1017 Reacties

één jaar geleden

Dit met 8! Opzetttend opgeblazen 2e zwangerschap

één jaar geleden

Dit is met 11 weken en ook 2e kindje! Vind dat het echt veeeeel sneller gaat! 🤰🏻

één jaar geleden

Reactie op Suusepuus

Dit is met 11 weken en ook 2e kindje! Vind dat het echt veeeeel sneller gaa ...
Zo ben ik ook.. ik zit net te zoeken naar een buikfoto van m’n eerste kindje en nu ben ik al zo groot als toen met 20 weken😅

één jaar geleden

Reactie op Suusepuus

Dit is met 11 weken en ook 2e kindje! Vind dat het echt veeeeel sneller gaa ...
Heel mooi al!!

één jaar geleden

10 weken 🤭

één jaar geleden

Vanaf vandaag ineens met 8 weken na het ontbijt mega opgezet en savonds (ook na weinig avond eten) zo dik als ik bij de eerste was met een week of 16 🙈

één jaar geleden

Reactie op CindyM93

Zo ben ik ook.. ik zit net te zoeken naar een buikfoto van m’n eerste kindj ...
Hahah echt hè. Hier ook al zitten zoeken naar de buikfotos van toen. Hier vergeleken met toen 15/16 weken. Ben nu 8+3. Moet zeggen dat die buik ook ineens komt nu. Paar dagen geleden nog weinig te zien 🤭🤫

één jaar geleden

Ong 7+5. Buikje begint deze week wat te komen. Normaal zo goed als platte buik.

één jaar geleden

8 weken🫢

één jaar geleden

Nu 10 weken, maar op de foto 9 weken. Heb normaal ook een platte buik 😋

één jaar geleden

10+4 weken, tweede zwangerschap. Insane hoe groot mn buik al is 😱 sochtends wel een stukje platter, maar na de lunch word ik bol. Morgen termijnecho en wil het dan pas aan collegas vertellen. Dus op kantoordagen loop ik in hele grote truien 😅

één jaar geleden

Reactie op SanneBraams

10+4 weken, tweede zwangerschap. Insane hoe groot mn buik al is 😱 sochtend ...
Wauw zo mooi al 😍 inderdaad heel lastig te verbergen 🤭

één jaar geleden

8 weken 🥰🖤 jammere is dat ik t nog vaak moet verbergen en dat ... tjah dat is een uitdaging hahaha

één jaar geleden

Reactie op Kentry

8 weken 🥰🖤 jammere is dat ik t nog vaak moet verbergen en dat ... tjah da ...
Wow 😍 zo prachtig al

één jaar geleden

Hier 10 weken en zwanger van 2e kindje. Ik vind het echt snel gaan!

één jaar geleden

Reactie op Kentry

8 weken 🥰🖤 jammere is dat ik t nog vaak moet verbergen en dat ... tjah da ...
Hoe dan!!! Wat mooi, is dit je eerste kindje?

één jaar geleden

Wow 🤩 Wat bizar mooi dat sommige van jullie rond 9/10 weken al echt een zwangerschaps buikje hebben. Ik ben ook wel blij om te zien dat niet iedereen dit heeft. Ik merk echt nog wel veel onzekerheid rond de zwangerschap en of het wel “echt” is ondanks 1 positieve echo. Maar die echo is alweer 3 weken geleden en moet nog een week wachten tot de volgende. Een mooie buik voelt toch als bevestiging haha.

één jaar geleden

Wow 🤩 Wat bizar mooi dat sommige van jullie rond 9/10 weken al echt een z ...
Don’t worry, ik heb ook nog niet ‘echt een buik’ buiten m’n vet. En is toch echt m’n derde zwangerschap 😊

één jaar geleden

9 weken, tweede kindje. Bij de eerste was het ook vrij vlot al zichtbaar, maar niet zo snel als nu 🫢 ik doe ook niet meer mijn best om het te verbergen en breng iedereen die ik in real life zie maar meteen op de hoogte 🤷🏻‍♀️

één jaar geleden

bij zwangerschap 1 paste ik tot 20 weken in mijn normale broek, zwangerschap 2 moest ik met 10 weken al een zwangerschapsbroek omdat ik mijn gewone broeken niet meer dicht kreeg. baby 3 bij 8 weken al problemen met de broek dicht te krijgen. nu momenteel 9 weken en merk nog geen verschil aan mijn broeken ;) als ik in de spiegel kijk zie ik wel verschil maar heb het gevoel dat het deze keer "hoger" dik is. tegenover de andere keren zette mijn onderbuik vooral op en nu dus wat hoger vooral ter hoogte van maag.