8 Reacties

8 maanden geleden

Nee dit ziet er niet uit als waterpokken. Waterpokken zijn echt blaasjes met vocht erin. Dit doet me eerder denken aan krentenbaard..

8 maanden geleden

Ik denk ook aan krentenbaard.. is heel besmettelijk en kan ook snel uitbreiden. Ik zou nog even contact met de ha opnemen, bij mijn dochter konden ze dit destijds aan een foto ook al zien. Beterschap!

8 maanden geleden

Hoi Houtje en Mamabamboe! Lief dat jullie reageren. We zijn bij de HA geweest en die vermoed toch waterpokken.. Maar krentenbaard lijkt mij nu wel erg waarschijnlijker.. Maarja ik ben geen HA 😆. Kan krentenbaard ook willekeurig op het lichaam zitten? Hier bv plekje op z'n romp..

8 maanden geleden

Reactie op Rico33

Hoi Houtje en Mamabamboe! Lief dat jullie reageren. We zijn bij de HA gewee ...
Nouja ik ben ook geen HA 😉 maar het lijkt er wel verdacht veel op.. Zou even kijken hoe het er morgenochtend bij staat en anders gewoon nog eens bellen!

8 maanden geleden

Reactie op Rico33

Hoi Houtje en Mamabamboe! Lief dat jullie reageren. We zijn bij de HA gewee ...
Zeker, krentenbaard kan overal op het lichaam voorkomen. Omdat je kindje veel plekjes heeft zou ik zeker weer naar de HA gaan. Als de plekjes vochtig worden kan dat erg vervelend en pijnlijk zijn voor de kleintjes

8 maanden geleden

Reactie op rianne92922

Zeker, krentenbaard kan overal op het lichaam voorkomen. Omdat je kindje ve ...
En je hebt echt een zalfje nodig om er vanaf te komen… anders word het alleen maar erger. En ohja! Goed handen wassen, is mega besmettelijk 😁

8 maanden geleden

Hoe is het nu met de kleine? Nog contact met de ha gehad?

8 maanden geleden

Reactie op MamaBamboe

Hoe is het nu met de kleine? Nog contact met de ha gehad?
Hoi hoi! Nou het is waarschijnlijk hand mond voet ziekte in combinatie met krentenbaard.. Waterpokken achten ze de kans niet zo groot meer want het verspreid zich niet.. Nu dus crème om te smeren! Even afwachten wat het doet