19 Reacties
9 maanden geleden
Vraag me inderdaad ook wel af waar andere kindjes op deze leeftijd mee spelen. Mijn zoontje speelt eigenlijk het liefst met alles dat geen speelgoed is 🙃 Stopcontacten, snoeren, afstandsbediening etc. Hij wilt eigenlijk gewoon heel de dag doen wat wij doen. Koken, de was, stofzuigen, poetsen, vegen. Ga maar zo door. Heel fijn natuurlijk dat hij zich daar zo in interesseert maar soms zou ik wel willen dat hij gewoon ff zelf gaat spelen met speelgoed 😅
9 maanden geleden
De donutwagen van playmobil is hier momenteel favoriet:
https://www.bol.com/nl/p/playmobil-1-2-3-donut-truck-71325/9300000144063380?referrer=socialshare_pdp_androidapp
Haar neefje van 3 had een cadeautje voor haar uitgezocht en vind ze ook echt te gek. tractor met dieren en geluid.
https://www.smythstoys.com/nl/nl-nl/speelgoed/kleuteronderwijs-en-elektronisch-leren/big-steps/big-steps-speelgoedauto-old-mcdonald-tractor-met-aanhangwagen/p/100364
9 maanden geleden
Ons zoontje is gek op zijn auto garage! We hebben die van little Dutch
VRIEND
9 maanden geleden
Hij speelt hier vooral met de dino’s van z’n broer 🙈 en Stapelstein wordt vaak gepakt, ballen om mee te gooien e.d. en auto’s
9 maanden geleden
https://www.bol.com/nl/nl/p/fisher-price-leerplezier-goede-manieren-theeservies-speelgoedservies/9200000038629472/?Referrer=ADVNLGOO002027-G-150626150384-S-1933402240229-9200000038629472&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAz8GuBhCxARIsAOpzk8yZ88x564eZ2tSeEcJ-k8M0s-abnfyHqEU5rC9kM9kPjfyWbfXNuewaAtrQEALw_wcB
Wij hebben dit wanstaltige ding als cadeau gekregen, je kent binnen 5 minuten alle liedjes uit je hoofd en hoort ze daarna nog als je 's nachts in bed gaat liggen en je ogen dicht doet, maar oh wat heeft ze er plezier van. Inschenken, samen thee drinken (dan geeft ze me een kopje en moet ik meedoen), maar ook ander speelgoed in haar kopje doen om "thee" te maken, ze vindt elke dag weer iets nieuws uit om ermee te doen.
We hebben ook een doorzichtige bak voor haar duplo gekocht, met de duplo wordt nog niet zoveel gespeeld, maar die bak is fantastisch. Ze kruipt/cruiset de hele kamer door met de bak op haar hoof en ze heeft geleerd dat het hilarisch is als ze haar neus platdrukt tegen de deksel. Soms is het leven zo simpel.
9 maanden geleden
Ons zoontje is gek op het interactieve speelgoed van V-tech, wij hebben nu de trein, het basketbal ding, een speeltafel en een activiteitenkubus daarvan. Het meeste via marktplaats voor een prikkie! ideaal en hij is gek op boekjes, die haal ik vaak via vinted
9 maanden geleden
Een keukentje! En de theepot en kopjes van de action. Wij worden dagelijks blij gemaakt met vele kopjes thee.
9 maanden geleden
Hier momenteel fan van duplo, auto’s, dingen bouwen en omgooien (maakt echt niet uit wat) en van alles in bakjes doen en eruit halen. Plastic bakjes vindt ie het einde (lekker goedkoop), en heb voor kerst wat houten speelfruit gekregen wat ie in en uit elkaar kan trekken/snijden
9 maanden geleden
Reactie op MamaEkens
Vraag me inderdaad ook wel af waar andere kindjes op deze leeftijd mee spel ...
Haha hier is de stofzuiger, bezem en afwasmachine (vooral de knopjes) ook favoriet. Heb hem inmiddels een swiffer bezem gegeven dus de woonkamer is lekker stofvrij 🤪
9 maanden geleden
mijn dochtertje van 17 maanden vindt Smartmax heel leuk, Duplo en in het keukentje kan ze zich ook lang vermaken met spulletjes in en uit een pannetje, deksel er op en er af... Verder begint ze nu interesse te krijgen in puzzels en vormenstoof. Wij zijn zelf lid van een speelotheek, dan kun je ook verschillende dingen uitproberen voordat je er veel geld aan uitgeeft!