9 Reacties

5 maanden geleden

Wij hebben de dreumes swimtrainer.

5 maanden geleden

Ik volg. De swimtrainer vond ons zoontje verschrikkelijk. Eentje van de decathlon vond hij prettig maar die vond ik niet veilig (kon gemakkelijk omkieperen) en daar is een recall op geweest. Dus ben nu een beetje zoekende. Z’n zwembandjes alleen, leveren niet voldoende waardoor we hem niet los kunnen laten. Wat is wijs? Ik volg dus.

5 maanden geleden

Ja ik ben ook een beetje opzoek naar goede opties voor kindjes rond de 12/13 kilo. Vind het ook heel lastig voor de vakantie die er aan zit te komen. Ben ook op zoek naar iets waarbij je ze wel "los" kunt laten. Gaat natuurlijk nooit zonder ons het water in maar wil niet meer vast gehouden worden..

5 maanden geleden

Wij zijn nu op vakantie en gebruiken de gewone zwembandjes (ze is 10,5kg). De eerste dag was het wat onwennig, maar na een paar dagen is ze een echte waterrat geworden! We zijn er natuurlijk altijd bij, maar kunnen haar zeker “los” laten, zweven noemt ze dat dan zelf😅. Ze speelt ook vaak alleen in het kinderbadje (40/60cm diep) en dan zitten wij lekker op de kant te kijken.

5 maanden geleden

Reactie op Mendev

Wij zijn nu op vakantie en gebruiken de gewone zwembandjes (ze is 10,5kg). ...
Heb je dan alleen van die zwembandjes om haar armen? Best knap dan voor zo een kleintje.

5 maanden geleden

Reactie op Mysecret

Heb je dan alleen van die zwembandjes om haar armen? Best knap dan voor zo ...
Ja alleen de bandjes inderdaad. Thuis gingen we al vaak met haar zwemmen, dus met water was ze al comfortabel. Toen we deze bandjes omdeden zagen we haar echt met het uur en zeker met de dagen vooruitgaan. Eerst moesten we haar vasthouden, na een tijdje durfde ze even los met ons op een halve meter afstand en dan gaf ze heel goed aan als we haar weer moesten vasthouden. En nu weet ze heel goed haar lichaam en de bandjes te gebruiken om zichzelf door het water voort te bewegen.

5 maanden geleden

Wij hebben deze gebruikt op vakantie. Helemaal fan. M’n zoontje kon er goed mee dobberen en zwemmen na even wennen. Naarmate ze ouder worden kan je er een ring afhalen. Het grote voordeel vind ik dat ze heel Makkelijk om de armen gaan en goed blijven zitten. Ze doen geen pijn zoals de plastieken bandjes wel soms doen.

5 maanden geleden

Reactie op rosaliest

Wij hebben deze gebruikt op vakantie. Helemaal fan. M’n zoontje kon er goed ...
Wij hebben deze met babyzwemmen en na even wennen gaat dat supergoed. Zelf gebruiken we de flipper bandjes van swimsafe. Die zijn helemaal rond en daardoor liggen ze hoger op het water. Mijn zoon van 21 maand klimt daar zelf mee in het diepe en zwemt als een hondje los 😂. Bijkomend voordeel, er zit ook een kurk ring bijin dus als hij lek gaat heeft hij nog steeds drijfvermogen