18 Reacties

één jaar geleden

Ik heb de Puckababy 4 seasons. Die past tot 2.5 jaar dus op het moment zijn de mouwen lekker breed. Ik gebruik die al bijna een half jaar. Nieuw best prijzig, maar op Vinted kan je ze vinden voor 10~40 euro. Je vindt ook vaak de herst/winter versie alleen, dan betaal je ook minder.

één jaar geleden

Jep, hier ook een puckababy 2e hands gekocht… momenteel aan het twijfelen om nog een 2e bij te kopen zodat we een reserve hebben 😅

één jaar geleden

Wij hebben ook de Puckababy 4 seasons. Het is veel geld, maar gaan als het goed is ook nog een hele tijd mee. Ik vind het erg fijn. Dat je hem kan aanpassen aan de temperatuur, je hebt er dus eigenlijk maar 1 nodig. Nouja wij hebben er wel 2…. Fijn om er af en toe even 1 in de was te kunnen doen.

één jaar geleden

Hier ook de puckababy 4 seasons, vind hem ideaal. Heb er 2, een nieuwe en een 2e handse, zodat er ook gewassen kan worden.

één jaar geleden

Wij hebben een winterslaapzak en tussenslaapzak van Lodger. Die kunnen ook aan in een autostoel/kinderwagen. Verder hebben we ook de puckababy maar die is niet warm genoeg voor mijn zoontje als het buiten vriest (raam staat altijd open). En voor de zomer vind ik het een nadeel dat de mouwen van de onderlaag niet afritsbaar zijn. Ik kijk altijd naar de Tog waardes voor houvast, ik wil voor de winter ongeveer 3,5 Tog.

één jaar geleden

Reactie op Isabelski

Wij hebben een winterslaapzak en tussenslaapzak van Lodger. Die kunnen ook ...
De mouwen van Lodger zijn trouwens ruim! Puckababy ook wel, maar iets minder dan die van Lodger. Lodger is ook goed geprijsd. Puckababy is trouwens goede kwaliteit hoor voor je geld, gaat lang mee. En de slaapzakken van de Hema zijn trouwens ook erg goede kwaliteit voor je geld! Mouwen zijn ruim genoeg. Ook lekker warm te koop, 3,5 Tog.

één jaar geleden

Reactie op Isabelski

Wij hebben een winterslaapzak en tussenslaapzak van Lodger. Die kunnen ook ...
Onderlaag? Je bedoelt de katoenen buitenlaag? Voor zover ik weet kan je altijd die mouwen afritsen. Dat geldt niet voor de dikke (winter/herfst)variant. Hier ook een puckababyliefhebber. Je gebruikt ze echt lang en ze blijven goed. Voor mijn oudste (nu 3j) kocht ik er 2 tweedehands: een oudje om uit te proberen (€20) en een nieuwere toen deze beviel (€40 à 50?). Hij heeft ze gedragen van 5m tot bijna 2,5j (mijn kind is lang!). Mijn jongste draagt hem al vanaf 3,5m. Voor hem heb ik een nieuwere tweedehands gekocht à €60 omdat de rits van de oude niet meer fijn was. Maak voor jezelf eens een rekensommetje of het uit kan om steeds losse slaapzakken te kopen. Heb ik trouwens nooit gedaan want ik vind het heel fijn dat ik niet constant achter grotere of dikkere/dunnere saapzakken aan moet. Ik heb voor mijn oudste nu ook slaapzakken in maat 120 van jollein, babylook en meyco, maar die halen het qua kwaliteit echt niet bij puckababy.

één jaar geleden

Reactie op NoorderIicht

Ik heb de Puckababy 4 seasons. Die past tot 2.5 jaar dus op het moment zijn ...
Deze hebben wij ook en ik vind ‘m fantastisch! Geld meer dan waard. 😁

één jaar geleden

Wij hebben vorige winter eentje van babyloo ( verkoopt babydump) gekocht. Super fijne mouwen. Bij die van de prenatal was het helemaal proppen. Hema al wat beter maar wij gaan weer voor die van BabyLook deze winter.

één jaar geleden

Ik vind die van little dutch fijn. Maareyco is ook fijn.

één jaar geleden

Dankjewel allemaal 🙌🏻

één jaar geleden

Reactie op AnneliesDu

Jep, hier ook een puckababy 2e hands gekocht… momenteel aan het twijfelen o ...
Als dat lukt zou ik het zeker doen..

één jaar geleden

Puckababy🥰

één jaar geleden

Reactie op annaniempje

Als dat lukt zou ik het zeker doen..
Intussen een 2e ook 2e hands gekocht. Laat de winter dus maar komen 😂 Onze dame zal lekker warm liggen in de puckababy!

één jaar geleden

Na het lezen van dit topic ook gelijk maar een puckababy 4 seasons gekocht :)

één jaar geleden

Wat doen jullie er onder aan mijn slapen nu nog in zomerslaapzak met lange mouwen maar wat trekken jullie in de herfst winter aan onder de slaapzak

één jaar geleden

Reactie op Boohboo

Wat doen jullie er onder aan mijn slapen nu nog in zomerslaapzak met lange ...
Hier draagt ze, 1 jaar, een romper zonder mouw en een boxpakje. Daarover tot gisteren een zomerslaapzak, maar nu een little dutch winterslaapzak. Ik moet voor de baby ook nog even kijken. Heb nog een puckababy, maar wil eerst een inbakeren.

één jaar geleden

Reactie op Boohboo

Wat doen jullie er onder aan mijn slapen nu nog in zomerslaapzak met lange ...
Hier liggen ze nog in een zomerslaapzak zonder mouwen, met daaronder een romper met korte mouw. Ik moet daar wel bij zeggen dat het hier nog 23/24 graden is op hun slaapkamer.