213 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Mirremir

Wij zaten om half 5 vanacht rechtop in bed te Googlen of het normaal is dat ...
Hahah hier schrokken wij gisteren om half 8 wakker. Lag nog heerlijk te tukken. Ons 2 jarige zoontje overigens ook. Heel raar om eerder wakker te zijn dan je kinderen 🤣

één jaar geleden

Jaloers op al jullie doorslapende kindjes 🫠🫠🤗

één jaar geleden

Reactie op AleAme

Jaloers op al jullie doorslapende kindjes 🫠🫠🤗
Bij mijn zoontje ging het ook niet zo snel hoor! Komt vanzelf. En de baby's die nu goed slapen kunnen over een paar weken weer super slecht slapen.

één jaar geleden

Sinds 3 dagen slaapt ze van 11 tot 8 hoop dat dit doorzet 💪

één jaar geleden

Reactie op AleAme

Jaloers op al jullie doorslapende kindjes 🫠🫠🤗
Ik ook ☺️🥲

één jaar geleden

Reactie op 28september💖

Sinds 3 dagen slaapt ze van 11 tot 8 hoop dat dit doorzet 💪
Leg je je kind pas om 11op bed of hoe? Bij mij rond 19:00 in bed en de voeding 22:30 in donker en dan terug in bed. En ze komt dagelijks rond 3:00

één jaar geleden

Reactie op dddi

Leg je je kind pas om 11op bed of hoe? Bij mij rond 19:00 in bed en de voe ...
Ik leg haar tussen de middag in bed en dan na de fles van half 8 slaapt ze even in de box of bij ons en dan gaat ze indd na de fles van half 11 naar bed

één jaar geleden

Ik word een beetje onzeker van al die doorslapende baby’s 😅😅. Nee ben blij voor jullie hoor! Hier is het nog verre van doorslapen.

één jaar geleden

Reactie op Beck56

Ik word een beetje onzeker van al die doorslapende baby’s 😅😅. Nee ben bli ...
Hier ook

één jaar geleden

Reactie op Beck56

Ik word een beetje onzeker van al die doorslapende baby’s 😅😅. Nee ben bli ...
Hier ook! Vaak wel 1 voeding per nacht en anders rond 3 uur en 5 uur wakker en sussen met een speentje of kroelen

één jaar geleden

Hier zijn laatste fles rond 19.00/20.00 dan gaat hij op bed en dan word hij rond 5.00/6.00 wakker 😊.. Nu 14 weken..

één jaar geleden

Ik dacht ook dat mijn zoon (9 wk) echt nog niet zou door slapen Max 4 uren. Maar een op de andere dag zaten er 9 uren tussen. Ik hoorde hem wel maar ik dacht probeer een speentje erin te doen en kijken hoe hij erop reageert. En ja hoor hij sliep weer verder. Wellicht is dit een tip voor anderen.

één jaar geleden

Reactie op lisaaar

Ik dacht ook dat mijn zoon (9 wk) echt nog niet zou door slapen Max 4 uren. ...
Hahaha herkenbaar me zoontje zou half 10 ze laatste fles krijgen halfuur ervoor ging ie brabbelen gaf em een speen en weg was ie wordt nu denk ik ook niet meer water tot de vroege nacht dan maar de mijne is 8 weken volledige kv

één jaar geleden

Vanacht 8 uren doorgeslpn 🥺 alleen manlief ziek. Dus voor mij nog steeds gn goede nacht 🤣😅

één jaar geleden

Reactie op dddi

Hier ook
Hier ook! Heb omdat ik zware griep heb gister tijdens zijn borstvoeding momentje zelfs een flesje gegeven ik was helemaal kapot en dacht dan slaapt die wel door. Haha never niet. Normaal wordt die rond 00h/0030 wakker en dan standaard 03.30/ 04.00h en geef volledige borstvoeding. Had 00.30 vervangen voor flesje met kunstvoeding omdat ik gewoonweg uit elkaar val. Meneer kwam precies om 03.30h zoals altijd. Hij sliep door vorige week, hele week toen mijn dochter in m’n bed sliep omdat zij griep had. Ik zei nog voor de grap tegen m’n moeder, als m’n dochter weer in eigen bed slaapt, zal je zien ;-). En ja de dag dat zij weer in haar eigen bed sliep, is meneer dus twee x per nacht weer wakker. 😵‍💫 ben er ook wel beetje klaar mee vooral met ziek zijn, maar goed je doet er niet altijd iets aan.

één jaar geleden

Vannacht voor t eerst. 18.45 sliep hij, 23 uur fles en geslapen tot 07.00. Dat was toch wel heel lekker. Nu hopen dat t zo blijft🤣

één jaar geleden

Reactie op Damel

Vannacht voor t eerst. 18.45 sliep hij, 23 uur fles en geslapen tot 07.00. ...
En hoelaat slaapt hij dan als hij 23 uur de fles heeft gehad?

één jaar geleden

Reactie op MommyDanitobe

En hoelaat slaapt hij dan als hij 23 uur de fles heeft gehad?
Hij krijgt nu 180, sliep om 23.30 weer

één jaar geleden

Reactie op Damel

Hij krijgt nu 180, sliep om 23.30 weer
Oh heeerlijk! Mijne valt zo slecht in slaap na zijn laatste voeding..

één jaar geleden

9 weken en komt eigenlijk standaard tussen 02:30 en 03:00 met de laatste fles om 22:30. Geven wel ‘ns een speentje om te kijken of ie doorslaapt, maar een halfuur later zitten we dan toch gewoon met n fles 😄 Na de nachtfles slaapt ie heel onrustig, veel woelen en geluidjes, dus dan slaap ik zelf ook niet al te best meer.