Hai!
Nu het wat kouder wordt buiten zat ik te denken aan een voetenzak.
Maar welke ga je dan gebruiken? Mijn dochter is 14 maand dus past ze er dan nog in?
Wij hebben een Nuna next kinderwagen en die heeft zelf geen voetenzakken (tenminste ik kon het niet vinden) dus welke past daar dan op?
Iemand tips? Alvast bedankt!!
Wij hebben ook de Nuna Next. Die werd standaard geleverd met een voetenzak. Alleen niet van fleece ofzo, maar wel passend. Wij hebben vorig jaar die van Jollein erin gebruikt. Beetje checken met vast maken, maar hield hem wel warm. Ik moet dit jaar nog kijken of die nog lekker zit daarmee.
Heb zelf een universele voetenzak van prenatal. Was wat skeptisch of het goed zou passen, maar zitten verschillende gleuven in waardoor het inderdaad echt overal op past. Ben erg tevreden, en niet de hoofdprijs 😀
Wij hebben de Zaffiro universele voetenzak. Te koop bij mama loes baby shop (winkel of online). Bij mn oudste gebruikt en nu weer. Heerlijk warm en blijft mooi. Past in elke kinderwagen door verschillende gleuven.
Wij hebben ook een nuna next met voetenzak. Is in dezelfde stof als de wagen. Vind 'm alleen niet heel prettig in gebruik, omdat het bovenste deel wat los hangt en niet vast kan. Bij wat trappelen zit de kleine alsnog met koude benen.
Ik zou voor een universele gaan