144 Reacties

één jaar geleden

Blegh ik ben echt even klaar met die hele levendige dromen, vooral als ze trauma gerelateerd zijn. Klaar met 1/3 van de maand hoofdpijn/migraine. Klaar met die hele pijnlijke steken in m’n maag elke ochtend. Zo en nu een lach op en de dag beginnen 🙈

één jaar geleden

Ben aan een nieuwe baan begonnen. Niks heftigs om over te klagen. Warm welkom. Manager reageerde top op zwangerschap. Maar ik wil me nog "netjes" kleden alleen heb echt maar 2 broeken die ik kan verdragen! Zelfs met elastiek. Heb nog wel anderen maar die zijn kleurrijk, apart en durf ik dus nog niet aan. Of heel zomers en die kleine steelt nu al alle warmte die ik heb. Dus constant koud. Wilde even klagen ondanks dat ik nooit ziek geweest ben, prachtige werkgever, fijn huis, goede vrienden ect. Dus niks te klagen heb.

één jaar geleden

Blegh ik ben echt even klaar met die hele levendige dromen, vooral als ze t ...
Ook echt klaar met dromen/nachtmerries, word er zo moe wakker van!!!

één jaar geleden

Reactie op Woopwoop

Ook echt klaar met dromen/nachtmerries, word er zo moe wakker van!!!
Dit! Elke nacht word ik wakker met nachtmerries, zoooo naar☹️. En ben zo moe, maar durf soms niet eens weer te gaan slapen🥲.

één jaar geleden

Reactie op 3despruitje

Dit! Elke nacht word ik wakker met nachtmerries, zoooo naar☹️. En ben zo mo ...
Oef vandaag sluit ik me aan bij deze. Net 45 minuten huilend en hyperventilerend op bed gezeten. M’n nachtmerrie raakte volledig aan nare ervaringen die ik in dit leven heb gehad alleen was ik m’n nachtmerrie wel zwanger. Ik voelde de pijn nadat ik wakker werd gewoon fysiek en maakte me even zo’n zorgen om m’n kindje. Nu gelukkig weer wat rustiger maar dit is wel echt slopend!

één jaar geleden

Eigenlijk helemaal niks te klagen, maar waarom zijn ondertussen zelfs oversized truien ‘buiktruitjes’ geworden 😂😅 Denk je “oh die pas ik echt nog wel” maar nee hoor, alles staat naar voren en is ineens te kort, maar ondertussen is de buik nog te klein voor zwangerschapstops 😬

één jaar geleden

Oké ik moet weer even 😂. Reis laatste dagen veel met het OV en ik snap niet sinds wanneer het normaal is geworden om je muziek gewoon zonder oortjes af te spelen? En dan die stomme oortjes zonder snoer, daar komt al het geluid door naar buiten. Ik twijfel oprecht om noise cancelling headphones te kopen omdat ik overprikkeld door alle verschillende soorten muziek de trein uit wandel (en ja ik ben snel overprikkeld, I know 😂). En dan fietsers en überhaupt verkeersdeelnemers in de grote stad. Fietsen doe je rechts, niet midden op het fietspad. Je gaat ook niet zomaar midden op het fietspad stilstaan en auto’s jullie hoeven niet te toeteren als de automobilisten voor jullie wel braaf 50km/u rijden maar jullie er zo nodig met 70km/u doorheen willen! 🙄 einde

één jaar geleden

Reactie op Annie_23

Eigenlijk helemaal niks te klagen, maar waarom zijn ondertussen zelfs overs ...
Ja exact dit!!!

