213 Reacties

één jaar geleden

10 weken en al een tijdje best lang. Zonder inbakeren hier maar 2 a 3 uurtjes, met inbakeren 8 uur lang.

één jaar geleden

Pff onze dochter bijna 12 weken sliep vannacht voor het eerst van 1745 tot 0600!! 😱😱😱

één jaar geleden

Reactie op Blessedmomtobe

Hier zoontje van 6 weken om 21:30 voeding slaap hij door tot 12:30/01:00 da ...
Hier precies hetzelfde!

één jaar geleden

Hoe doen jullie het nu qua voedingen met de baby's die doorslapen? Ons zoontje kreeg vannacht bijvoorbeeld om half 1 de laatste voeding (borstvoeding) en vanochtend weer om kwart voor 8. Hij meldt zich vaak om de 4 uur, waardoor we eigenlijk maar op 4 voedingen uitkomen op een dag en dit is weer te weinig 🙃 Hij is overdag veel wakker en meldt zich gewoon niet eerder. Als we het erin "proppen" geeft hij daarna veel over.

één jaar geleden

Reactie op Merengue

Hoe doen jullie het nu qua voedingen met de baby's die doorslapen? Ons zo ...
Ik zou toch wel vaker proberen de borst aan te bieden. Al is het maar voor een paar slokken, dat is voor je productie ook echt wel beter. Ik laat er zelf overdag sowieso max 3 uur tussen, behalve als we onderweg zijn oid. Aan de andere kant, als hij goed groeit op 4 voedingen en jouw productie is stabiel dan weet ik niet zeker hoeveel kwaad het kan. Misschien even overleggen met een IBCLC lactatiekundige?

één jaar geleden

Reactie op IdJvdK

Ik zou toch wel vaker proberen de borst aan te bieden. Al is het maar voor ...
Bedankt voor de tip! We hebben tot nu toe altijd nog 5 voedingen aangeboden maar zitten dan snachts steeds op het randje van de "binnen de 24uur". Hij groeit sowieso goed, is nu 2 maanden oud en weegt al 7.5 kilo 🙃

één jaar geleden

Reactie op Mommie262

Pff onze dochter bijna 12 weken sliep vannacht voor het eerst van 1745 tot ...
Ohh geluksmomentje moet dat zijn zeg😁. Ik ben helemaal blij voor je haha. Mijn dochter is 11 weken en hoop zo dat ze dat ook gaat doen ik ben al blij met 6u aaneen!

één jaar geleden

Reactie op Familyof4

Ik laat hem doorslapen. 10 weken. En pap 20 uur en maak hem wakker 7u😅
Mag ik vragen welke pap jij geeft?

één jaar geleden

Mijn dochtertje van 8 weken krijgt de laatste fles rond 23:00u en daarna weer rond 07:30 / 08:00u. Ze wordt af en toe wel even wakker, maar valt dan gewoon weer in slaap. Ik doe verder niks speciaals geen speen of iets. Ik laat haar gewoon liggen, tot dat ik merk dat ze onrustig wordt en een beetje begint te zeuren en geef dan een fles. Ik denk dat je er niet zoveel invloed op hebt. Als je kindje honger heeft dan laat hij/zij zichzelf wel horen.

één jaar geleden

Zo de onze heeft vanacht opeens 10 uur geslapen zonder wakker te worden voor een voeding🥰🥰

één jaar geleden

Zo de onze heeft vanacht opeens 10 uur geslapen zonder wakker te worden voo ...
Wauw! Wat zal je heerlijk geslapen hebben! Mijn zoontje van 11 weken komt als een soort treinconducteur elke 4u, ook ‘s nachts.. jammer, maar ik accepteer maar dat het zo is. Zal vanzelf lukken om de nachtvoeding over te slaan.

één jaar geleden

Wauw! Wat zal je heerlijk geslapen hebben! Mijn zoontje van 11 weken komt ...
Hier ook. Ik heb een topc geplaats. Wie weet zijn er gouden tips hahaha

één jaar geleden

Wauw! Wat zal je heerlijk geslapen hebben! Mijn zoontje van 11 weken komt ...
Klopt! Ik heerlijk mijn man helemaal in paniek dat ik ze uit heb laten hongeren😬😂😂😂 ze herhaalde het vannacht ook weer❤️

één jaar geleden

Onze meid meldt zich ineens weer afgelopen 2 nachten na 3 weken te hebben doorgeslapen. Zal wel weer een sprong zijn (bijna 11 weken). Niks zo veranderlijk als het ritme van een baby 😂

één jaar geleden

Reactie op 2sonsrich

Dit is grappig, ik ga dit ook proberen 😄 wij voeden meestal ook rond 17.30 ...
Ik ben even benieuwd. Heb je dit toevallig nog geprobeerd? 😊

één jaar geleden

Onze zoon is nu 11 weken. Hij krijgt de laatste (borst)voeding rond 18:30 en gaat dan naar zijn eigen bedje. Hij valt dan rond 20:00 in slaap. Soms meld hij zich rond 02:00 voor een voeding van +/- 30 minuten en slaapt dan weer tot 06:00. We hebben nu al 3 keer gehad dat hij aaneengesloten doorsliep. 🫣 Hij groeit overigens goed en is een tevreden kereltje. 😊

één jaar geleden

Reactie op naomi!

Ik doe de fles van rond 19:00/20:00 gewoon in het licht en daarna bed ritue ...
Hoe valt ze dan in slaap? :) Is onderdeel van het bed ritueel ook in slaap wiegen? Of heb je zo’n jaloersmakende magische baby die zelfstandig in slaap komt? 😂

één jaar geleden

Een kindje hoeft nog niet door te slapen!

één jaar geleden

Esmee krijgt haar laatste fles om 22;30 / 23;00 & slaapt eigenlijk altijd door tot 07:15/07:45, gelijk vanaf week 6 tot nu “ op dit moment 15 weken “

één jaar geleden

Wij zaten om half 5 vanacht rechtop in bed te Googlen of het normaal is dat een 12 wk oude baby opeens de hele nacht doorslaapt 😅 We schrokken ervan haha. Ben benieuwd of ze dit zo blijft doen 🤷🏼‍♀️