7 Reacties

5 maanden geleden

Lijkt me heerlijk! T is hier precies andersom en ik heb t daardoor loeizwaar op vakantie kan ik je vertellen 🥵 gaat vanzelf over hoor, mijn oudste heeft dit ook gehad en wisselde elke paar weken tussen favoriete ouder. Soms is dat confronterend en niet leuk maar gaat vanzelf ook weer anders worden!

5 maanden geleden

Hier hangt het heel erg van de dag af. Op mijn vrije dag met haar wil ze savonds niks van papa hebben en hangt ze alleen om mij. Als papa vrij is met haar is het precies andersom. En snachts werkt het alleen als ik kom 🥲. Mijn gevoel zegt dat het niks te maken heeft met dat je man een softie is en jij strenger bent. Voor een kindje zijn grenzen nu juist fijn en belangrijk. En zien ze dat niet als "stom dan ga ik wel naar papa" Misschien leuk om te zoeken naar iets wat hij heel leuk vindt om met jou te doen? Zo lees ik vooral boekjes met mijn dochter en speelt mijn man meer met de duplo met haar. Als ze wilt lezen komt ze nu ook altijd naar mij toe. En verder wat hieronder ook al wordt gezegd: het is een fase!

5 maanden geleden

Eerlijk ik vind het echt niet erg. Ik zie gewoon dat ze echt met elkaar genieten en mijn man is gelukkig echt een leuke vent. Was het een eikel en dat me zoontje zo gek op hem was, was het naar. Maar het is echt papaaaaa papaaaaa papaaaaa 🤣🤣🤣.

5 maanden geleden

Wij hebben naast de dreumes ook nog een baby van 6 maanden. Sinds het laatste stuk van de zwangerschap is mijn man wat meer bezig met onze oudste en ik wat meer met de baby. Onze oudste is nu echt verzot op hem, als we allebei in de kamer zijn wil ze alleen maar met hem spelen en knuffelen. Gelukkig is het wel anders als hij naar z'n werk is, dan mag ik er gelukkig ook zijn ;) Maar als ik haar uit bed kom halen zegt ze altijd "papa?" zodra de deur open gaat 🙈

5 maanden geleden

Ja heel herkenbaar. Hoop dat dit een fase is. Soms wil ze juist alleen bij mij. Ik ben hoogzwanger en denk dat dat ook wel mee speelt. Papa haalt haar 's ochtends meestal uit bed en kleedt haar aan en brengt haar naar de opvang. Dus logisch dat ze papa roept als ze wakker is. Ik haal haar dan weer op en is ze ook weer blij om mij te zien, maar als papa dan thuis komt is ze door het dolle heen. Ik ben vaak ook te moe om echt dingen met haar te ondernemen en daar baal ik ook echt van. Bij mij komt ze dan wel vaak boekjes lezen of lekker liggen filmpje kijken na het eten. Alsof ze dat dan toch aanvoelt ofzo...

5 maanden geleden

Reactie op Ryrywire

Wij hebben naast de dreumes ook nog een baby van 6 maanden. Sinds het laats ...
Haha dat laatste doet mijn dochter ook. Maak ik haar vrolijk wakker. Eerste reactie: papa? Dan zeg ik: nee, papa is al naar zijn werk. Reactie: oh 😔. 😂😂

5 maanden geleden

Ik denk dat het een fase is hoor. Ik heb een jongen/meisje tweeling en die wisselen ook om de paar weken met wie ze het liefst zien. Op dit moment beide papa. Dikkkke prima 😂 houden zo, heb ik mijn handen even vrij 🤪