144 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Mamaatje113

Lijkt me eng om aan een 5e te beginne als bij de andere 4 al jeugzorg is😅 ...
Klopt! Nu is deze zwangerschap ook niet gepland, maar desalniettemin wel gewenst. En deze mama vecht wel door, want hoe het gaat en gegaan is is zowiesow onterecht. Mjah, estay positive, drink coffee and eat some pie! 🙈🖤🥰

één jaar geleden

Ik moet studeren…. Laatste vak en dan ben ik klaar. Maar ik kan me et echt niet toe zetten. Wil gewoon baby kleertjes kijken, namen verzinnen en lekkere dingen eten 🙈

één jaar geleden

Reactie op MWMV94X

Tussen sept 202 en mei 2021 zwanger geweest van mijn eerste kindje. Dat was ...
Zo herkenbaar! Juli 2021 ons eerste kindje gekregen. Toen inderdaad geen last van het missen van feestjes of drank. Nu denk ik regelmatig Awh zou echt een wijntje lusten🙈. En tuurlijk is het voor een goed doel. Maar we mogen het toch wel vervelend vinden, dat we het nu niet kunnen.

één jaar geleden

Even zeuren, de voorweekenden carnaval zijn begonnen en ik kan niet gaan omdat iedereen anders meteen door heeft waarom ik niet drink 😶 nu pas 7+1 dus ik moet nog even geduld hebben met vertellen. 3e weekend alleen, baal er zo van! Ik wil ook feesten (nuchter uiteraard) 🥳

één jaar geleden

Ik voel me machteloos, energieloos en nutteloos. Enorm veel kwaaltjes. Normaal ben ik actief in huis. Zit nooit stil. Altijd iets doen, koken, schoonmaken etc. Maar ik kan niet meer. En mijn man wil alles op zich nemen, maar kan het zelf niet aan want hij is niet zo opgevoed. Het hele huis is smerig, maar dan ook echt smerig en ik wordt er emotioneel en rusteloos van. Hij wil de hulp van mensen om ons heen iik niet aannemen.

één jaar geleden

Oh en ik moet ook niet aan fysiek contact denken. Maar mijn man heeft overduidelijk frustrates daarover...

één jaar geleden

Maagpijn in de avond als je graag wilt slapen en je vriend ligt heerlijk te snurken..

één jaar geleden

Partner die maar tegen me door blijft praten en domme filmpjes op zijn telefoon laat zien terwijl ik al 100000 x gezegd heb dat ik moe ben en een serie kijk 🤣🤣🤣 laat me met rust!!!!

één jaar geleden

Ook ik wil wel even mijn frustratie kwijt. Gisteren goede eerste echo gehad. Helemaal blij! Maar ook de eerste klachten en vanochtend een andere soort test ook positief: corona. Ik weet niet meer welke klachten nu waarbij horen, maar belabberd voel ik mij wel :-(

één jaar geleden

Reactie op J235

Ook ik wil wel even mijn frustratie kwijt. Gisteren goede eerste echo gehad ...
O nee dat is echt heel vervelend! Goed je rust pakken ❤️

één jaar geleden

Reactie op J235

Ook ik wil wel even mijn frustratie kwijt. Gisteren goede eerste echo gehad ...
Nou, dit lijkt mijn verhaal!! Inmiddels bijna een week verder en Corona is zo goed als over, maar die misselijkheid….!!! Komt goed, hoor! Je slaat je hier ook wel weer doorheen! Je voelt straks echt het verschil!

één jaar geleden

Al moeders die heftige misselijkheid hebben ervaren en nu zich steeds beter voelen. De angst dat dit tot de bevalling zo gaat voelen is zo groot bij mij, alsof die misselijkheid en overgeven tussendoor nooit meer over gaat 😪😪

één jaar geleden

Klagen, ik weet niet of dit het juiste woord is voor mijn gevoel op dit moment. Eind december mijn opvoed vader verloren na een heftig ziekbed. Nu inmiddels 8+1 weken in verwachting. Afgelopen woensdag is de vrouw van mijn vader opgenomen met een longaanval, ze is zwaar hart patient, heeft copd en blijkt dat de longaanval door corona komt. Is in coma gebracht aan de beademing. Ik zelf heb ptss en heb paniekaanvallen vooral in het verkeer. Na 8 maanden moest ik weer in de auto stappen, omdat mijn vader en zusje niet kunnen rijden. Ik rij nu elke dag op en neer, hun ophalen naar ziekenhuis en weer thuis brengen en dan zelf naar huis. Zelf heb ik nog 2 kinderen thuis 10 jaar en 1 jaar. En mijn man is thuis hij is revaliderende van rest klachten van een dubbele nekfractuur. Vandaag voel ik me echt moe/ op. Veel buikpijnen. En heel down. Ik voel me onrustig en slaap al een week zeer slecht. Ik help waar ik kan, het is een emotionele Rollercoaster. 😔

één jaar geleden

Reactie op Schiedam

Klagen, ik weet niet of dit het juiste woord is voor mijn gevoel op dit mom ...
Wat lief hoe je ondanks je eigen klachten daarin nu zoveel bijspringt. Je hebt echt een hele heftige periode achter de rug & nu weer…. Een zwangerschap daarbij, zeker het eerste trimester, lijkt me heel zwaar voor je! Hebben je vader en zusje geen eigen vangnet (vrienden/andere familie) die jou en hen kunnen helpen is deze lastige periode? Dat jij er niet alleen voor staat om voor 5 + 1 (mini) mensen te zorgen. Ik vind dat je veel verantwoordelijkheid draagt. Soms kunnen dingen niet anders maar je mag absoluut klagen. Dit is gewoon even veel en ook jij mag je hart daarin luchten! Sterkte ❤️

één jaar geleden

M’n borsten.. auuuuu.. k kan geen bh meer verdragen, hebben jullie tips?

één jaar geleden

Pff, vandaag echt even een enorme baaldag. We zijn met mijn schoonfamilie op vakantie in Oostenrijk, maar ik ben al de hele dag hondsberoerd. Ik lig alleen maar in bed en door bekkenpijn kan ik ook niet veel meer dan kleine stukjes wandelen. Ik voel mij echt onwijs schuldig 😖

één jaar geleden

Wat lief hoe je ondanks je eigen klachten daarin nu zoveel bijspringt. Je h ...
Dankjewel voor je lieve bericht.❤️ Helaas hebben ze geen vangnet, ze leefde min of meer als kluizenaars. Mijn zusje heeft een vriend die wel een auto heeft en rijd. Helaas laat hij nu af weten, is ook nog geen enkele keer fysiek voor mijn zusje geweest. Hij zegt door corona, wilt hij geen risico met contact (hij is trouwens wel gezond) is opzich zijn goed recht, maar vind het wel apart. Hij heeft ook geen speciaal beroep ofzo

één jaar geleden

Als je vent tijdens ruzie zegt: ik moet me helemaal voor jou aanpassen met je hormonen maar jij doet helemaal niks om te veranderen! Dude, like wtf. En bedankt he...

één jaar geleden

Als je vent tijdens ruzie zegt: ik moet me helemaal voor jou aanpassen met ...
🎼 “Dumb ways to die”

één jaar geleden

Ok, tijd om te mopperen haha. Zooo moe! Woensdag vanaf 8:00 voor de klas staan om daarna nog begeleiding te zijn voor een klassenuitje. Erg leuk natuurlijk, maar hoe ga ik dit volhouden?!