30 Reacties

één jaar geleden

Vond je kindje dat gelijk lekker?
Ja hoor ging meteen goed. Wel een grotere maat speen voor op de fles kopen

één jaar geleden

Reactie op Pufje94

Ik heb van 2 naar 1 dus niet afgebouwd, maar ging prima in één keer. En op ...
Ja dat is ook zo. Nu tweede dag dat ik alleen in de ochtend ga voeden. Door het vele bijten wil ik gewoon stoppen :(

één jaar geleden

Reactie op Pufje94

Ja hoor ging meteen goed. Wel een grotere maat speen voor op de fles kopen
Hier is die de fles aan het weigeren.. dus heb het met een lepel gegeven. Nog niet z’n succes! Misschien heb ik te veel spelt gedaan.

één jaar geleden

En hoe hebben jullie het afbouwen gedaan voor jezelf? Wat doe je met pijnl ...
Bij mij ging afbouwen veel sneller dan verwacht (en stiekem gehoopt). Na de voeding smiddags eraf gehaald te hebben werd mijn productie snel minder. Sochtends dronk ze nog goed, maar savonds hapte ze niet meer altijd aan of maar heel kort. Binnen een week hapte ze helemaal niet meer en zijn we gestopt. Ik heb 1x tussendoor een klein beetje afgekolfd omdat ik wat stuwing had, maar verder helemaal geen last van gehad. Mocht je dus stuwing krijgen kun je de druk er afkolven. Dat zou ook nog met de hand onder de douche bijvoorbeeld kunnen. Niet te lang kolven, want dan produceer je weer extra. Succes! Komt helemaal goed

één jaar geleden

Ja dat is ook zo. Nu tweede dag dat ik alleen in de ochtend ga voeden. Door ...
Kan je niet afbouwen door te kolven als je echt zo snel mogelijk wil stoppen?

één jaar geleden

Reactie op Pufje94

Kan je niet afbouwen door te kolven als je echt zo snel mogelijk wil stoppe ...
Ja dat zou kunnen inderdaad.

één jaar geleden

Reactie op MamaJ2009

Bij mij ging afbouwen veel sneller dan verwacht (en stiekem gehoopt). Na de ...
Ik heb dus wel heel snel stuwing. Heel irritant! Ik had inderdaad gelezen niet te lang kolven. Dankjewel!

één jaar geleden

Hier lijkt het er op dat het wel aan t stoppen is. Kleine meneer wil gisteren en vandaag eigenlijk niet meer drinken bij mij. Ergens is het goed zo, maar jeetje, ik vind het toch ook wel moeilijk van de andere kant. Zal die momentjes samen toch wel gaan missen.

één jaar geleden

Hoe hebben jullie dat gedaan met de nachtvoedingen? Mijn zoontje komt nog 2 tot 4 keer per nacht en raakt overstuur als hij geen melk krijgt. Papa probeert hem dan te troosten, maar ik kies dan toch voor de snelle oplossing. Drinken en allemaal verder slapen. Hij is overdag een slechte drinker uit de fles (altijd al geweest) en drinkt weinig water. Hij krijgt ook kiezen, dus misschien heeft hij het nog even nodig?

één jaar geleden

Reactie op lhp

Hoe hebben jullie dat gedaan met de nachtvoedingen? Mijn zoontje komt nog 2 ...
Hierin mijn zoontje gevolgd. Hij is ineens veel nachten zelf gaan doorslapen. Nog wel ooit wat "spoken" in de avond, maar dan wil hij niet drinken, niet bij mij, geen flesje en ook geen water. En soms is er een nacht dat hij wel nog vaker komt in de nacht en dan idd voor de rust en sneller slapen geef ik hem wel nog wat te drinken. Tot nu toe bv, maar even kijken hoe t gaat de komende dagen.