68 Reacties
één jaar geleden
Ik ben tot op heden ook niet ongesteld geworden. Maak uit je post wel een beetje op dat je actief aan de slag wil met je wens voor een tweede. Klopt dat?
Lijkt mij echt een aanslag op je lichaam. Is zo'n zwangerschap natuurlijk sowieso, maar ik denk dat het slimmer is om goed te herstellen van de eerste voor je aan de tweede begint. Ook al voel je je misschien weer helemaal de oude, er is nog genoeg gaande in je lichaam om te herstellen (bekkenbodem etc). Ook borstvoeding doet vanalles met je lijf en hormonen.
Ik zou zeggen gebruik even anticonceptie en geniet van je kleintje. Dan kun je altijd over een maand of 5 eens kijken.of je wijs kunt worden uit je cyclus.
één jaar geleden
Ik geef ook volledig borstvoeding en ben 6 dagen terug voor het eerst ongesteld geworden. Mijn zoontje was toen net 11 weken. Had daarvoor al aan m'n afscheiding gemerkt dat het er wel eens aan kon komen. En dat had wat mij betreft nog niet gehoeven haha... Vind het zelf al best vroeg met volledige bv, maar ja het komt wanneer het komt.
En verder wel eens met wat lampies zegt. 9 maand op en 9 maand af, dat is wat je bekkenbodem ook nodig heeft om te herstellen ook al voel je je goed. Maargoed dat is natuurlijk helemaal aan jou/jullie en daarin zijn jullie uiteraard de enigen die beslissen! 😊
één jaar geleden
Ik geef ook volledig borstvoeding en ben op de 40e dag na de bevalling meteen ongesteld geworden 😅 (helaas!) daarna de minipil genomen met heel veel bloedverlies als gevolg en kort daarna gestopt waardoor ik weer bloedingen had. Nu weet ik niet wanneer ik weer ongesteld word, alles is weer omgegooid maar goed 😝
één jaar geleden
Mijn eerste heeft 9,5 maand ongeveer live bv gehad en ik ben gestopt met kolven met ongeveer 11 maanden. Daarna had ik 1x een menstruatie en daarna ben ik eigenlijk gelijk op goed geluk zwanger geraakt 😅. Ik ben nu ook nog niet ongesteld geworden maar heb soms wel het idee dat ik mijn eisprong weer voel.
één jaar geleden
Hier na 8 weken weer ongesteld geworden. Ik geef fulltime borstvoeding. Had het niet zo snel verwacht 😅 en nu alweer de 2e menstruatie..
één jaar geleden
Reactie op Lampies
Ik ben tot op heden ook niet ongesteld geworden. Maak uit je post wel een b ...
We hebben het er samen over gehad en het is meer dan welkom, echter wil ik er nu nog niet actief mee aan de slag met bijv ovulatietesten.
Denk dat ik dat over een maand of 5/6 wel zou willen doen. Al denk ik er tegen die tijd misschien wel anders over.
Wat ik in elk geval nu al opmaak uit de reacties is dat het mega uiteenloopt wanneer je weer ongesteld kunt worden en dat ik dat dus ook nog niet op korte termijn hoef te verwachten.
één jaar geleden
Hier bij de eerste 4 kinderen 3 weken na stoppen met borstvoeding ongesteld geworden. Helaas nr 5 geen bv kunnen geven en pas na 9 weken ongesteld geworden, dit allemaal doordat er nog een placentarest was/is achtergebleven. Nu nog aan het afwachten of het laatste stukje er nu uit is gegaan anders toch nog een curettage.
één jaar geleden
Hier nog niks. Wel regelmatig dat ik denk dit lijkt er wel verrekt veel op menstruatiepijn. Baby nu ruim 11 weken oud.
één jaar geleden
Bij onze vorige kindje was ik pas na 9 maanden ongesteld geworden. Dit was ook het moment dat ik was gestopt met bv geven.
Ik geef nu weer volledige bv en nog niet ongesteld geweest (kindje is 14 weken nu)
één jaar geleden
Even een beetje een gekke vraag die ik hier stel om niet een nieuw topic hierover te hoeven openen 😬 ik ben 3,5 maand geleden bevallen, geef borstvoeding en ben nog niet ongesteld geweest. Maar ik heb nu sinds zo’n 2-3 weken onwijs veel afscheiding… beetje zoals vroeger rond m’n eisprong zegmaar dus ik dacht eerst dat dat het was maar het is al drie weken lang 🤪
Mijn vraag is, hebben anderen dit ook of is dit mijn gekke PCOS lijf dat weer eens een eigen leven leidt?
één jaar geleden
Reactie op maria88x
Even een beetje een gekke vraag die ik hier stel om niet een nieuw topic hi ...
Haha dit topic was al een tijdje weer rustig. Ik had een vraag gesteld waardoor het topic weer bovenaan stond en iedereen nu weer op TS reageert maar over mijn vraag heen leest 😂 willen jullie mijn vraag ook beantwoorden 😇