213 Reacties

茅茅n jaar geleden

Reactie op Fj1

Ja ! Ik deed eerst ook rond 22:30/2300, kwam steeds rond 3 uur. Nu doe ik a ...
Hmmm gaan we ook maar eens proberen

茅茅n jaar geleden

Reactie op Damel

Ons zoon heeft vorige week 2 keer doorgeslapen van 23.30 tot 7 uur. Helaas ...
Yes, dit doen wij nu. De laatste fles geven wij steeds wat vroeger. Voorheen was de laatste fles om 23u en inmiddels is dit 21:30u. Sinds 1,5w slaapt onze zoon door, heerlijk!!!! 馃檶馃徏 We maken hem om 7u wakker en om 8u ligt hij weer in zijn bedje en slaapt hij door tot 10u.

茅茅n jaar geleden

Sinds wij onze zoon ook vroeger dan 23u laatste flesje geven slaapt hij steeds tot 5:15u of 5:30u! Hij ligt dan uiterlijk 22:30u te slapen in zijn bedje. Dit is nu 5x achter elkaar gebeurd. Hopelijk blijft hij dit volhouden!!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Chezzo91

Sinds wij onze zoon ook vroeger dan 23u laatste flesje geven slaapt hij ste ...
Proberen waard dus.. wij geven idd ook om 23 uur 180 en slaapt dan ook 23.30.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Chezzo91

Sinds wij onze zoon ook vroeger dan 23u laatste flesje geven slaapt hij ste ...
Hoelaat doen jullie de avondfles voor bedtijd? Hier om 18.00 uur ongeveer

茅茅n jaar geleden

Reactie op Fj1

Ja ! Ik deed eerst ook rond 22:30/2300, kwam steeds rond 3 uur. Nu doe ik a ...
Hoi! Wat fijn! Hoelaat geven jullie de fles voor 21.30?

茅茅n jaar geleden

Mijn zoontje 13 weekjes. Krijgt zijn flesje rond 19 uur en gaat dan naar bed. Heeft al een paar x doorgeslapen tot 7 uur. Heerlijk Soms komt hij wel eens. Vannacht was het 5 uur Ik geef geen fles meer om 24 uur omdat hij te vast slaap en hem niet wakker wil maken Dit gaat echt super 馃榿 Heerlijk tevreden kind en tevreden mama

茅茅n jaar geleden

Reactie op Mama Van 3 Boys

Mijn zoontje 13 weekjes. Krijgt zijn flesje rond 19 uur en gaat dan naar be ...
24 is 23 uur 馃槄

茅茅n jaar geleden

Vaak tussen 20.00 en 21.00 krijgt onze dochter nog een fles van 150. En nu al sinds een week dat ze doorslaapt tot 6 uur. Ze is nu 10 weken馃槏

茅茅n jaar geleden

Bij ons lukt het helaas niet om ons zoontje van 9 weken om 23 nog een fles te geven. Hij krijgt tussen 18 en 20 de laatste fles en gaat dan naar bed. Hij wordt wakker tussen 3 en 4 voor een fles en slaapt daarna weer en wordt vervolgens tussen 6 en 7 weer wakker. We hebben een keer geprobeerd om hem om 22 uur nog een fles te geven, toen werd hij om 1 茅n om 3 uur wakker 馃槄 We hebben er vrede mee dat hij 's nachts nog een voeding nodig heeft (ookal krijgt hij overdag in principe genoeg voeding). Mettertijd zal hij vast wel de hele nacht doorslapen 馃

茅茅n jaar geleden

Reactie op EmmyA

Bij ons lukt het helaas niet om ons zoontje van 9 weken om 23 nog een fles ...
Zo is het ook! Ze zullen het vast nog wel nodig hebben denk ik dan. Al is het soms best pittig, vooral als hij na de nachtfles gezellig wakker blijft馃お

茅茅n jaar geleden

Geen idee hoe jullie dat allemaal doen, maar mijn kleine komt nog steeds om de 3/4 uur in de nacht. 9 weken nu. Bij een sprongetje zelfs elk uur 馃槄馃槀

茅茅n jaar geleden

Reactie op Damel

Hoelaat doen jullie de avondfles voor bedtijd? Hier om 18.00 uur ongeveer
De enige fles die wij 'bepalen' is de laatste voordat wij gaan slapen. Alle andere flesjes bepaald hij zelf. Dat is elke dag anders. Wel altijd tussen 18:30 en 20:30u.

茅茅n jaar geleden

Reactie op femm01

Geen idee hoe jullie dat allemaal doen, maar mijn kleine komt nog steeds om ...
Onze zoon is deze week 14 weken en nu dus voor het eerst 5x achter elkaar gelukt. Geduld wordt beloond 馃槉

茅茅n jaar geleden

Reactie op Chezzo91

Onze zoon is deze week 14 weken en nu dus voor het eerst 5x achter elkaar g ...
Yes, we houden hoop! 馃槉

茅茅n jaar geleden

Hier na 2 weken doorslapen helaas weer naar een nachtvoeding sinds een week

茅茅n jaar geleden

Reactie op femm01

Geen idee hoe jullie dat allemaal doen, maar mijn kleine komt nog steeds om ...
Ik heb gister avond een kleiner fles gegeven rond bedtijd. En om 23:00 30cc groter dan normaal. Ik hoorde haar weer hard met de speen bezig rond 5:00. Dus had ook even een vreugdedans gedaan. Ga het vandaag weer proberen

茅茅n jaar geleden

Reactie op EmmyA

Bij ons lukt het helaas niet om ons zoontje van 9 weken om 23 nog een fles ...
Hier precies hetzelfde, zoontje is nu 14 weken en komt nu steeds vaker tussen 05.00u en 7.00u. Maar is nog niet standaard.馃槄

茅茅n jaar geleden

Reactie op EmmyA

Bij ons lukt het helaas niet om ons zoontje van 9 weken om 23 nog een fles ...
Ja denk ik ook hoor dat die nachtvoeding erin blijft tot de baby zelf lichamelijk voelt er geen behoefte meer aan te hebben. Alhoewel ik het ook super lekker zou vinden dat ze doorslaapt. Het is denk ik niet anders en het zal een keer van de ene op de andere dag ineens gebeuren zonder ook maar iets te doen 馃槅

茅茅n jaar geleden

Reactie op Mikaa122

Hoi! Wat fijn! Hoelaat geven jullie de fles voor 21.30?
Rond 18:00 uur, dan indd 21:30 :)