147 Reacties

茅茅n jaar geleden

Vandaag de 13 weken echo, ben precies 14 weken. Zo spannend 馃グ

茅茅n jaar geleden

Reactie op SammiejDH

Vandaag de 13 weken echo, ben precies 14 weken. Zo spannend 馃グ
Succes en veel plezier馃榿 ik mag vrijdag voor 13 weken echo馃榾

茅茅n jaar geleden

Reactie op Sssttt

Succes en veel plezier馃榿 ik mag vrijdag voor 13 weken echo馃榾
Oeh ook bijna 鉂わ笍

茅茅n jaar geleden

Reactie op Sssttt

Succes en veel plezier馃榿 ik mag vrijdag voor 13 weken echo馃榾
Djw

茅茅n jaar geleden

Reactie op SammiejDH

Vandaag de 13 weken echo, ben precies 14 weken. Zo spannend 馃グ
Spannend! 馃崁 Ik mag ook vrijdag en ben dan 14+4.

茅茅n jaar geleden

Nou de baby zag er goed, dus deze mama is blij. Hij is wel wat klein, maar dat was me 1e ook.

茅茅n jaar geleden

Ik heb dinsdag mijn 13 weken echo. Dan 13+ 3

茅茅n jaar geleden

Kijk eens wat ze in t ziekenhuis voor elkaar hebben gekregen! Een hele mooie 3d echo met 13 weken!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Baby8986

Kijk eens wat ze in t ziekenhuis voor elkaar hebben gekregen! Een hele mooi ...
Wauwww, bijzonder 鉂わ笍

茅茅n jaar geleden

Reactie op Baby8986

Kijk eens wat ze in t ziekenhuis voor elkaar hebben gekregen! Een hele mooi ...
Ohhhhh 馃ぉ wat mooi om te zien! Bijzonder h猫 3D echo! Kan nu niet wachten tot wij ook weer mogen! Nog 7 weken aftellen en dan de 3D/4D pret echo! Dank voor het delen!

茅茅n jaar geleden

Vandaag 13w echo gehad op precies 13 weken 馃グ馃グ was heel beweeglijk en hele tijd aan het koprollen haha

茅茅n jaar geleden

Bijna 16w, ik denk dat dit de mooiste echo is die ik tot nu toe heb gehad馃グ zijn mondje gwn馃槏馃グ馃ス

茅茅n jaar geleden

Het was overduidelijk: ons gevoel is bevestigd 馃槉. En wat is een pretecho ook ontzettend leuk!

茅茅n jaar geleden

Wij hadden vandaag de 13 weken echo. Nu zag de verloskundige dat beide niertjes iets vergroot zijn. Zij stuurt ons door naar het ziekenhuis. Zijn er mensen die hier ervaringen mee hebben?

茅茅n jaar geleden

Vandaag de geslachtsecho gehad. Nu nog wachten tot zaterdag middag voor de gender reveal. Spannend 馃ぉ

茅茅n jaar geleden

Gisteren de 13 weken echo gehad, ben vandaag 13+4. Alles zag er goed uit en groeide goed, geen opmerkingen zo blij mee. & onze uk zwaaide even naar ons & hebben ook een voetafdruk馃槣

茅茅n jaar geleden

Reactie op sdjla

Gisteren de 13 weken echo gehad, ben vandaag 13+4. Alles zag er goed uit e ...
Het voetje

茅茅n jaar geleden

Wij hadden vandaag de geslachtecho Nou bijna half uur aan de echo gezeten, gymnastiek gedaan maar inimini weigerde mee te werken en de navelstreng lag precies tussen de benen. Dus vrijdagochtend mogen we terug voor herkansing馃檲馃檲 Ik ben zoooooooo nieuwsgierig

茅茅n jaar geleden

Reactie op Maloe1991

Wij hadden vandaag de geslachtecho Nou bijna half uur aan de echo gezeten, ...
O neeee dat is echt geduld hebben!!!

茅茅n jaar geleden

Ben ik de enige die vind dat er echt heel veel tijd zit tussen de echo鈥檚 馃槄 gelukkig heb ik een doppler waarmee ik naar het hartje kan luisteren maar vind het zoveel tijd ertussen zitten