213 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Beck56

Hier ook! Hij komt maximaal om de 3/4 uur, maar vaak ook om de 2 uur en van ...
Haha inderdaad 'het is een fase, het gaat voorbij' is ook mijn persoonlijke mantra geworden 🤣🤣 Maar pittig. Succes mama! 💪

één jaar geleden

Onze dochter slaapt ook de nachten door. Krijgt tussen 22 en 23 uur een fles en slaapt dan tot ongeveer 6 uur. Heel fijn!

één jaar geleden

Hier een klein mannetje van 6 1/2 week die vannacht van 01.00-05.40 geslapen heeft. Ik ben een hele blije mama, want voor mij de langste nacht slaap in máááánden 😉

één jaar geleden

Ik geef bv en kom gemiddeld op 10-12 voedingen uit per 24 uur. ‘S nachts zit er vaak 4,5 tot 6,5 uur tussen (lucky me!) maar dat betekent overdag op sommige dagen dat ze om het uur/1,5 max 2 uur komt

één jaar geleden

Hier in de nacht 3uur tussen voeding 🥲

één jaar geleden

Hier op een goeie dag is de langste stretch 23.30u-6u. Maar dan hebben we geluk, het is vaker 23.30u-4u. Ik geef flesvoeding. Ben zeer jaloers op de mensen met babies die doorslapen 🥲 de dingen die ik zou doen voor een volledige nacht slaap zonder onderbrekingen.. 😂

één jaar geleden

Reactie op Runi

Hier op een goeie dag is de langste stretch 23.30u-6u. Maar dan hebben we g ...
Ooh hier hetzelfde!! M'n dochter sliep met 3 weken al door en zoonlief is nu bijna 8 weken en wij zeggen maar: nou, wanneer slaapt ie nou eens echt een lange nacht door 😅 dochter heeft ons erg verwend en ik weet ook dat dit heel normaal is,maR toch. Al ben ik allang blij dat hij snachts al langer dan 3 en 4 uur ertussen laat. Ach... het komt vanzelf een x denk ik maar, hoort erbij. Al word ik ook lichtelijk jaloers van die lange nachten die sommigen hier al hebben. Geniet ervan voor diegenen 🥳

één jaar geleden

Ik vind het dus helemaal niet erg dat mijn baby nog niet doorslaapt 🙈 vind het een fijn moment samen in de nacht ❤️🥰

één jaar geleden

Mn kleine sliep vanaf 3 weken door. Laatste fles om 2300 uur en de volgende 0600.. nu sinds vorige week zondag komt hij elke nacht om de 2 1/2 3uur.. hoe kan dit dan? Hij is nu precies 2 maand..

één jaar geleden

Reactie op MommyDanitobe

Mn kleine sliep vanaf 3 weken door. Laatste fles om 2300 uur en de volgende ...
Sprongetje ?

één jaar geleden

Reactie op MommyDanitobe

Mn kleine sliep vanaf 3 weken door. Laatste fles om 2300 uur en de volgende ...
Kan een sprongetje zijn. Clusteren. Gaat hopelijk met paar dagen weer over.

één jaar geleden

Reactie op Jetjuh

Mijn zoontje van 10 weken heeft rond 23.00 totaal geen zin in melk dus gist ...
Ik volg ! Hoe was het deze nacht

één jaar geleden

Reactie op nicci-nicolle

Kan een sprongetje zijn. Clusteren. Gaat hopelijk met paar dagen weer over. ...
Het is al 7 dagen aan de gang... 😪

één jaar geleden

Reactie op MommyDanitobe

Het is al 7 dagen aan de gang... 😪
Sprong twee duurt 2weken 🫥 Hopelijk hoeft het niet zo lang te duren maar hopelijk zit her er alweer bijna op

één jaar geleden

Reactie op Familyof4

Zo was dit hier ook. Ik probeer laatste fles rond 20u te geven 20u30. Later ...
Goede tip! Ga ik vanavond ook proberen 😁

één jaar geleden

Reactie op Freddie

Ik volg ! Hoe was het deze nacht
Vannacht was precies hetzelfde! Vanavond ga ik proberen of ik rond 8/half 9 nog een fles erin krijg en kijken of hij de nacht door trekt

één jaar geleden

Reactie op Familyof4

Zo was dit hier ook. Ik probeer laatste fles rond 20u te geven 20u30. Later ...
Vraag je he. Die laatste fles. Doe je die wakker geven? Dus uit bed halen, in lichte kamer etc? En dan nog spelen en dan in bed of na voeding meteen in bed. En vraag betreft voeding rond 22:00. Doen jullie die wakker of slapend geven. (Iedereen mag reageren dank! )

één jaar geleden

Reactie op dddi

Vraag je he. Die laatste fles. Doe je die wakker geven? Dus uit bed halen, ...
Ik geef benenden zijn fles rond 20u. En dan gaat hij bedje.... tot.... hij wakker wordt. Als ik men zoontje naar school moet voeren dat maak ik Cody wakker om 6u. In het weekend laat ik hem zelf wakker worden en deze ochtend 7u30. 20 u wordt hij nog wakker erna neemt hij zijn nachtrust..

één jaar geleden

Reactie op dddi

Vraag je he. Die laatste fles. Doe je die wakker geven? Dus uit bed halen, ...
Ik doe de fles van rond 19:00/20:00 gewoon in het licht en daarna bed ritueel. Soms ligt ze ook nog wel bij mij op de bank tot laatste fles. Dan dus niet de (ongeveer) 2300 fles in het donker. Maar als zij al in bed ligt en ik haar wakker maak voor de fles dan blijven we boven in de slaapkamer

één jaar geleden

Reactie op dddi

Vraag je he. Die laatste fles. Doe je die wakker geven? Dus uit bed halen, ...
Als hij vroeger nog om de 4 u wakker werd deed ik de zaklamp van men gsm aan. Verschonen pap geven. In de donker is dat niet zo evident. Ben wel toen rustig en ga niet beginnen babbelen... 🥰