dochter 8 weekjes en slaapt door vanaf 00:00 laatste fles van 150(proberen we) daarna slaapt ze meestal door tot 08:00 in de ochtend!

één jaar geleden

Hier 9 weekjes, ze kwam na de fles van 23u meestal weer rond 03.30/04.00 maar afgelopen week ineens een paar keer om 05.00/05.30. Kon ik me voorheen niks bij voorstellen dat dit ging gebeuren maar nu toch ineens! Het kan ook best zijn dat het straks weer wat minder is, dat zagen we ook toen ze van 3uur ertussen naar 4 uur ertussen gingen. Hou hoop, het komt vanzelf :)

één jaar geleden

Nee hoor zeker niet! Hij slaapt rond 19.30, dan geef ik hem 22.30 een flesje en hij meldt zich tussen 4 en 5. Soms een paar dagen stipt 4 uur en super hongerig, soms rond 5 of iets later en drinkt z’n fles niet eens leeg. Geen peil op te trekken

één jaar geleden

Hier 7 weken en wisselt! 8 uur laatste fles en ergens tussen 2 tot wel eens half 7😅

één jaar geleden

Mijn zoontje van 10 weken heeft rond 23.00 totaal geen zin in melk dus gisteren hebben we om 18.30 de fles gegeven en hem naar bed gedaan en toen lieten we hem zelf komen wanneer hij honger had… Vanmorgen om half 5 pas 😳 Vandaag laten we hem weer zelf komen voor de fles, ben benieuwd naar welk tijdstip het word..

één jaar geleden

Mijn meisje van 7 weken slaapt ook 3 uurtjes, ik voed haar om 11, 2 en 5 uur 😋 met geluk slaapt ze soms een half uurtje langer

één jaar geleden

Reactie op Ilse nh

Onze zoon van 7 weken slaapt nu ook door van 9 tot 7 uur.. hiervoor wer ...
Dit is grappig, ik ga dit ook proberen 😄 wij voeden meestal ook rond 17.30/18 uur, en dan nog een keer tussen 22-23 uur (bijna 7 weken). Hij komt snachts tussen 3 en 4 en dan weer

één jaar geleden

Reactie op AleAme

Nee hoor! Hier 10 weken en slaapt ook nog niet door, ook volledige borstvoe ...
Precies hetzelfde!

één jaar geleden

Hier ook borstvoeding. Om 21.00 voeden, dan om 1.00 en om 4.00 en ze is 7 weken. Ik vind het heel netjes, krijg genoeg slaap en dat doorslapen komt vanzelf wel!

één jaar geleden

Reactie op Jetjuh

Mijn zoontje van 10 weken heeft rond 23.00 totaal geen zin in melk dus gist ...
Zo was dit hier ook. Ik probeer laatste fles rond 20u te geven 20u30. Later zitten ze al in dat nacht gevoel had ik indruk. Hier geslapen tot 7u30 weer zalig.🥰

één jaar geleden

Hier ook zeker nog niet hoor. Max 4u tss voedingen, meestal zelf maar 3. Onze dochter van 21 maanden slaapt ook nog niet door. Dus pittige nachten waar ik 3 a 4x er nog uit moet

één jaar geleden

Reactie op 2sonsrich

Dit is grappig, ik ga dit ook proberen 😄 wij voeden meestal ook rond 17.30 ...
Bij ons precies dezelfde tijden. Miss ook maar de tip proberen!

één jaar geleden

Ik geef zelf ook borstvoeding. Met 6 weken sliep hij uit het niets 12 uur door. Ik had hem toen maar wakker gemaakt, omdat ik het eng vond. Gelijk ook huisartsenpost gebeld, want ja.. je weet maar nooit. Hun vertelde mij dat ik mij geen zorgen moest maken zolang je verder niks aan hem ziet. Nu is hij 8 weken en slaapt hij overdag om de 1 a 3 uurtjes en rond de nacht slaapt hij 6 a 9 uurtjes!

één jaar geleden

Mijn zoontje van 8 weken slaapt al een tijdje door. De eerste keer schrok ik wakker om 6 uur en helemaal in paniek mn man wakker maken 🤣. Om rond 10 uur zn laatste flesje en zijn eerste flesje om 6/7 uur. Maar daarna slaapt hij weer verder tot 10.

één jaar geleden

Onze zoon van 10 weken slaapt nog langgggg niet door. Zeker om de 3 uur borstvoeding, soms korter en tussendoor is hij vaak lang wakker (dus ik ook). 4 uur slaap is een hele goede nacht voor mij 😅 Dochter sliep met 1,5 jaar pas door. Dus waarschijnlijk nog even volhouden 🤭 Ik word wel chagrijnig als mijn man bij het ontbijt soms zegt: 'pff ik ben echt moe, reken maar niet op mij vandaag, ik heb maar 7 uur geslapen vannacht' 🥲🤬

één jaar geleden

Reactie op Lapaza

Onze zoon van 10 weken slaapt nog langgggg niet door. Zeker om de 3 uur bor ...
Hier ook! Hij komt maximaal om de 3/4 uur, maar vaak ook om de 2 uur en vannacht na 04:00 elk uur 😅. Ik krijg wel het idee dat veel baby’s al veel langer slapen. Maar goed, alles is een fase 😄😄