4 Reacties

7 maanden geleden

Misschien zeg ik iets heel geks, maar heeft ze niet te veel? Er is onderzoek gedaan en te veel speelgoed is niet goed voor de ontwikkeling en creativiteit van een kind. Wij hebben een keukentje met wat pluche etenswaren, wat bestek en een cupcake setje. Ze heeft een loopauto en een loopfiets, hier speeltje het meeste mee. Ze is helemaal gek van stoepkrijt. Ze heeft wat boekjes en puzzels, maar daar doet ze weinig mee. Z3 loopt regelmatig met een baby pop en de rest heb ik allemaal nog op zolder liggen. We hadden eerst meer liggen, maar het enige wat ze deed was alles overal neer gooien

7 maanden geleden

Reactie op YsabelleV

Misschien zeg ik iets heel geks, maar heeft ze niet te veel? Er is onderzoe ...
Helemaal niet gek om te zeggen hoor! Dat ging ook door mijn hoofd. Ik ga eens kijken of het werkt als we nog meer apart leggen. Dank je wel 😊

7 maanden geleden

Duplo vind onze dochter heel leuk en poppetjes van little people

7 maanden geleden

Wijn zijn lid van de spelotheek en halen iedere drie weken iets anders. Het speelgoed dat we daar halen vindt ze meestal wel leuk. Soms kijkt ze er ook niet maar om en dat is dan ook prima. Zo leer je ook haar interesses kennen en wat ze wel en nog niet kan. Ik had nu bijvoorbeeld grote kralen om te rijgen, die vond ze heel interessant en ze begreep wat de bedoeling is, maar motorisch lukte het nog net niet. Dan lenen we ze over een paar maanden nog een keer