213 Reacties

één jaar geleden

Reactie op SteevN

9 weken en komt eigenlijk standaard tussen 02:30 en 03:00 met de laatste f ...
Hier ook! Hoe laat wordt ie wakker uiteindelijk?

één jaar geleden

Reactie op Beck56

Hier ook! Hoe laat wordt ie wakker uiteindelijk?
Tussen 6 en 7

één jaar geleden

Reactie op SteevN

9 weken en komt eigenlijk standaard tussen 02:30 en 03:00 met de laatste f ...
Hier preciess zelfde alleen is ze bijna 12wk

één jaar geleden

Wow vandaag voor het eerst 6,5 uur doorgeslapen, ik ben heel blij 🥲❤️

één jaar geleden

Reactie op dddi

Hier preciess zelfde alleen is ze bijna 12wk
Wauw idem hier met 12 weken

één jaar geleden

Ooh mijn zoontje, 8,5 week heeft tot 5.45 geslapen! Laatste fles om 22uur. Ik was vanaf 3uur wel wakker🤣

één jaar geleden

Reactie op Familyof4

Ik laat hem doorslapen. 10 weken. En pap 20 uur en maak hem wakker 7u😅
Wat doe je in dde fles van 8 uur?

één jaar geleden

Reactie op SteevN

9 weken en komt eigenlijk standaard tussen 02:30 en 03:00 met de laatste f ...
Ik merk als ik haar de fles om 23:00 geef dan is het soms iets beter en blijft ze NET wat langer slapen dan die 3:00uur. Ik ga het de komende dagen blijven testen. Misschien het proberen waard

één jaar geleden

Reactie op Popje20

Hier zijn laatste fles rond 19.00/20.00 dan gaat hij op bed en dan word hij ...
Voed je hem dan ook op de kamer waar die ook moet slapen? Ik heb een dame die snachts goed slaapt na haar laatste voeding. Overdag ook wel aardig ritme. Maar tussen 18-22 is het veel onrust en huilerig. Ben nu begonnen met ritueel met pyjama en slaapzakje maar 9 vd 10x eindigen we beneden omdat we haar echt niet weg kunnen leggen. Mocht iemand tips hebben ☺

één jaar geleden

Reactie op Nuttybowl9

Voed je hem dan ook op de kamer waar die ook moet slapen? Ik heb een dame ...
Nee geen tips, alleen herkenning haha. Dit was bij mijn oudste zoon ook zo en op een gegeven moment kwam het goed. Wel heel veel maanden later hoor 😅

één jaar geleden

Reactie op 2sonsrich

Nee geen tips, alleen herkenning haha. Dit was bij mijn oudste zoon ook zo ...
Haha oke, ze is bijna 3 maanden. Ik zal volhouden 😜

één jaar geleden

Reactie op Nuttybowl9

Voed je hem dan ook op de kamer waar die ook moet slapen? Ik heb een dame ...
Heel herkenbaar!;)

één jaar geleden

Nou, vannacht sliep ie door 😱 19.30 op bed, even na 45 opnieuw in slaap moeten helpen, 22.30 fles en slaapt nog as we speak. Hoe dan 🥳

één jaar geleden

Gisteren om 22u het laatste flesje en zonet om 7u een vrolijke baby die wakker werd!

één jaar geleden

Laatste fles om 22:00 en slaapt tot 08:00/09:00 door (vandaag zelfs klokje rond tot 10:00). Nu 15 weken, slaapt al sinds 8 weken door gelukkig 🥰

één jaar geleden

Reactie op JillRo

Gisteren om 22u het laatste flesje en zonet om 7u een vrolijke baby die wak ...
Eerste keer of al langer?

één jaar geleden

Ons zoon heeft vorige week 2 keer doorgeslapen van 23.30 tot 7 uur. Helaas 2 keer, want daarna komt hij weer standaard rond 03.00 / 04.00 uur. Iemand ervaring met het geven van de fles om 22 uur ipv 23 uur? Ons zoontje krijgt rond 18.15 fles en ligt er 18.45 in. En krijgt dus ik 23.00 uur de fles.

één jaar geleden

Mijn zoontje van 8weken slaapt al door van 22:30 tot 7 vanochtend werd hij half 9 wakker.

één jaar geleden

Reactie op Damel

Eerste keer of al langer?
Dat gebeurt al een paar weken, maar niet elke nacht. Soms is het 5u/6u, maar het is ook al een keertje half 8 geweest 🎉

één jaar geleden

Reactie op Damel

Ons zoon heeft vorige week 2 keer doorgeslapen van 23.30 tot 7 uur. Helaas ...
Ja ! Ik deed eerst ook rond 22:30/2300, kwam steeds rond 3 uur. Nu doe ik al 2 weken om 21:30 uur en de 3 uur werd steeds later tot nu slaapt hij al 1 week door tot 07:00!! Super blij mee! :) dan is ie namelijk nog niet helemaal in zn diepe slaap om 21:30 en pakt hij toch door!