92 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Riannnn

Ik kom uit Groningen (Hoogkerk) ben 32 jaar en nu 15 weken zwanger van ons ...
Wat leuk! Ik ben 36 en ook bijnnna 15 weken zwanger van ons eerste kindje 茅n woon ook in Hoogkerk 鈽猴笍

茅茅n jaar geleden

Hoi, ik stap over mijn drempel heen om dit te vragen, maar niet geschoten altijd mis: Zijn er meiden die net als ik niet zo鈥檔 groot sociaal netwerk hebben die wel graag ervaringen willen delen in de omgeving Groningen / Paterswolde en verder? Ik merk dat ik (met baby) wel wat vaker de deur uit mag en zou graag met wat (baby) leeftijds genoten een keer afspreken om gezellig een koffie met gebak bijv ergens te drinken met de kleine. Ik ben zelf 30 jaar en mijn dochter inmiddels iets meer dan 6 maanden. Ik hoor het wel!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Leegee

Hoi, ik stap over mijn drempel heen om dit te vragen, maar niet geschoten a ...
Jaa wat een goed initiatief! Lijkt me leuk! Ik heb een zoontje van nu net 7 maandjes en ben zelf 34.

茅茅n jaar geleden

Hoi, lijkt mij ook leuk. Ik ben 28 en heb een dochter van 2 en een zoontje van 7 maand

茅茅n jaar geleden

Hoi, ik ben 27 jaar en onze dochter is 6 maanden. Wij wonen ook in Groningen 馃榿

茅茅n jaar geleden

Leuk idee idd. Ik kom uit Friesland, maar redelijk dichtbij Groningen. Ik heb een zoontje van 6,5 maand, eerste kindje. Ben zelf 42 (zwanger na een jarenlang vruchtbaarheidstraject). Ik heb zeker interesse om eens met een groepje af te spreken.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Leegee

Hoi, ik stap over mijn drempel heen om dit te vragen, maar niet geschoten a ...
Dit! Maar dan in (de buurt van) Harlingen, iemand zin om eens te wandelen?

茅茅n jaar geleden

Lijkt mij ook leuk om eens met een groepje af te spreken. Ik ben 33 en heb een zoontje van 8 maanden. Ik kom uit Friesland trouwens maar vind geen probleem om een stukje te rijden.

茅茅n jaar geleden

Wat leuk, al die ge茂nteresseerden! Ik ben ook wel ge茂nteresseerd in een playdate. Leeuwarden hier en dochtertje 7,5 maand.

茅茅n jaar geleden

Hey! Ik ben Wenjun en woon in Friesland en heb eerste zoontje van 6 maanden 馃グ

茅茅n jaar geleden

Idee om een appgroep aan te maken?鈽猴笍

4 maanden geleden

Friesland , Gaasterl芒n-Sleat zwanger van de 2 de