57 Reacties

3 maanden geleden

Hier ook de slaapregressie. Al vier weken! Pffff

3 maanden geleden

Hier krijst hij ´s avonds alles bij elkaar. En er is geen enkele duidelijke reden voor. Vanavond hem laten huilen, brak mijn hart. Na 15 minuten viel hij in slaap. Wat een ellende 😥

3 maanden geleden

Bij ons lijkt hij begonnen! Zoontje is nu 1 jaar en 2 weken. Hij sliep eindelijk van 19-6 met af en toe 1x wakker, en 2 dutjes van 1,5-2u. Gisteren opeens om 2:30 wakker (normaal) naar toen sliep hij om 8u nog. Toen dutjes maximaal 1u maar dood moe. Vannacht opeens 22:30 en 2:30 wakker. Eerste ontroostbaar en 2 super vrolijk. Toen sliep hij tot 7:30! Zal benieuwen de komende weken. Sliep eindelijk 4 weken goed na vanaf 3,5 maand verschrikkelijke nachten te hebben gehad.

3 maanden geleden

Reactie op Vivi92

Bij ons lijkt hij begonnen! Zoontje is nu 1 jaar en 2 weken. Hij sliep eind ...
Leuk is dat he, als je eindelijk een goed ritme hebt gevonden dan ineens om onbekende reden weer omslaat 🙈

3 maanden geleden

Wij zitten er ook middenin met onze zoon. In onze armen in slaap vallen maar zodra we hem weg willen leggen gelijk krijsen. Hij slaapt nu al een week tussen ons in uit wanhoop en slaap gebrek bij ons, en ja ik ben bang dat hij er nu aan gewend is maar elke avond proberen we hem wel in zijn eigen bed te leggen. Net weer niet gelukt en nu ligt hij beneden bij ons in de box te slapen. De slaapjes 's ochtends en overdag gaan over het algemeen goed. Is er iemand waarbij het echt 6 weken heeft geduurd? Want dan hebben we nog even te gaan😅🥱😴

3 maanden geleden

Reactie op C8L

Leuk is dat he, als je eindelijk een goed ritme hebt gevonden dan ineens om ...
Nou he! Vandaag 2x 2u dutje gedaan. Kreeg hem niet in slaap maar heb hem wakker weggelegd en blijkbaar ging dat goed. Zullen zien de rest van de nacht. 🤞 Ik ben maar vast redelijke op tijd naar bed

3 maanden geleden

Wat een ellende deze regressie. Krijg haar overdag amper in slaap. Als ze na veel huilen al in slaap valt is het 1x per dag en dan 45 minuten😅 Dan valt ze om 18:15 in een diepe slaap om weer erg vroeg de dag te beginnen ( we staan niet op voor 6 uur)

3 maanden geleden

Reactie op Didu

Wat een ellende deze regressie. Krijg haar overdag amper in slaap. Als ze n ...
Hier is slapen ook echt drama. ‘s nachts gaat het gelukkig goed maar overdag wisselt het zo sterk. Van de week sliep hij over de hele dag 1x een uur en de dag erna 1x 1,5 uur en dan gisteren ineens 2 dutjes waarvan 1 uur en 20 minuten ‘s ochtends en ‘s middags 2 uur en 40 minuten. Geen pijl op te trekken. Soms is hij om 6 uur wakker dan doet hij 2 dutjes is me opgevallen. Als hij uitslaapt tot tenminste 07:30u dan doet hij 1 dutje 😕 ik vind het maar lastig dit

3 maanden geleden

Reactie op Jamie0407

Hier is slapen ook echt drama. ‘s nachts gaat het gelukkig goed maar overda ...
Hier wisselt het ook sterk. Vanmorgen weer om 6u wakker en nu net slaapje van 45min. Maar gisteren om 7u wakker en 1x 1u en 1x 2u. Dag er voor bij de opvang 40min totaal het lukt hem daar nooit meer. Ook van 3x per nacht wakker de ene nacht naar 0x de andere nacht. De ene dag dus 3u slapen en de volgende dag 45min. Hij is goed bezig met achter zijn loopwagen rennen maar zou het zijn echt nu zijn omdat hij eigenlijk los wilt gaan lopen?

3 maanden geleden

Al de 3e dag op rij dik uur bezig geweest met hem in bed krijgen in de avond en tussen 22-24u krijsend wakker. Beetje melk en nu maar weer duimen. De afgelopen 2 dagen was hij 5u wakker.

