92 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op flygirl

Ik ben ook net een halve maand 39 en woon ook in een klein dorpje net buite ...
Gefeliciteerd! Is het bij jou ook je eerste kindje?

2 jaar geleden

Ik ben 23 jaar en 5+2 weken zwanger van ons eerste kindje. Ik woon in Friesland ☺️

2 jaar geleden

Woonachtig in Friesland 🙋‍♀️. 29 jaar en zwanger van m’n eerste. Net even ...
Hopelijk gaat alles goed en was het alleen een beetje bloedverlies?

2 jaar geleden

Reactie op LinJo83

Gefeliciteerd! Is het bij jou ook je eerste kindje?
Jaaa 1e kindje nadat het 3x is mis gegaan dus 🤞🏻 Heel spannend hoor! Nu 4.6 weken

2 jaar geleden

Reactie op flygirl

Jaaa 1e kindje nadat het 3x is mis gegaan dus 🤞🏻 Heel spannend hoor! Nu 4 ...
Kun je elkaar hier op dit forum ook een prive berichtje sturen?

2 jaar geleden

Reactie op Capricorn

Hopelijk gaat alles goed en was het alleen een beetje bloedverlies?
Jaa klopt! Niks aan de hand.. durf nu alleen bijna niet naar de wc voor de ‘grote boodschap’ 🤣

2 jaar geleden

Reactie op Whit95

Hi! Ik woon in Eelde, ook net geen Groningen. Ik heb een dagje eerder mijn ...
Hoe was het in Duitsland?

2 jaar geleden

Reactie op PaulineD.

Hoe was het in Duitsland?
Nou ik vond het heel erg vergelijkbaar met Nederland. Qua assortiment en ook qua prijzen. Maar was toch even leuk om heen te gaan en gezien te hebben. Vooral nu alles in Nederland gesloten is😊

2 jaar geleden

Reactie op Whit95

Nou ik vond het heel erg vergelijkbaar met Nederland. Qua assortiment en oo ...
Ohh leuk! Mijn man en ik hebben vakantie dus dan is het toch even leuk om spulletje te kijken😃

2 jaar geleden

Reactie op PaulineD.

Ohh leuk! Mijn man en ik hebben vakantie dus dan is het toch even leuk om s ...
Ja dat is zeker waar! Veel plezier🤗

2 jaar geleden

Reactie op flygirl

Kun je elkaar hier op dit forum ook een prive berichtje sturen?
Oh wat spannend! Ik ga heel hard voor jullie duimen!! Het is mijn eerste zwangerschap, kan het nog steeds niet geloven. Weet niet of je elkaar een persoonlijk bericht kan sturen. Zag wel iets over mensen die elkaar via Instagram spreken voorbij komen nadat ze die gegevens gedeeld hadden..

2 jaar geleden

Hoi, ik ben Jennifer 28 jaar en woon in een dorp in de provincie Groningen. Ik heb een dochter van 5 en een zoon van 3 en ben zwanger van onze 3e 👶🏼

2 jaar geleden

Hier ook Groningen! Wordt volgende week 28 jaar en zwanger van onze eerste! Spannende tijd zo de weken voor je echt hebt gezien dat alles goed zit

2 jaar geleden

Ik heb net de 1e echo gehad! Alles was goed!! Zo blij! Ben 8 wk 😍

2 jaar geleden

Hoe gaat het zwangere vrouwen uit Groningen en Friesland? 😊

2 jaar geleden

Reactie op Capricorn

Hoe gaat het zwangere vrouwen uit Groningen en Friesland? 😊
Goed! A.s. woensdag de eerste echo met 8+1 week en kan echt niet meer wachten! Vanmorgen een heel fijn kinderdagverblijf bezocht met een rondleiding dus ja...leuk en enthousiast hier! Gelukkig voel ik mij ook weer iets meer mijzelf en fitter. Hoe is het met de rest vd dames? 🌸

2 jaar geleden

Reactie op Mirremir

Goed! A.s. woensdag de eerste echo met 8+1 week en kan echt niet meer wacht ...
Goed om te horen! Hier na bloedverlies goede echo gehad vorige week met kloppend hartje (ongeveer 7+5 dagen), dus ben inmiddels wat rustiger en kan er meer van genieten! 🥰 Wat goed dat je al bent begonnen met kinderdagverblijf bekijken, heb ik nog helemaal niet bij stil gestaan haha.

2 jaar geleden

Late at that the party, maar: ik ben 30, woon in de stad (Groningen), voor de eerste keer zwanger (5+6), ik ben geswitcht van La Vie naar Maia, heb woensdag een gesprek bij het KDV en heb 14 februari de eerste echo.

2 jaar geleden

Reactie op Bella744

Late at that the party, maar: ik ben 30, woon in de stad (Groningen), voor ...
Leuk, welkom! Mag ik vragen waarom je geswitcht bent? Ik zit bij La Vie namelijk! Is het slim om zo vroeg al met kinderopvang bezig te gaan? Moet ik me echt nog even in verdiepen (ook mijn eerste).

2 jaar geleden

Hoii! Wat leuk! Hier ook uit Friesland 👋