15 Reacties

één jaar geleden

Ja wat vreselijk zeg..en wat niet sympathiek van die mensen. Lekker klein vieren met je gezin en er een leuke dag van maken zoals dagje dierentuin en daar taartje eten! Mensen trekken altijd hun eigen plan, heb het zelf ook met familie meegemaakt dat je het ver van te voren doorgeeft en dan toch iets anders hebben staan, dus ja om het niet zwaar te maken voor jezelf en bovenal voor je kinderen gewoon zelf met het gezin en mensen die wel kunnen komen ervan maken!

één jaar geleden

Wat vervelend! Jammer dat je omgeving niet door heeft hoe belangrijk zo’n eerste verjaardag kan zijn. Hier ook een omgeving die je echt niet uitnodigen. Alsof ze ineens vergeten zijn wanneer ons kindje geboren is. Blijft apart inderdaad.

één jaar geleden

Reactie op Silvanavl

Ja wat vreselijk zeg..en wat niet sympathiek van die mensen. Lekker klein v ...
Slim. Doe de dingen waar je wel controle over hebt. Dat is ook waar inderdaad….

één jaar geleden

Reactie op Silvanavl

Ja wat vreselijk zeg..en wat niet sympathiek van die mensen. Lekker klein v ...
Ja helaas.. we hebben een dierentuin abonnement. We zijn maar met zn 2e, er is geen partner in beeld. Dan maken we er maar een dag dierentuin van. Maar het doet wel zeer, zal er niet om liegen :(

één jaar geleden

Wat sneu en wat een waardeloze vrienden 😞 Lekker dumpen en op zoek gaan naar fijne mensen die er wel voor je zijn. Hopelijk hebben jullie een fijne dag gehad met z'n tweetjes. Superlief dat je zo je best doen om iets leuks van de verjaardag te maken

één jaar geleden

Oei ik snap je gevoel. Mijn eigen verjaardagen zijn al zo, dat is oké, maar de verjaardag van je kind wil je gewoon iets leuks van maken, ookal is het klein toch een speciale dag, dat andere mensen die dichtbij jou staan dat niet begrijpen zal mij ook erg pijn doen. Ik zou die persoon die op dezelfde dag iets organiseert en de hele gastenlijst voor de verjaardag uitnodigt er toch op aan spreken als het mensen zijn die belangrijk voor je zijn. Anders had ik ze niet meer opgezocht

één jaar geleden

Jeetje wat verdrietig, ik voel echt met je mee. 😢 Is er iemand die dichtbij je staat met wie je er alsnog een gezellige dag van kan maken voor jou en je kindje? Klein maar fijn kan ook perfect zijn. En ik ben het met degene boven mij eens dat je deze personen er best op mag aanspreken. Soms hebben mensen zo weinig inlevingsvermogen dat het ze verteld moet worden wat hun acties met iemand doen. Dit is zo’n belangrijke dag, natuurlijk doet deze actie pijn!

één jaar geleden

Waar woon je? Anders gaan we samen wat doen! Ik ben ook alleenstaand moeder, dus ik begrijp hoe het allemaal ook voor jou is geweest.

één jaar geleden

Wat vind ik dit echt zo ontzettend rot voor jou! Persoonlijk vind ik dat deze mensen het niet waard zijn. Als mijn vriendin haar kindje 1 zou worden zou ik er absoluut bij (willen) zijn. En wat ik lees heb je er voor jouw kleine een leuke dag van gemaakt. Echt heel begrijpelijk dat het pijn deed. Hele dikke knuffel voor jou 🥰. Van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag, je doet het goed 😘.

één jaar geleden

Dikke knuffel voor jou!

één jaar geleden

Reactie op ufopilootje

Waar woon je? Anders gaan we samen wat doen! Ik ben ook alleenstaand moeder ...
Wat lief! Als ik kan en het niet aan de andere kant van het land ligt, willen mijn dochtertje en ik het ook graag met je vieren :)

één jaar geleden

Wat lief! Als ik kan en het niet aan de andere kant van het land ligt, will ...
Same!

één jaar geleden

Dat is idd niet leuk. Vrienden van mij hebben hetzelfde gehad. Ze hadden alles geregeld en toen ging het land op slot door corona. Daar zaten ze met de locatie en veel eten. We hebben toen alle cadeautjes opgestuurd. Want zo'n kleintje wil je verwennen. Wij hebben het zelf intiem gevierd. Gewoon naar de dierentuin. Vonden sommige in onze omgeving niet leuk. Daarna toch gevierd.

één jaar geleden

Misschien kunnen we wat leuks afspreken buiten ergens? Het word volgende week ook lekker weer. Samen met de andere dames hieronder.

één jaar geleden

Hoi! Hoe was de verjaardag geweest? Ik hoop dat ze een fijne verjaardag heeft gehad 🥰 Hier ook beetje teleurgesteld. Mijn familie en mijn schoonfamilie uitgenodigd, en 1 vriendin. Mijn ouders zijn gescheiden en ik heb gezegd “kom als je je volwassen kunt gedragen en blijf anders thuis”. Mijn vriendin heeft afgezegd wegens een uitvaart, mijn schoonmoeder gaat een dagje weg, mijn oma komt niet ivm mijn vader en mijn vader belt net dat hij twijfelt. Ik had maar 10 mensen uitgenodigd en de helft is nu al afgevallen. Het feest is morgen, maar ik laat het niet verpesten en ga gewoon genieten. Jammer voor de rest. Maar baal toch wel dat mijn familie niet volwassener is dan dat. Helaas