13 Reacties

7 maanden geleden

Ik geef mijn zoon van 19 maanden in het zwembad gewoon 2 bandjes om. Volgende maand gaan we op vakantie en zullen dan veel bij het zwembad en de zee zijn en dan krijgt hij een puddle jumper om/aan.

7 maanden geleden

Wij hebben gewoon bandjes.

7 maanden geleden

Wij geven ons kindje ook zwembandjes aan. Maat ik vond de onze niet fijn, hij zakte steeds naar beden. Degene waar we mee waren had voor hun kind Flipper Swimsafe bandjes, daarmee bleven de kindjes wel boven water.

7 maanden geleden

Wij hebben nu nog een swimtrainer, over een paar maanden denk van die bandjes.

7 maanden geleden

Wij hebben het vanaf 12 maanden een swimtrainer en bandjes geprobeerd, maar onze meid vond beiden echt verschrikkelijk. Ze is nu 18,5 maand en heeft nu een puddle jumper van het merk Nabaiji, die vindt ze wel erg fijn. Ze is een grote dame, dus ze past er nu al goed in maar dat hangt natuurlijk erg van je kindje af. Ze kan er ook al steeds beter in dobberen, dat is ook erg leuk om te zien, en ze heeft ook nog genoeg bewegingsruimte om in het kinderbadje zelf de glijbaan op te klimmen. Ik vind de stof ook prettiger dan dat gladde, plakkerige plastic.

7 maanden geleden

Wij hebben van die kurkjes, gekocht bij het zwembad waar we ook ouder en kind zwemmen doen. Is top, hoef niks op te blazen en kan er bijna mee doen totdat ze een zwemdiploma heeft.

7 maanden geleden

Bedankt allemaal!

7 maanden geleden

Met baby/peuterzwemmen heeft ze niks om, heeft geen enkel kind daar. Op vakantie gaan we dat denk ik ook doen, zolang ze kan staan in het water. Als het dieper is hebben we zwembandjes om de armen, die ze nog nooit heeft aangehad. Dus ben benieuwd of ze dit gaat accepteren!

7 maanden geleden

Heeft iemand van jullie ervaring met zo'n fibby zwemvest? Ik heb erover gelezen, maar ik vraag me af of het echt 'veilig' is. Natuurlijk onder ons toezicht 😊

7 maanden geleden

En wat doen jullie met de smalle, lichte kindjes? Als ik zie staan zwemvleugeltjes bijvoorbeeld vanaf 11 kg, dan twijfel ik of onze 9 kg jongen die wel past. Maar ik kan me voorstellen dat hij toch ook echt niet meer in de gele zwemband wil, maar meer zelf wil spetteren en spelen in het water.

7 maanden geleden

Reactie op LiekeG

En wat doen jullie met de smalle, lichte kindjes? Als ik zie staan zwemvleu ...
Hier ben ik ook benieuwd naar

7 maanden geleden

Reactie op LiekeG

En wat doen jullie met de smalle, lichte kindjes? Als ik zie staan zwemvleu ...
Wij hadden eerst maat 00 zwemvleugels van Beko, die zijn net een slagje kleiner.

7 maanden geleden

Reactie op netflixer

Heeft iemand van jullie ervaring met zo'n fibby zwemvest? Ik heb erover gel ...
Ja die zie ik ook steeds voorbij komen op Insta! Ben ook wel benieuwd