10 Reacties

één jaar geleden

Mijn dochter van 14 maanden doet het ook, niet veel maar ze doet t wel. Dus ik volg ✌🏻

één jaar geleden

Hier doet mijn dochter dat als er nieuwe tandjes doorgekomen zijn. Las op internet dat dat wel vaker voorkomt bij die kleintjes!

één jaar geleden

Mijn dochter doet dit ook al enige tijd! Mega irritant. Het komt met periodes. Misschien door doorkomende tanden/kiezen dat het gek voelt in de mond.

één jaar geleden

Die van mij doet dat ook sind een aantal weken. Ik dacht dat hij misschien zijn mondje aan het ondekken was of dat er weer tandjes aankomen. Maar ik zag niks. Heb ook nog geen oplossing gevonden.

één jaar geleden

Mijn dochter doet dit ook met maar 6 tandjes, echt zo vervelend. Ik corrigeer haar direct, en soms pak ik haar kin zachtjes vast zodat ze begrijpt dat ze dit niet mag doen 🤣 en dan begint ze te lachen pff

één jaar geleden

Wat een naar geluid he. Ik weet nog dat mijn oudste dat ook deed. Schijnt normaal te zijn en gaat vanzelf weet over

10 maanden geleden

Hij deed het hier ook. Er waren nog wel wat meer dingetjes (wiebelig lopen, terwijl hij eerst stabieler liep, slechter slapen, enz) waardoor ik naar een osteopaat ben gegaan. Bleek hij pijn in zijn stuitje te hebben (waarschijnlijk een keer goed op gevallen met het lopen). Na de behandeling heeft hij het niet meer gedaan! Hier was het dus een gevalletje van; pijn verbijten.

10 maanden geleden

Ons zoontje doet het ook, ik zeg gewoon heel duidelijk dat ‘ie het niet moet doen en probeer hem af te leiden. Werkt beperkt 😂. Hoort bij het krijgen van tanden denk ik..

10 maanden geleden

Onze dochter doet het ook! Wij geven haar bijtring dan. En als ik die niet bij de hand heb, steek ik even mijn vinger tussen haar tanden. Wanneer ik dat doe moet ze lachen en stopt ze😅

10 maanden geleden

Ik die net alsof ik het niet hoort…als ze denkt dat wij het niet horen dan stopt het na een dagje weer want dan is er geen leukigheid aan. Als ik zeg niet doen dan word het juist erger🤦‍♀️