22 Reacties

9 maanden geleden

heb je al geprobeerd het bovenste randje een klein stukje naar binnen te vouwen voor je hem dicht maakt? Verdere tips heb ik niet, alleen hetgene dat je er al had staan :)

9 maanden geleden

Heel herkenbaar. Hier veel verschillende merken luiers/luierbroekjes in alle maten maar helaas geen gouden tip. De luier is ook gewoon oververzadigd in de ochtend.

9 maanden geleden

Doe je de dubbele luier dan wel andersom om, dus achterkant aan de voorkant? Heb wel is ergens gelezen dat je dat dan op die manier moet doen

9 maanden geleden

ik lees mee, savonds pampers baby dry maat 7 en nog steeds iedere ochtend nat

9 maanden geleden

wij zijn gestopt met de fles voor het slapen gaan

9 maanden geleden

Hier heb ik ook erg veel last van. Verschillende dingen al geprobeerd. Mijn zoontje is nu een beetje ziek en dus warm. Dus ik dacht ik doe geen romper aan want het was allemaal te warm. Boxer over de luier en hopelijk niet te koud. Standaard controleer ik hem omdat hij steeds nat is. Maar, hij was droog! Of dit de oplossing is weet ik nog niet zeker. Heb het nu pas twee nachten gedaan. Maar ik dacht, delen kan geen kwaad.

9 maanden geleden

Hier een meisje en het is élke nacht raak. Als ik haar verschoon is ze klaarwakker.. maar doen we toch maar.. 🥺

9 maanden geleden

Hier helpt het bovenste randje naar binnen vouwen heel erg, niet altijd, maar 4 op de 5 nachten wel!

9 maanden geleden

Wij gebruiken de luierbroekjes van Pampers. Die werken toch het beste. Krijgt hij nog een avondfles? Misschien die proberen af te bouwen dat hij niet zoveel drinkt vlak voor het slapen? Mijn oudste zoon had ook erge last van doorlekken. Hij heeft slanke benen dus de luiers sloten gewoon niet helemaal goed aan. Toen de fles stopte, stopte het doorlekken ook. Mijn jongste heeft wat meer spek en hij lekt bijna nooit door terwijl hij nog wel een avondfles heeft.

9 maanden geleden

Bij mij werkt een dubbele luier in een maat groter, bovenste achterstevoren. Ook draagt mijn kindje een pyjama aan één stuk, waardoor er geen elastiek van de broek op de luier drukt en hij dus optimaal kan uitzetten. Deze combinatie bleek bij mij de uitkomst! Nu bijna geen ongelukjes meer in de nacht.

9 maanden geleden

Hier ook een probleem van mijn zoontje.. Inmiddels overgestapt naar luierbroekjes van de Etos. die vallen ruimer. Garandeert nog niet elke ochtend droog, geef hem dan ook nog maar 90 cc avondjes.. meer vd smaak en avondritueel. Tip bij stinkende was: Sanytol toevoeging voor de was!

9 maanden geleden

Sinds wij een luierbroekje over de gewone luier aandoen heeft hij nooit meer doorgelekt

9 maanden geleden

Wij hebben er een overbroekje van wasbare luiers overheen. Hier helpt dat echt mega goed! Dus gewoon wegwerpluier, maar dan een overbroekje er overheen en romper idd los of met romperverlenger.

9 maanden geleden

Bedankt voor alle tips mama’s 🩷

9 maanden geleden

vervelend he, ik herken dit nog van mijn oudste. Wat hielp waren luierbroekjes van de etos, en niet te strakke rompers en broekjes

9 maanden geleden

Wij gebruiken hier de luierbroekjes pampers baby dry night pants. Werken heel goed, hij lekt af en toe nog weleens door maar dat is misschien 2x per maand

9 maanden geleden

Hier sinds kort de nachten luierbroekjes van Kruidvat. Sindsdien niet meer doorgelekt

9 maanden geleden

Hier een normale luier en daar overheen een luierbroekje in een maat groter. Zeker bij buikslapers iets wat heel goed werkt 🙏

9 maanden geleden

Hele andere optie is een wolbroekje. Onze dochter plast veel in haar slaap en is een buikslaper. Met het wolbroekje blijft ze droog!

9 maanden geleden

Wij gebruiken sinds kort de + luiers van de Kruidvat. Hadden we eerder moeten doen😅..... vangen ook erg veel op. Je hebt dan bijvoorbeeld maat 5 maar ook maar 5+