17 Reacties

één maand geleden

Welke regio?

één maand geleden

Ik ben nieuwsgierig voor het hele land. Maar we logeren in de omgeving van Leiden 😊

één maand geleden

Boerderij ‘t Geertje in Zoeterwoude! Heel leuk, je kan lammetjes flesjes geven. Je hebt er ook andere boerderijdieren en activiteiten. Ook een leuk winkeltje met zelfgemaakte producten.

één maand geleden

Misschien cliché, maat de Efteling is altijd top. In Enkhuizen zit sprookjeswonderland volgens mij. Weet niet wanneer jullie er precies zijn, maar de Keukenhof is volgens mij tot begin mei? Verder is er veel mooie natuur, Veluwe, Biesbosch, Oostvaarderseplassen. Plekjes als Orvelte, Giethoorn. Qua musea voor kleintjes ben ik nog niet helemaal op de hoogte. Heel veel plezier in elk geval! Er zijn heel veel leuke dingen te doen met een kindje, dus jullie gaan vast een fijne tijd hebben.

één maand geleden

Madurodam schijnt ook steeds leuker en interactiever te worden, ook voor de kleintjes. Het is dichtbij Leiden en natuurlijk heel Nederlands zo alles in het miniatuur.

één maand geleden

Kinderboekenmuseum is superleuk! Wij zijn met onze dochter van toen 17 maanden geweest en hebben ons uren kunnen vermaken. Het was dat we naar huis moesten voor haar middagdutje... Nijntje museum ook goede verhalen gehoord, maar zelf niet geweest

één maand geleden

Nijntje museum is heel leuk en het kinderboekenmuseum ook. Ook de Avonturenboerderij van Fien en Teun vind ik een echt aanrader voor die leeftijd.

één maand geleden

Sea life aquarium in Den Haag

één maand geleden

De intratuin in lisse heeft een leuke speelhoek. Monkeytown en bubbel jungle zijn leuke indoor speelplekken, al zou ik daar (vanwege drukte) niet in het weekend of woensdag middag heen gaan.

één maand geleden

Doeboerderij de Steenuil in Brabant, erg leuk!

één maand geleden

Iedereen bedankt voor de tips!! 😃

één maand geleden

Nijntje museum en Kinderboekenmuseum vonden wij te gek met de kids! Daar zit Madurodam ook in de buurt, al echt leuk vanaf 2 jaar ofzo:) Sea Life vorige maand geweest en ook een hit! Daarnaast zit Legoland en daarnaast weer een Arcade, ook leuk! Wel voor de iets oudere kids (4+?). verder vind ik de geitenboerderij in het Amsterdamse bos leuk! Zwemmen is ook altijd goed. Bij Noordwijkerhout zit Kidszoo, ook wel grappig. En voor de echte kleintjes is ook Playhood in Amsterdam leuk!

één maand geleden

Onze dochter is gek op dierentuinen. En we gaan binnenkort naar Molenwaard tijdens de peuterdagen. Indoorspeeltuinen zijn ook erg leuk. Nijntje museum is erg leuk. Ons meisje van 15 maanden was er te klein voor.

één maand geleden

Nijntje museum heeft een leuke speelplek. Mijn kids komen er altijd graag. En daarna even lunchen met een leuke speelhoek bij meneer peer , buurten, of Jozef. Ze hebben net een buitenspeeltuin met Nijntje toestellen geopend in Juliana park (gratis toegang). Play in is ook leuk.

één maand geleden

Reactie op femm01

Nijntje museum heeft een leuke speelplek. Mijn kids komen er altijd graag. ...
Theehuis rhijnauwen en de moestuin zijn ook leuk in Utrecht

één maand geleden

Reactie op femm01

Nijntje museum heeft een leuke speelplek. Mijn kids komen er altijd graag. ...
Waar is het Juliana park?

17 dagen geleden

Reactie op Blijengelukkig2022

Ik ben nieuwsgierig voor het hele land. Maar we logeren in de omgeving van ...
In Alphen aan den Rijn heb je Avifauna. Bij de pannekoe in Alphen heb je een buitenspeeltuin, en ertegenover zit een kinderboerderij. Heel kindvriendelijk allemaal. En misschien ergens een fiets huren met kinderstoeltje en lekker door de duinen fietsen?! Altijd goed bij die kleintjes