37 Reacties

één jaar geleden

Leuk topic! Ik wil eigenlijk ook een doppler komen om samen met mijn zoontje naar de baby te luisteren. Ik kan alleen niet goed vinden of de Angelsound ook een speaker heeft of dat je alleen met een koptelefoon kan luisteren. Jullie weten vast of die optie erop zit of niet :)

één jaar geleden

Reactie op iris0219

Leuk topic! Ik wil eigenlijk ook een doppler komen om samen met mijn zoontj ...
Er zitten twee aansluitingen op! Mijn dochter gebruikt de ene koptelefoon, en ik de andere! Zo kunnen we beide tegelijk luisteren! Daarnaast is onze koptelefoon erg duidelijk hoorbaar en hierdoor kunnen we het geluid ook opnemen op onze telefoon, hoop dat je hier wat mee kan 🤗

één jaar geleden

Vanochtend weer even geluisterd en dus ook weer duidelijk gevoeld! Vind het nog wel even zoeken hoor. Suus dat woeszzz woeszzz geklop is dat de placenta ofzo, weet jij dat? Is duidelijk een ander geklop dan de baby of mijn eigen hartslag....

één jaar geleden

Reactie op Mamaannie

Vanochtend weer even geluisterd en dus ook weer duidelijk gevoeld! Vind het ...
Euhm woeszzzzz woeszzzz … Ik moet nu even goed nadenken wat je hiermee bedoeld! 🤭🧐 Ik hoor nl alleen mijn hartslag, het hartje van ons mannetje en het bewegen van het kindje! Bedoel je met de woessszzzz woessszzzz niet het ‘schuiven’ van de Angelsound?! Of is dat een heel dom antwoord? Ik heb verder geen idee nl 😅

één jaar geleden

Reactie op Suusepuus

Euhm woeszzzzz woeszzzz … Ik moet nu even goed nadenken wat je hiermee bedo ...
Haha nee dat bedoel ik niet

één jaar geleden

Reactie op Mamaannie

Haha nee dat bedoel ik niet
De doptone zendt geluidsgolven uit die teruggezonden worden door de bewegingen van de hartkleppen. Deze geluidsgolven worden vervolgens door het apparaatje omgezet in geluid: we horen de hartslag van de baby! Ook kan je via de doptone de baby horen bewegen, hoor je de navelstreng kloppen en de hartslag van de moeder. (Je hebt gelijk 😉)

één jaar geleden

Reactie op Suusepuus

Er zitten twee aansluitingen op! Mijn dochter gebruikt de ene koptelefoon, ...
Bedankt voor je reactie! Ik ga dan toch op zoek naar een andere, want mijn zoontje is 2 jaar en houdt een koptelefoon nog niet op Hahah

één jaar geleden

Reactie op iris0219

Bedankt voor je reactie! Ik ga dan toch op zoek naar een andere, want mijn ...
Lang leve de action! Ook een extra koptelefoon haha maar nu voor iedereen op het boxje te horen!

één jaar geleden

Ik zou even laten weten wat mijn ervaring is. Ik heb hem vandaag binnen gekregen en gelijk getest: wat leuk! Het was eerst even zoeken maar daarna een goed geluid te horen van het hartje. Ik hoorde bij het verschuiven van de doppler soms wel ineens een soort knal ofzoiets, komt dat door de verplaatsing van de doppler? Of te weinig gel gebruikt? Al met al positief dus!

één jaar geleden

Kan me voorstellen dat het super leuk is om thuis naar het hartje te luisteren maar heb er zelf voor gekozen dit niet te doen vanwege deze info vanuit de verloskundige;

één jaar geleden

Ik zou even laten weten wat mijn ervaring is. Ik heb hem vandaag binnen gek ...
Dat is je kindje die trapt of beweegt 😊

één jaar geleden

Reactie op joyce9

Kan me voorstellen dat het super leuk is om thuis naar het hartje te luiste ...
Dat heb ik inderdaad bij 1 verloskundige gevonden op google… tja. Als het schadelijk was zou t niet verkocht mogen worden lijkt mij. Nooit bewezen nee dat is met heel veel dingen. Het is ook nog nooit aangetoond dat het kwaad kan. Volgens mij vk is het geen probleem. Doen wat voor jezelf goed voelt 😊

één jaar geleden

Reactie op joyce9

Kan me voorstellen dat het super leuk is om thuis naar het hartje te luiste ...
Ieder moet zelf besluiten wat hij/zij hiermee gaat doen. Daar is dit topic ook niet voor bedoeld! Nogmaals mijn Verloskundige en Gynaecoloog zeiden beiden dat het geen kwaad kan, mits je de 12 weken bent gepasseerd! Maar nergens is duidelijk bewezen dat je kindje er schade van ondervindt! Maak zelf je afweging … 😊

één jaar geleden

Zat weer even te luisteren maar kon het maar moeilijk horen. Best raar want vorige was het echt gelijk duidelijk. Zat ik gewoon een km te laag 🤣 Mn buik groeit onwijs en de baby neem ik aan dus ook. Moest dat ding helemaal niet meer vlak bij mn schaambot houden maar gewoon bij mn navel 🤣😂🤣 Weekend kan mij betreft niet snel genoeg voorbij gaan en dan dinsdag even weer gewoon kijken met mn eigen ogen.....

één jaar geleden

Vraagje. Ik heb nog een doppler liggen van toen ik zwanger was van mijn dochter 1.5 jaar geleden. Nu wil ik nieuwe gel halen, omdat dit vaak na 12 maanden over de datum is. Weten jullie of ik bijvoorbeeld deze kan kopen ook al geven ze daar specifiek 2 apparaten aan: https://www.bol.com/nl/p/luvion-ultrasound-doppler-gel-250ml/9200000037282888?referrer=socialshare_pdp_androidapp

één jaar geleden

Reactie op Januari2023

Vraagje. Ik heb nog een doppler liggen van toen ik zwanger was van mijn doc ...
Deze gel kun je absoluut gebruiken maar als ik je een tip mag geven, zelf gebruik ik gewoon baby olie van Kruidvat (bijv) eigen merk. Is een stuk goedkoper, ruikt lekker, en geleid het geluid net zo goed! 😊

één jaar geleden

Reactie op Suusepuus

Deze gel kun je absoluut gebruiken maar als ik je een tip mag geven, zelf g ...
Thanks!