5 Reacties

één jaar geleden

hetzelfde hier haha alles wat ze ziet gooit ze op de grond dan taait ze aan en gaat dan liever de trap op of ergens opstaan😂

één jaar geleden

Nee hoor, dit is echt de ontdekkingsperiode. Het stikt hier van het speelgoed, ze heeft een grote zus, maar het enige waar ze langer dan 3min mee bezig is is met duplo. En dan met name ermee gooien of dingen afbreken. En verder is mijn ervaring: hoe meer kleurtjes het heeft en herrie het maakt, hoe interessanter het is.

één jaar geleden

Wij hebben alles in een bak gegooid en laten haar zelf het speelgoed pakken. Maar alles ruit gooien en om haar heen is het aller leukst!

één jaar geleden

Zeker herkenbaar. Veel speelgoed is bij ons maar voor eventjes leuk! Wat mij wel is opgevallen is dat ze ook bijzonder geïnteresseerd is in gewone huis-tuin-keukendingen. Zo geef ik haar wel eens (veilige) dingen uit de keuken: plastic taartschep, lepeltjes, maatbeker, garde, theedoek. Dan is ze helemaal in haar nopjes en daar kan ze dan ook best een tijdje mee druk zijn (misschien een idee als ze zich lijkt te vervelen met haar eigen speelgoed en je haar even met iets bezig wil zien)!

één jaar geleden

Reactie op Anique38

Wij hebben alles in een bak gegooid en laten haar zelf het speelgoed pakke ...
Hier net zo! Of ze speelt paar minuten ergens mee