144 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Myrthe en Mike

Ohhh dames, gisteren was een ramp! Ben een weekje op vakantie, en we hopen ...
Oh en normaal is het natuurlijk ook stom en regelwerk, maar nu lukte het allemaal niet omdat ik telkens hormonale huilbuien kreeg 🙈

één jaar geleden

Wachten op een nieuwe wasmachine die tussen 08:00-12:00 bezorgd wordt 🤯

één jaar geleden

Ik zei tegen mijn collega dat ik moe was ( had al een week amper geslapen ) En dan de reactie " jullie zijn toch aan het proberen voor een kindje, nou als je nu al moe bent " 🙄 Ondertussen 9+5 maar dat weet hij niet😜

één jaar geleden

We zouden een kinderwagen gaan bekijken morgen. Ik stuurde voor de zekerheid een berichtje of de kinderwagen nog beschikbaar was. Ja dat was zo zei de mevrouw. 1,5u later een berichtje dat de wagen verkocht is 😕

één jaar geleden

Mag ik even huilen. Ik word zo niet goed meer van de misselijkheid. Ben nu 9+5 en al sinds week 6 heel erg misselijk. Heel de dag door. Met tussenpozen overgeven. Mijn dagen zijn gewoon niet meer leuk. Ik zit te huilen van de misselijkheid. Eten gaat bijna niet en drinken al helemaal niet. Drink een glas over een heel dag soms. Ik mis het ontiegelijk om water (ik dronk liters water) te drinken omdat ik daar misselijk van wordt. Emesafine pillen en zetpillen helpen niet zoals de eerste zwangerschap. Moest dit even kwijt😞😞😞

één jaar geleden

Reactie op mamaminipanda🐼

Mag ik even huilen. Ik word zo niet goed meer van de misselijkheid. Ben nu ...
Wat ellendig! Ik weet maar al te goed hoe dit voelt. Gelukkig helpt Emesafene bij mij nog wel voldoende. Je kunt ook andere/sterkere medicatie krijgen hè? Hopelijk voel je je snel wat beter!

één jaar geleden

Reactie op Jellyfish

Wat ellendig! Ik weet maar al te goed hoe dit voelt. Gelukkig helpt Emesafe ...
Dankjewel voor de tip. Heb de huisarts gebeld en moet nu eerst 5 dagen 3x per dag een zetpil nemen. Kijken hoe dat gaat. Maar heb er niet veel hoop bij, voel me nu ook alweer zoo ellendig. En dan die druk dat je een boer moet laten maar het niet komt maakt me nog misselijker 🥲🥲.

één jaar geleden

Tanden poetsen.. Ellende! Elke keer overgeven. Andere tandpasta geprobeerd, een “normale” tandenborstel, maar niks lijkt te helpen😅

één jaar geleden

Reactie op mamaminipanda🐼

Dankjewel voor de tip. Heb de huisarts gebeld en moet nu eerst 5 dagen 3x p ...
Het is ellendig. Bij mij werkt waterijs (vooral cola callipo) echt fantastisch! Hele dag door aan die dingen haha

één jaar geleden

Wanneer je n grandioze k*tmoeder hebt die als ze je belt zegt... ja maar er komt niet een nummer vijf heh? Nee hoor..... die komt pas over 7 maanden 🙈 en dat je t moet verbergen en niet van de daken kunt schreeuwen omdat jeugdzorg bij de rest betrokken is pffff..... kan alleen blij zijn tussen mn eigen 4 muren... super frusti! 🤢

één jaar geleden

Reactie op 3despruitje

Tanden poetsen.. Ellende! Elke keer overgeven. Andere tandpasta geprobeerd, ...
Voorover hangen zodat ‘t niet je keel in loopt & eventueel kindertandpasta gebruiken. Kan nog helpen!

één jaar geleden

Moeder die niet eens overweegt de vakantie te verzetten omdat deze precies rondom de uitgerekende datum valt. 24e uitgerekend en wil waarschijnlijk voor geplande keizersnede. Dat is meestal tussen week 39 en 40 in. En mijn ma is op vakantie met een vriendin van 18 tot 27☹☹☹

één jaar geleden

Reactie op Kentry

Wanneer je n grandioze k*tmoeder hebt die als ze je belt zegt... ja maar er ...
Lijkt me eng om aan een 5e te beginne als bij de andere 4 al jeugzorg is😅 hopelijk komt het goed❣️

één jaar geleden

Gewoon niemand zien of spreken op je verjaardag afgelopen week. Hormonen erbovenop. Heb me extreem verdrietig, zielig en chagerijnig gevoeld ….

één jaar geleden

Reactie op mamaminipanda🐼

Mag ik even huilen. Ik word zo niet goed meer van de misselijkheid. Ben nu ...
Mijn verloskundige zei “vocht is vocht” dus ook watermeloen of een waterijsje of een ijsklontje. Soms helpt dat

één jaar geleden

Reactie op P.

Mijn verloskundige zei “vocht is vocht” dus ook watermeloen of een waterijs ...
Jaaa dat is waar. Op die manier doe ik het ook. Had ook bij mijn vorige zwangerschap de tip gekregen om appel of peer te raspen. Dan komt er meer vocht in de kom en kan je dat eten/drinken. Maar nu ben ik al blij met waterijsjes en versgeperste sinansappelsap gaat er nu ook wel goed in (maar wel ijs en ijs koud 🥶)

één jaar geleden

Reactie op mamaminipanda🐼

Jaaa dat is waar. Op die manier doe ik het ook. Had ook bij mijn vorige zwa ...
Misschien is een soepje of bouillon ook wel lekker voor je?

één jaar geleden

Reactie op Maloe1991

Moeder die niet eens overweegt de vakantie te verzetten omdat deze precies ...
Ah nee.. 😲 Hopelijk bedenkt ze zich toch nog!

één jaar geleden

Gewoon niemand zien of spreken op je verjaardag afgelopen week. Hormonen er ...
😔 beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd ❤️ en je was niet alleen he? 💕

één jaar geleden

Reactie op Bailey91

😔 beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd ❤️ en je was niet alleen he? 💕
Jawel, Maargoed ces’t la vie…. Volgend jaar weet ik zeker dat ik niet alleen ben haha