3 maanden geleden

Vraagje voor de ouders die er ook middenin zitten, hoe pakken jullie het aan snachts? Wij hebben een tweeling van nu 13 maanden, gecorrigeerd 12 maanden en een week ongeveer.. het is hier al ongeveer 4 a 5 weken aan de gang.. overdag gaat slapen prima maar ‘s avonds en ‘s nachts.. veel wakker worden (om de 2 uur meestal), krijsen van hier tot aan Tokio, willen ook 9 van de 10 keer niet weer gaan slapen tot dat ze een fles bij hebben gekregen terwijl ze die uiteraard echt niet meer nodig hebben rond deze leeftijd.. beetje zoekende naar hoe het beste te handelen, want het is echt dood en dood vermoeiend dit..

3 maanden geleden

Reactie op ascherphof

Vraagje voor de ouders die er ook middenin zitten, hoe pakken jullie het aa ...
Nacht voedingen zijn nog normaal hoor en kan ook zijn dat ze die tijdelijk weer willen hebben.. Jeetje kan me voorstellen dat het heel pittig is met een tweeling! Heb m’n handen al vol aan 1 🫢. Maar als ze weer snel slapen na de fles dan zou ik die lekker gewoon even geven en als het slapen straks weer beter gaat dan kan je dan kijken of je de fles weer kan minderen maar vaak hoor je dat ze die van zelf ook weer laten vallen na een tijdje 😘

3 maanden geleden

Ze is hier 1 jaar en 2 weken maar men dit is weer pittig. Avonds bagger in slaap vallen. Overdag dutjes weigeren dan wel heel kort. Dan nachts minimaal gillen midden in de nacht vanuit het niets alsof het huis in brand staat. #mama is moe

3 maanden geleden

Reactie op lisajacobs

Nacht voedingen zijn nog normaal hoor en kan ook zijn dat ze die tijdelijk ...
Ze waren hier al een hele tijd van de nachtvoeding af. Maar voor nu geven we inderdaad maar gewoon fles, deden steeds kleine beetjes maar dan komen ze na 2 uur weer dus als het vandaag weer drama is maken we gelijk een volle fles om te kijken of dat enigszins iets verschil maakt.. hoop inderdaad wel dat het na de slaapregressie ook wel dan weer uit zichzelf klaar is met de fles. Met 2 is inderdaad heel pittig en niet vol te houden zolang 🫣

3 maanden geleden

Reactie op ascherphof

Ze waren hier al een hele tijd van de nachtvoeding af. Maar voor nu geven w ...
Ohw wow! Heel pittig. Sterkte 😘. Hier ook weer de fles elke keer als hij wakker wordt. Gelukkig heeft hij met 60ml genoeg. Of ja dat bieden we hem aan en hij accepteert het. Dat moord en brand schreeuwen herken ik, dus ook. Niks helpt alleen fles. Duimen voor de komende nacht.

3 maanden geleden

Reactie op Vivi92

Ohw wow! Heel pittig. Sterkte 😘. Hier ook weer de fles elke keer als hij ...
Hier heeft er vannacht 1 doorgeslapen (zelfs geen speen in hoeven doen) en 1 kwam rond half 12. Heb een volle fles gegeven deze is op 30 ml na helemaal op gegaan en daarna ook door geslapen 🥳

3 maanden geleden

Reactie op ascherphof

Hier heeft er vannacht 1 doorgeslapen (zelfs geen speen in hoeven doen) en ...
Wow! Verbetering. Duimen voor de komende nacht. Hier ongeveer hetzelfde. Half 12 wakker, kleine fles en toen doorgeslapen tot iets na half 8 😱. Oeps want eigenlijk is dat heel slecht voor zijn ritme en moet hij er echt 7u uiterlijk uit zijn. Maar was zelf in slaap gevallen nadat ik om half 7 wakker was.

3 maanden geleden

Slopend is het😅 hier gaan de nachten iets beter maar overdag is verschrikkelijk. Ze is zoooo moe en toch lukt het haar niet om te slapen

3 maanden geleden

Reactie op Vivi92

Wow! Verbetering. Duimen voor de komende nacht. Hier ongeveer hetzelfde. ...
Ohh ook fijn zeg! Inderdaad duimen voor vannacht

3 maanden geleden

Reactie op Mama-T

Hier krijst hij ´s avonds alles bij elkaar. En er is geen enkele duidelijke ...
Bij ons is dit net een paar avonden aan de gang. Bij het naar bed brengen echt krijsen . Als ik hem oppak dan is het weer goed maar zo gauw ik hem terug leg is het mis. Gaat echt uren door. Nu ook 2 avonden laten huilen. Hij valt dan snikkend in slaap. Heb dan zelf ook tranen in mn ogen staan maar zo valt hij wel sneller in slaap dan dat ik er elke keer weer heen ga. Zo lastig dit..