24 Reacties
één jaar geleden
wij vaccineren de kindjes niet nooit last van gehad dus denk van de vaccinatie inderdaad 🤗💗
één jaar geleden
Nou, om dit gelijk op vaccinatie te gooien vind k wat kort door de bocht, gezien het kind al meer onder de leden heeft... Kinderen hebben nou eenmaal te pas en onpas allerlei kwaaltjes. Zo heb je ook 5de en 6de ziekte waar ze uitslag/rode vlekken van krijgen en nog tal van andere (kinder)ziektes.
Maar gelukkig is ze weer beter! 😁
één jaar geleden
Reactie op Thereforyou
Nou, om dit gelijk op vaccinatie te gooien vind k wat kort door de bocht, g ...
Oh ik ben niet 100% zeker dat dit door de vaccinatie komt. Ik moest er deze ochtend wel aan denken dat ze toen hadden meegegeven dat rode plekken kon en vermits het dan vrij snel terug weggetrokken is link ik het eerder hieraan maar vandaar de vraag of nog andere dit hebben meegemaakt :)
Wil zeker geen discussie over wel of niet vaccineren starten 🤭
Inderdaad heel blij dat ze nu terug de oude is en hopelijk blijft het zo 😄!
Herfst en winter 🫣 ik bereid me alvast voor hahaha
één jaar geleden
wij vaccineren de kindjes niet nooit last van gehad dus denk van de vaccina ...
Elk zijn keuze; wil zeker niet deze discussie opstarten.
Ik vind het wel belangrijk dat mensen die kiezen voor vaccineren wel de evt reacties op vaccins kunnen kunnen delen omdat dit ook geruststellend kan zijn om te lezen als je in deze situatie zit ☺️
één jaar geleden
Reactie op CxTx
Elk zijn keuze; wil zeker niet deze discussie opstarten.
Ik vind het wel ...
zeker waar! ieder zijn eigen ding 🤗 wilde alleen aangeven dat wij er geen last van hebben gehad nog dus denk inderdaad wat jij ook denkt van de bmr
maar gelukkig is ze alweer opgeknapt !💗
één jaar geleden
wij vaccineren de kindjes niet nooit last van gehad dus denk van de vaccina ...
Geef je kinderen dan alsjeblieft thuis les en wees thuisblijfmoeder.
Onze kinderen en kwetsbaren hoef je niet besmetten door jouw keus en maak vooral geen gebruik van de gezondheidszorg. Oa door mensen zoals als jou, lopen de kosten de pan uit!
MOD
één jaar geleden
Hi dames,
Voorheen stonden we topics over vaccinatie helemaal niet toe. We willen daar echter weer wat meer ruimte in geven en topics over mogelijk over vlekjes, koorts na een vaccinatie zijn wel toegestaan.
Het is wel belangrijk dat het dan niet uitloopt in een discussie over wel of niet vaccineren en oordelen over de keuze van een ander. Ik wil jullie daarom vragen om dit verder niet meer te doen en het on-topic te houden. Anders moet ik het topic alsnog sluiten.
Liefs,
Micky
één jaar geleden
Reactie op Nootje1
Geef je kinderen dan alsjeblieft thuis les en wees thuisblijfmoeder.
Onze ...
gaat het lekker? meteen moeders de schuld geven van ziektes of hoe moet ik dit zien? en mijn kinderen die andere ziek zouden maken?
wel erg triest van je als moeder andere moeders omlaag halen.
enigste wat ik haar wilde laten weten is dat ze zich niet druk hoefde te maken omdat ik dus denk dat het onschuldig is
en dan meteen zo een reactie er onder zetten om mij aan te vallen erg laag van je
één jaar geleden
Reactie op Flaproos
🤮
sneu
jij hebt nooit gehoord van ieder z’n eigen keus volgensmij 🤷🏼♀️ meteen andere moeders omlaag halen triest van je
één jaar geleden
sneu
jij hebt nooit gehoord van ieder z’n eigen keus volgensmij 🤷🏼♀️ me ...
Als je keus anderen niet in gevaar zou brengen prima. Maar dat is niet het geval. Mensen zoals jij zorgen ervoor dat onze kinderen gevaar lopen en bijna verdwenen, levensgevaarlijke ziektes een kans hebben om weer terug te komen
één jaar geleden
Reactie op Flaproos
Als je keus anderen niet in gevaar zou brengen prima. Maar dat is niet het ...
ieder zijn keus toch
jij vind t een goede keus voor JOU kind en ik vind het een slechte keus voor MIJN kind dus laten we lekker alle onze eigen kinderen opvoeden hoe wij dat zelf willen ja?
maar als verstandige moeder had ik wel verwacht dat we op dit forum ieder onze mening konden geven zonder aangevallen te worden door andere moeders
en al helemaal niet de moeders die te triest zijn om andere naar beneden te halen 😉 erg sneu
één jaar geleden
Reactie op Flaproos
Ieder zijn keus? Je reageert totaal niet op wat er staat.
Jouw keus is een ...
ieder zijn keus toch of die vaccineert of niet ? maar dan mijn keuze om t niet te doen bekritiseren is triest van je .
en al helemaal als je er zo achterlijk op gaat reageren terwijl ik deze moeder alleen wil zeggen dat t vast niets ergs is om haar gerust te stellen
geen woorden voor jou en andere moeders die elkaar naar beneden halen als moeder zijnde bah
één jaar geleden
Reactie op Flaproos
Ehh ik bekritiseer je keuze omdat het mijn kind (en andere kinderen) in gev ...
Ach vrouwtje hahaha doet net alsof ik jullie heel wat aan doe omdat ik mijn kinderen op mijn manier groot breng🙈 laat me niet lachen
ik heb daar een andere mening over 😉 maar goed dat ik jou en je kinderen niet in mijn buurt heb dan 😉
Wat ik hier zie is een onvolwassen vrouw en een trieste ook op de manier hoe jij op mij reageert wens je veel succes want ver kom je hier niet mee
Zeg wat er op mijn hart zit en dat bevalt jou niet zie ik wel mevrouw
Besteed deze aandacht maar aan je kinderen inplaats van aan mij iemand die jij niet eens kent en ook nooit zult ontmoeten😂
Waar jij je toch druk om maakt haha😉
één jaar geleden
Reactie op Micky | 24baby
Hi dames,
Voorheen stonden we topics over vaccinatie helemaal niet toe. We ...
Heeft iemand dit bericht uberhaupt gelezen? Wordt toch netjes gevraagd..
Ik vind dit soort topics heel nuttig. Ik herken het zelf niet maar volgende maand krijgt mijn dochter het vaccin ook en mocht ze deze vlekken ook krijgen vind ik hier vast herkenning in