14 Reacties

9 maanden geleden

Volg

9 maanden geleden

Wij hadden voor onze bruiloft toen nannysatnight ingehuurd. Was vrij prijzig, maar ze deden pedagogische opleidingen. Ik geloof dat Sitly etc ook eigen prijzen hanteert.

9 maanden geleden

Reactie op Anique38

Wij hadden voor onze bruiloft toen nannysatnight ingehuurd. Was vrij prijzi ...
Hoi, moest ik er misschien even bij vermelden, wij zijn van België, ga zo even kijken of deze diensten hier ook ter beschikking zijn en wat de prijzen zijn. Wij hebben via via iemand uit de buurt. Maar de jongedame zegt dat wij mogen kiezen wat we geven. En de mensen die al beroep op haar deden en haar aangeraden hebben aan ons laten niet los wat zij meestal geven🙈 Krijg het er ook niet uit bij collega's met kinderen, wat zij betalen aan een oppas. Kortom, geen idee van gangbare vergoedingen. Is de eerste ook.

9 maanden geleden

Onze oppas van 16 vraagt 6 euro per uur. Ik vind het best prijzig, maar ben nog niet veel goedkoper tegengekomen. Ik woon wel in Den Haag, in een nieuwbouwwijk. Geen idee of dat scheelt…

9 maanden geleden

Ik heb toevallig pas een potentiële oppas langs gehad. Die is 21, heeft ruime ervaring en gaf aan dat zij 6 euro per uur krijgt als kinderen slapen en 7,50 als ze overdag oppast.

9 maanden geleden

Wij hebben pas een eerste keer een oppas gehad van 19u tot ongeveer 1u. Het meisje gaf zelf ook aan dat wij mochten kiezen, hebben 40 euro gegeven. Had zelf ook geen idee van de prijzen.

9 maanden geleden

Onze oppas van 16 vraagt 6 euro per uur. Ik vind het best prijzig, maar ben ...
Ik denk dat je daar heel veel mazzel mee hebt. Ik hoor zo veel mensen om me heen die minimaal €10 per uur betalen!!😱

9 maanden geleden

Onze oppas is 14 en krijgt €5 p.u maakt dan niet uit of mn zoon slaapt of wakker is.

9 maanden geleden

Reactie op annaniempje

Ik denk dat je daar heel veel mazzel mee hebt. Ik hoor zo veel mensen om me ...
Oh echt? Ik vergeleek het misschien iets te veel met vroeger, toen ik zelf oppaste…andere tijden he. Ik ga dan maar wat meer waarderen dat we een best goedkope oppas hebben😃

9 maanden geleden

Oh echt? Ik vergeleek het misschien iets te veel met vroeger, toen ik zelf ...
Ja toen was het nog leuk om het voor een paar centen te doen.. de jeugd van tegenwoordig 🫣 Het blijft een beetje tv kijken op de bank bij iemand thuis..😅 terwijl de kinderen slapen..🙈 Maar goed.. ik heb dan wel liever een meid van minimaal een jaar of 18 met een beetje ervaring. Kan me ook voorstellen dat die niet voor €5 per uur gaan zitten..🤭 Niet zo’n super jong meiske.. ik bedoel, ik laat er dan toch mijn twee kids bij achter 🙈

9 maanden geleden

onze oppas van 15 (bijna) 16 jaar vraagt ook 6 euro per uur. ongeacht of ze slapen of niet. ik verwacht dat haar tarief omhoog gaat als ze 16 is 😉

9 maanden geleden

Onze oppas is wel 21 jaar en vraagt 9 euro per uur… ongeacht of ze slaapt of niet.

8 maanden geleden

Wij hebben een buurmeisje van 14, misschien 15 ondertussen. Zij klmt standaard een vaste avond per week. Voor 3 uurtjes betalen wij 10 euro. Ze hoeft niks te doen, kind ligt al in bed en worst zelden wakker

8 maanden geleden

Wij hebben een vrouw van rond de 60 en ze vraagt 7,50 per uur! Echt een topper!