213 Reacties

één jaar geleden

Reactie op dddi

Vraag je he. Die laatste fles. Doe je die wakker geven? Dus uit bed halen, ...
Ik gaf toevallig net de laatste fles, deze geef ik in de woonkamer.. Wel lkkr rustig. Ik speel niet meer met hem, leg hem meteen in zn bedje

één jaar geleden

Dank jullie 💕

één jaar geleden

Onze dochter is 2 maanden en sinds 1/1.5 week hebben we toch beetje ritme gekregen in de borstvoedingstijden En sindsdien slaapt ze best goed door. Laatste voeding 21.30/22.00 en komt tussen 5.00 en 6.00 uur (meeste nachten) . We proberen daarom het rimte vast te houden (9.00, 11.30, 13.45, 16.15, 1900, 2130 en dan 1 nachtvoeding) De tijden zijn ongeveer en kunnen ook half uurtje afwijken.

één jaar geleden

Reactie op Jetjuh

Goede tip! Ga ik vanavond ook proberen 😁
Laatste fles om 20.00 uur en meneer melde zich om 5 uur… vanavond 21.00 proberen 😁

één jaar geleden

Reactie op dddi

Vraag je he. Die laatste fles. Doe je die wakker geven? Dus uit bed halen, ...
Laatste fles van rond 19.00 doe ik nog beneden (omdat ik soms dan alleen ben met de kids, is puur praktisch kan de peuter niet alleen beneden laten). Die van 22.30 alleen uit z’n inbaker spul halen dan hop fles erin, drinkt ie half slapend. Dit doe ik in t donker op de slaapkamer. Dan slaapt ie na een dikke boer al weer verder. Of soms voor de boer al en dan boert ie in z’n slaap

één jaar geleden

Reactie op esmeralda1987

Laatste fles van rond 19.00 doe ik nog beneden (omdat ik soms dan alleen be ...
Ik heb dat als ik haar uit haar inbakerding haal dat ze dan wakker wordt. 🫠

één jaar geleden

Reactie op dddi

Ik heb dat als ik haar uit haar inbakerding haal dat ze dan wakker wordt. � ...
Ja wordt de mijne ook hoor, maar omdat ik alles in het donker doe en direct de fles erin doe slaapt ie snel verder! Of tijdens de fles al 🙈

één jaar geleden

Reactie op esmeralda1987

Ja wordt de mijne ook hoor, maar omdat ik alles in het donker doe en direct ...
En als hij dan slaapt, laat je hem dan nog wel boeren of dat niet?

één jaar geleden

Reactie op MommyDanitobe

En als hij dan slaapt, laat je hem dan nog wel boeren of dat niet?
Ja ik hou hem sws 20 min rechtop na de voeding ivm spugen. Hij boert ook dan in z’n slaap, tegen me aan. Maar dus soms slapend

één jaar geleden

Reactie op 2sonsrich

Dit is grappig, ik ga dit ook proberen 😄 wij voeden meestal ook rond 17.30 ...
Ikben benieuwd.. zoontje slaapt nu al een week door.. bij ons echt geholpen.

één jaar geleden

Reactie op 2sonsrich

Dit is grappig, ik ga dit ook proberen 😄 wij voeden meestal ook rond 17.30 ...
Ben benieuwd, ons zoontje slaapr nu al een week door..

één jaar geleden

Vannacht van 20:00 tot nu nog (bijna 07:00) doorgeslapen hier. Ging net even controleren of hij nog ademde

één jaar geleden

6 weken slaapt van 19 tot 2-3 uur en dan na voeding tot 6-7 uur, vind het heerlijk! Slaapt in eigen kamer.

één jaar geleden

Hier zoontje van 6 weken om 21:30 voeding slaap hij door tot 12:30/01:00 dan komt hij om 04:00, 06:00 en 08:30 krijgt bv. Laatsten sliep hij opeens van 19:00 tot 00:30 uur door was helaas maar 1malig😅

één jaar geleden

Reactie op Jetjuh

Laatste fles om 20.00 uur en meneer melde zich om 5 uur… vanavond 21.00 pro ...
Hoe kom. Je uit op. 8uur laatste fles hihi hier is de laatsre om 00;00 7 a 8 flesjes

één jaar geleden

Reactie op Jetjuh

Vannacht was precies hetzelfde! Vanavond ga ik proberen of ik rond 8/half 9 ...
Mag ik vragen wanneer jullie hem dan voor het laatst verschonen? En wanneer weer een nieuwe luier geven? En welke luier werkt goed voor jullie, die zo lang mee kan?

één jaar geleden

Reactie op M_26/09

Mag ik vragen wanneer jullie hem dan voor het laatst verschonen? En wanneer ...
Wij verschonen bij elke voeding dus daar kan soms wel 7 uur tussen zitten. Wij gebruiken Pampers nr 2 en nooit natte kleren.

één jaar geleden

Reactie op M_26/09

Mag ik vragen wanneer jullie hem dan voor het laatst verschonen? En wanneer ...
Wij verschonen voor elke voeding.. Avond bij laatste fles zitten er de meeste uren tussen maar nooit door gelekt.. om 20.00 tot ochtend soms 7.00. We gebruikten altijd Pampers, maar nu eens keer merk van de Aldi geprobeerd en die is super!

één jaar geleden

Reactie op M_26/09

Mag ik vragen wanneer jullie hem dan voor het laatst verschonen? En wanneer ...
Ik gebruik overdag maat 2 van pampers premium en voor de nacht maat 3 hiervan, omdat er dan zo lang tussen zit

één jaar geleden

Ik heb zowat alles getest. (Minimaal 1pak per merk en soms meer) Dit is een top lijstje voor de nacht. 1. Pampers baby dry 2. Pascal &friends 3. Etos woezel en pip luiers