29 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Mommjo
Onze oudste is van 13 december 2020 en jongste van 7 oktober 2022. Beiden z ...
Hier ook een dochter van december 2020 en een zoon van oktober 2022. Vond de 2e zwangerschap pittig omdat ik eerder last kreeg van de bekken. Maar een super fijne bevalling gehad. Ook vind ik dat een tweede makkelijk meegaat in het ritme. Vond de overgang van niet-mama naar mama groter. Het is nu zo genieten!
2 jaar geleden
Tussen mijn twee dames zit 19 maanden. Wel pittig nu 2 kids onder de 2 maar mijn man helpt goed mee (doet smorgens de hele riedel met de oudste en doet haar altijd in bad enzo). Ook gaat de oudste nu in m’n verlof nog gewoon naar de opvang (af en toe houd ik haar een dag thuis of haal ik haar eerder op. Voelde ik me wel schuldig over maar Zij heeft het daar heel erg naar haar zin en kan lekker (buiten) met andere kindjes spelen en ik ben dan met haar zusje thuis (is een hongerlapje dus ik zit groot deel vd tijd te voeden, vaak zet ik dan filmpje op om de oudste rustig te hebben 😂).
Wij willen nog wel een derde en het liefst Max 2 jaar ertussen. Ik ben van in een keer doorpakken en dan straks ook weer snel uit de luiers, slaapjes, etc en makkelijk met z’n allen op pad en met elkaar spelen
5 maanden geleden
De eerste hier is van september 2022. Heb deze maand mijn spiraal laten verwijderen. We hopen dat ik dit jaar nog zwanger raak, zodat er tussen de 2,5 - 3 jaar tussen gaat zitten!
5 maanden geleden
4. Zou niet anders willen 🤭 zo konden beiden genoeg aandacht krijgen en konden wij als papa en mama er ook meer van genieten omdat de oudste dat toeliet omdat hij al een stuk zelfstandiger was
5 maanden geleden
Bij ons zit er 1 jaar en 10 maanden tussen onze meisjes. Nu 3,5 en de ander wordt september 2 jaar. Eerste jaar vond ik behoorlijk pittig, maar oh zo leuk is het nu! Er zitten ook echt wel mindere dagen tussen, pittige fases, maar de meisjes zijn ook echt de beste vriendinnetjes 🥰
5 maanden geleden
Zit 17 maanden tussen onze 2 meisjes. Het is vrij pittig met 2 onder de 2 maar hopelijk kunnen ze later mooi samen met mekaar optrekken