30 Reacties

één jaar geleden

Kan allemaal! Ik kies zelf voor opvolgmelk omdat ik merk dat gewone welk nog wat te zwaar valt voor onze kleine

één jaar geleden

Hier gestopt met bv en gelijk geen melk meer gegeven voor het slapen. Na het eten een bakje yoghurt en dat ging eigenlijk gelijk heel goed. Nog een slokje water na het tandenpoetsen en dan lekker slapen.

één jaar geleden

Bij ons drinkt onze dochter (als ze wil, ze weigert ook wel eens) een klein flesje (100ml) volle koemelk. Advies van het cb omdat ze klein en dun is. Ze drinkt het net zo makkelijk als bv en opvolgmelk.

één jaar geleden

Reactie op MrsDotje-

Hier gestopt met bv en gelijk geen melk meer gegeven voor het slapen. Na he ...
Oh daar had ik niet aan gedacht! Hoe oud is je kindje en slaapt je kindje altijd door? Wat bied je aan in de nacht?

één jaar geleden

Oh daar had ik niet aan gedacht! Hoe oud is je kindje en slaapt je kindje a ...
Ze is net 13 maanden. En op dr 1e verjaardag gestopt met bv. Snachts krijgt ze ook water maar sinds ze geen bv meer krijgt is meestal een knuffel of aai over dr bolletje genoeg. Ze heeft wel een speentje. Ik dacht stop meteen met melk voor het slapen want anders moet ik dat er binnenkort ook weer uit krijgen haha! En in principe moeten ze het nu wel redden zonder.. is het vaak vooral gewenning.

één jaar geleden

Wij geven voor het slapen nog een fles volle melk met pap. Omdat ze er lekker op slaapt en iets te dun is. In de ochtend de bv vervangen door een Brinta uit een schaaltje.

één jaar geleden

Reactie op Pufje94

Wij geven voor het slapen nog een fles volle melk met pap. Omdat ze er lekk ...
Wat voor pap geef je dan in je fles?

één jaar geleden

Reactie op MrsDotje-

Ze is net 13 maanden. En op dr 1e verjaardag gestopt met bv. Snachts krijgt ...
Ja precies daar zit ook wat in!

één jaar geleden

Reactie op MamaJ2009

Bij ons drinkt onze dochter (als ze wil, ze weigert ook wel eens) een klein ...
Ik moet denk gewoon wat gaan proberen!

één jaar geleden

Ik ben 1 week na z'n 1e verjaardag ook gestopt met bv. Kunstvoeding wil hij niet, heeft hij nooit gewild. Koemelk is geen succes dus geef nu amandelmelk . Na het eten ook een bakje yoghurt.

één jaar geleden

Wat voor pap geef je dan in je fles?
Wij hebben de AH biologisch spelt pap voor 6+ maanden (hoewel ze al 13 maanden is). Ook andere soorten gehad, maar die gingen klonteren.

één jaar geleden

Reactie op Cher2022

Ik ben 1 week na z'n 1e verjaardag ook gestopt met bv. Kunstvoeding wil hij ...
En wat doe je in de nacht als je kindje wakker word?

één jaar geleden

Reactie op Pufje94

Wij hebben de AH biologisch spelt pap voor 6+ maanden (hoewel ze al 13 maan ...
Oké goed om te weten!

één jaar geleden

En hoe hebben jullie het afbouwen gedaan voor jezelf? Wat doe je met pijnlijke/volle borsten?

één jaar geleden

En hoe hebben jullie het afbouwen gedaan voor jezelf? Wat doe je met pijnl ...
Van 2 naar 1 keer heb ik in één keer gedaan zonder dat er stuwing kwam. Zit nu al een paar weken op 1 keer per dag. Ik sla nu al wel eens een dag over als het even niet uitkomt, dus volgens mij kan ik hier straks ook gewoon een paar dagen om de dag aanhouden, en dan helemaal stoppen

één jaar geleden

En wat doe je in de nacht als je kindje wakker word?
Het fijne is, dat hij de nachten niet meer komt vanaf zijn 1e. Sinds een paar dagen wel weer en geef ik een klein flesje amandelmelk.

één jaar geleden

Hier ook een beetje het dilemma. Zit nog op 1x bv per dag. Vaak in de ochtend. Zo rond 6 uur/half 7 en dan slaapt hij nog eventjes door. Ben er van de ene kant ook wel klaar mee. Van de andere kant vind ik die momentjes s ochtends als de hele wereld verder nog stil is, ook nog wel erg fijn. We zijn nu op vakantie en ik denk dat als we dadelijk thuis komen dat het een mooi moment is om te stoppen.

één jaar geleden

Reactie op Pufje94

Wij hebben de AH biologisch spelt pap voor 6+ maanden (hoewel ze al 13 maan ...
Vond je kindje dat gelijk lekker?

één jaar geleden

Reactie op Pufje94

Van 2 naar 1 keer heb ik in één keer gedaan zonder dat er stuwing kwam. Zi ...
Ik zie er best tegen op om af te bouwen en dat het lang kan gaan duren..

één jaar geleden

Ik zie er best tegen op om af te bouwen en dat het lang kan gaan duren..
Ik heb van 2 naar 1 dus niet afgebouwd, maar ging prima in één keer. En op 1 keer per dag blijven hangen omdat ik dat zelf wilde 😀 Ik denk dat het wel mee zal vallen, je productie is al sterk verminderd ten opzichte van fulltime bv geven.