12 Reacties

5 maanden geleden

Andersom aan doen 😇.

5 maanden geleden

Reactie op AppelMuffin

Andersom aan doen 😇.
Dat is slim, nooit over nagedacht 🤣

5 maanden geleden

Mijn zoontje doet het nog netjes alleen in de ochtend, dus zelf nog niet nodig gehad. Maar mijn zussen en moeder gaven mij deze tip 😇.

5 maanden geleden

Reactie op AppelMuffin

Mijn zoontje doet het nog netjes alleen in de ochtend, dus zelf nog niet n ...
Ja, wij hebben geen idee wanneer hij het doet. Zag het pas toen ik wakker werd, dus misschien had hij het net pas gedaan, maar gezien hij wat kouder was, denk ik dat hij al even aan het spelen was 😅

5 maanden geleden

Ja dat denk ik dan ook, brr. Je kunt dit ens proberen, slaapzak andersom. Want dst duurt wel even weer voordet hij dat door heeft. Tenzij hij het over de schouders uit doet. 😅. Dan zal dit niet werken denk ik.

5 maanden geleden

Reactie op AppelMuffin

Ja dat denk ik dan ook, brr. Je kunt dit ens proberen, slaapzak andersom. W ...
Haha nee dat is echt onmogelijk denk ik. Ik ga dit idd vannacht eens proberen, bedankt voor de tip!

5 maanden geleden

Ik ken iemand die hem zelfs achterstevoren uit kreeg maar daar was de truc achterstevoren en binnenstebuiten (level 2 houdini) 😅

5 maanden geleden

Hier werkte achterste voren lang. Ze kan hem nu zelfs dan open krijgen. Nu de 'schuiver' naar binnen gedaan en tot nu toe gaat dat goed

5 maanden geleden

Hier ook achterstevoren en binnenstebuiten, dat is de enige manier waarop hij de slaapzak niet open krijgt

5 maanden geleden

Ik heb hierom de slaapzakken van lodger die ook in de autogordel kunnen. De rits kan je helemaal tot aan de achterkant t verplaatsen waardoor ze niet in de verleiding worden gebracht. Althans hier niet ;)

5 maanden geleden

Achterstevoren inderdaad en eventueel ook nog binnenstebuiten en het handvatje/schuivertje naar binnen proppen. Heeft dat ding een naam eigenlijk?😂

5 maanden geleden

Wat bij ons werkt een speciale veiligheidsspeld. Die maak je onderaan de rits vast aan de slaapzak. Zelfs met de slaapzak andersom krijgt mijn zoontje hem open 🥴