60 Reacties

één jaar geleden

Bij mijn eerste zoon gaf ik tot 6w borstvoeding (kolven). Niettemin duurde het een half jaar voordat ik voor het eerst weer ongesteld werd. Daarna duurde het nog eens een half jaar voordat er regelmaat in kwam. Tot die tijd had ik cycli die wel op konden lopen tot 55 dagen. Daarna kreeg ik een keurige cyclus van 31-32 dagen. Ik ga er maar vanuit dat het nu weer een beste tijd onregelmatig gaat zijn.

één jaar geleden

Ik ben na 4 weken ongesteld geworden 🥲 ik geef ook bv maar dit was duidelijk een menstruatie en bevestigd door de gynaecoloog dus het kan zeker

één jaar geleden

Reactie op Lieke24

Sinds vandaag ongesteld! Kleine was gisteren 6 weken oud. Heb een keizersne ...
Ben ook benieuwd vandaag 4 weken en voel opeens die ongie krampen enzo maar heb niks nog wel opgeblazen enzo soms denk ik nou maybe die keizersnee wond van binnen ofso of maybe wordt ik het bijna

één jaar geleden

Dinsdag is het 8 weken geleden (wat gaat de tijd snel…) dat ik bevallen ben. Nog steeds niet ongesteld …

één jaar geleden

Ik was ook bij week 5 ongesteld geworden. Ik geef ook borstvoeding. Was 3 dagen best heftig. Heeft 5 dagen geduurd.

één jaar geleden

Nu 5 weken geleden bevallen en ik denk dat ik gister of eergister een eisprong had 🥲

één jaar geleden

7 weken geleden bevallen ,maar nog steeds niet ongesteld 🤷‍♀️

één jaar geleden

Bij mijn 1e werd ik na 9 maanden, toen ik de bv iets ging afbouwen weer ongesteld. Nu alweer een maand verder en ook nog niet geweest.

één jaar geleden

Nou, ik dacht dus 5 dagen geleden dat het weer begon. Het heeft nog steeds niet doorgezet. Had er al vanaf kunnen zijn... Dit heb ik zooo niet gemist tijdens mijn zwangerschap! Binnenkort weer een spiraal erin en dan hopen dat die menstruatie weg blijft, wat een ellende elke maand 😜

één jaar geleden

10 weken geleden bevallen ook nog niet ongesteld geworden. Heb al wel en paar dagen het idee dat het eraan komt🤷🏼‍♀️ Geen Bv

één jaar geleden

7,5 week geleden bevallen, geef borstvoeding en nog steeds niet ongesteld!

één jaar geleden

Kleine vandaag 7 weken en geloof dat mijn menstruatie vandaag doorkomt!

één jaar geleden

Bij 6 weken weer ongesteld geworden en nergens last van

één jaar geleden

Hoe weten jullie bii week 5 dat het ongie is en niet kraambloed. Is

één jaar geleden

Reactie op Dounia-24

Hoe weten jullie bii week 5 dat het ongie is en niet kraambloed. Is
Het vloeien is dan al enige tijd gestopt. Wanneer je dan ineens weer bloed verliest is dat je menstruatie

één jaar geleden

Reactie op Dounia-24

Hoe weten jullie bii week 5 dat het ongie is en niet kraambloed. Is
Omdat het bij mij al 2 weken gestopt was. Het kraamvloed dan.

één jaar geleden

Reactie op Dounia-24

Hoe weten jullie bii week 5 dat het ongie is en niet kraambloed. Is
Omdat het zo heftig was bij mij dat het geen kraambloed meer kon zijn, dit heb ik bij alle 3 naar de bevalling gehad, daarna wordt het per maand beter en minder zoals ik gewend was.

één jaar geleden

Reactie op Popje20

10 weken geleden bevallen ook nog niet ongesteld geworden. Heb al wel en pa ...
hier hetzelfde!

één jaar geleden

Reactie op Shenkieindekoelkast

Nu 5 weken geleden bevallen en ik denk dat ik gister of eergister een eispr ...
Update: ik ben sinds zaterdag ongesteld en kreeg vannacht even flashbacks naar de weeën 😂

één jaar geleden

Bij mij 6 weken na de bevalling terwijl ik borstvoeding geef, geen bijzondere klachten