43 Reacties

茅茅n jaar geleden

Hier ben ik ook benieuwd naar

茅茅n jaar geleden

Action

茅茅n jaar geleden

Action

茅茅n jaar geleden

Deze van bol.dom

茅茅n jaar geleden

Deze ook, is met liedjes

茅茅n jaar geleden

Ook bol

茅茅n jaar geleden

Clipclop

茅茅n jaar geleden

Knisperboekje

茅茅n jaar geleden

Deze o.a. Te koop bij babydump

茅茅n jaar geleden

Knisperboekjes, bijtspeeltjes en tegenwoordig ook stapelblokken en zo鈥檔 spiraaltoren met een balletje. Ik kan linkjes delen, maar ik denk oprecht dat het mijn kleine niet uit zou maken w茅lk knisperboekje en ik heb dan toevallig eentje van rupsje nooitgenoeg ;)

茅茅n jaar geleden

Deze vind ze geweldig, nu is het leuk om het bakje leeg te gooien en achter de blokjes aan te gaan. Over een tijdje om het in het juiste vakje te doen.

茅茅n jaar geleden

Onze meid van 7 maanden speelt veel met de sambabal van Dille en Kamille. En ik vind Montessori speelgoed ook heel leuk

茅茅n jaar geleden

Nog meer tips? Hebben al een aantal dingen van hierboven. Maar tot nu toe vindt ze alleen mijn bril, telefoon, afstandbediening en waterfles echt 馃槄

茅茅n jaar geleden

* interessant (ze zat weer aan mn telefoon)

茅茅n jaar geleden

Deze heb ik vandaag ontvangen, hij rolt er heel de kamer mee door :)

茅茅n jaar geleden

Op dit moment een giga obsessie met alle LABELTJES 馃ぃ bij elk knuffeltje en knisperboekje krijgt ze het voor elkaar het labeltje te vinden en dat vindt ze mega interessant haha

茅茅n jaar geleden

Reactie op Stempel

Op dit moment een giga obsessie met alle LABELTJES 馃ぃ bij elk knuffeltje en ...
Hier ook, het speeltje zelf maakt niet uit wat het is 馃槀

茅茅n jaar geleden

Deze is hier een groot succes!

茅茅n jaar geleden

Iemand nog meer leuke tips? Ons zoontje is nu gek op van die stapelbakjes maar uitgekeken op knisperboekjes.

茅茅n jaar geleden

https://www.prenatal.nl/speelgoed-en-cadeau/baby-en-peuterspeelgoed/interactief-speelgoed/vtech-loopwagen-babywalker-4923634.html?hic_camp=google_ads:19716166214:148838526920:649040152759&gclid=CjwKCAjw-IWkBhBTEiwA2exyO3VhwHvNq73OA-y9RnJnpTlKfFv3fSct3r3eYzFMYDXdDdrkphq8EBoC944QAvD_BwE De loopwagen van vtech is hier een succes! Je kunt dat voorstuk eraf halen en op de grond leggen, dus ook lekker lang plezier mee. Nu in de aanbieding bij prenatal zie ik 鈽猴笍