92 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Capricorn
Leuk, welkom! Mag ik vragen waarom je geswitcht bent? Ik zit bij La Vie nam ...
Geen goede reden, maar gewoon op basis van gevoel. Ik had bij beiden een goed gevoel, maar bij Maia een meer persoonlijke aanpak. Ik kreeg daar ook de daadwerkelijke verloskundige aan de lijn. Ik vond de vragenlijst die La Vie vooraf stuurde ook nogal intimiderend. Bovendien werd ik geadresseerde alsof ik getrouwd was en mijn eigen achternaam niet meer had. Dat vond ik stom (wel iets heel kleins en niet onoverkomelijk). Dus ik kreeg gewoon een beter gevoel bij de andere praktijk. Bij Verloskees, wat heel populair is, kreeg ik niet eens een reactie na telefonische inschrijving. Vond ik ook not done.
2 jaar geleden
Reactie op Capricorn
Goed om te horen! Hier na bloedverlies goede echo gehad vorige week met klo ...
Ah wat een fijn nieuws voor je, heerlijk van genieten nu maar 馃挄 Tja... kinderdagverblijven, we lazen de meest bizarre verhalen over wachtlijsten dus meteen maar gaan kijken haha. Geeft ook wel rust als je al een leuke hebt gevonden merk ik 鈽猴笍
2 jaar geleden
Reactie op Capricorn
Leuk, welkom! Mag ik vragen waarom je geswitcht bent? Ik zit bij La Vie nam ...
Over de kinderopvang: ik schoot vorige week volledig in de stress toen ik begreep dat er enorme wachtlijsten zijn. Echt tot april 2023. Ik heb me direct ingeschreven bij verschillende in de buurt. We kunnen niet zonder kdv en bovendien vind ik dat belangrijk voor de ontwikkeling van m'n kind. Maar goed, het blijkt gelukkig hier allemaal wel wat mee te vallen 馃槳. Maar toen had ik die afspraak al gemaakt.
2 jaar geleden
Hi allemaal, hier zwanger van de tweede. Ben net 31 geworden & woon in de stad Groningen! Nu 6 weken, uitgerende datum 27 september & met 10 weken de eerste echo! 鈽猴笍
2 jaar geleden
Reactie op Capricorn
Leuk, ik zit ook bij La Vie! Ook zwanger van de eerste. Hoe was de echo?
Wat leuk om te horen, jaa de eerst echo was spannend maar zo mooi om te zien dat er nu wel een klein boontje met een heel snel kloppend hartje in zat馃グ echt heel bijzonder. En hoe was jouw echo?
2 jaar geleden
Reactie op Monique96
Wat leuk om te horen, jaa de eerst echo was spannend maar zo mooi om te zi ...
Ah ja leuk h猫! Bewegen ook al gezien? Vond het zo bijzonder.馃グ Hier al meerdere echo's gehad, vanwege bloedverlies. Begon rond week 6/7 en nu week 11 nog steeds af en toe klein beetje. Hoort er bij mij dus blijkbaar bij, ze hebben geen oorzaak kunnen vinden!
2 jaar geleden
Reactie op Mirremir
Ja, ook maar meteen gedaan samen met het KDV. Vond het wel lastig want alle ...
Ok茅! Ja ik ben vandaag gestart met het zoeken op het internet. Er zijn eigenlijk maar een paar waar je uit kan kiezen volgens mij? En ik weet verder niet zo goed waar ik op moet letten en/of het dus veel uitmaakt voor welke partij je gaat..
2 jaar geleden
Reactie op Capricorn
Ah ja leuk h猫! Bewegen ook al gezien? Vond het zo bijzonder.馃グ Hier al meer ...
Jaa echt heel leuk jaa diegene was al druk aan het bewegen hihi. Ben nu ongeveer 10 weken. Schommel nog een beetje met de dagen dus 28 feb weer een echo en dan gaan ze kijken wat mn uitgerekende datum word..
Lijkt me wel eng om bloedverlies te hebben hihi of niet soms
2 jaar geleden
Reactie op An-1991
Hier ook uit Friesland (Sneek). Ik ben 30 jaar en in verwachting van ons 3e ...
Wat leuk ik woon 20 minuten verderop in dorpje ,