één jaar geleden

Ohhh mijn hormonen.. Ik ben zo geïrriteerd! Gisteren bekend gemaakt dat we na 2 meiden een zoontje verwachten. Uiteraard super gelukkig! Maar de reacties… “Zou je man ook wel blij mee zijn, 1 waar die later alles mee kan doen” “wel zo leuk voor je man he”. Ga zo maar door. Nou wij waren nét zo blij geweest met een meisje als dat we nu zijn met een jongen. En ja, ook mijn man. Het is net alsof hij meer gaat houden van onze zoon dan van onze dochters volgens de reacties, maar dat is natuurlijk dikke onzin! Normaal zou ik mij hier echt niet druk om maken, maar merk dat mijn hormonen toch wel opspelen🤣. Zo dat is eruit, nu kan ik weer vrolijk door🤭

één jaar geleden

Reactie op 3despruitje

Ohhh mijn hormonen.. Ik ben zo geïrriteerd! Gisteren bekend gemaakt dat we ...
Oh wat erg zulke reacties! Wij krijgen ook een zoontje, ons 1e kindje, en kreeg ook zulke reacties. Van tevoren sprak m'n vriend uit dat ie dacht dat het een jongetje zou worden, zei z'n moeder elke keer; ja dat zeg je gewoon omdat je dat heel graag wil. En nadat we het geslacht bekend maakten; oh dat is wel heel leuk voor hem (m'n vriend). Waarom is het voor mij niet leuk?!

één jaar geleden

Sorry, ik moet even klagen. Vandaag met 14+2 een geslachtsbepalende echo gaan doen. Na een kwartier ploeteren moesten we een half uur lopen rennen en springen om vervolgens terug te komen. Helaas kreeg de echoscopist wederom geen goed beeld en moeten we terugkomen. Dat kan pas over 11 (!!) dagen. Zo ontzettend sip even😪

één jaar geleden

Reactie op IDB1991

Sorry, ik moet even klagen. Vandaag met 14+2 een geslachtsbepalende echo ga ...
Ahhhh neee wat balen!! 11 dagen wachten?? Kan je niet naar een ander bureau? Snap dat je het nu echt wil weten, dat je er helemaal naartoe hebt geleefd!

één jaar geleden

Reactie op Steff32

Ahhhh neee wat balen!! 11 dagen wachten?? Kan je niet naar een ander bureau ...
Ja ze wilde in ieder geval een week wachten (want ik weet dat ze a.s. maandag en woensdag nog plek hebben) en Pasen er tussendoor 😔

één jaar geleden

Reactie op Steff32

Oh wat erg zulke reacties! Wij krijgen ook een zoontje, ons 1e kindje, en ...
O ja die heb ik ook gekregen. ‘Jouw man blij zeker?’ Ehm en ik niet??? Verwachten nu ons tweede zoontje, dus benieuwd wat er nu nog komt

één jaar geleden

Reactie op Cillycilly

O ja die heb ik ook gekregen. ‘Jouw man blij zeker?’ Ehm en ik niet??? Verw ...
Oh zo typisch die reacties! Nou die zal je nu wel helemaal krijgen dan met een 2e zoontje! Gelukkig reageert niet iedereen zo, maar het zijn altijd wel dezelfde mensen heb ik gemerkt🙂

één jaar geleden

Vandaag dacht ik: oh ja ik ben zeker zwanger. Want ik nieste en er kwam niet alleen vochtigheid uit mijn mond/neus maar ook uit mijn blaas 😭😂. Help.

één jaar geleden

Reactie op Chaoticgaelle

Vandaag dacht ik: oh ja ik ben zeker zwanger. Want ik nieste en er kwam nie ...
Ohhh dit heb ik vandaag ook gehad, maar dan tijdens het overgeven😂.

één jaar geleden

Vergelijken van mensen. Ik volg t advies van zwangerhap. Mensen om me heen; nou doe nie zo overdreven ik at gewoon alles. Ben je nual zo’n moeder, ben benieuwd wat je gaat doen als je kind wordt geboren. ‘Iedereen is misselijk geweest tijdens zijn zwangerschap’ Mind you, heb hg en kots al sinds week 1 tot nu ( week 20) ‘Oh toen ik hoogzwanger was deed ik dit en zus en zo, als jij er nual zo bijloopt hou je t niet vol’ ‘Je moet jezelf gewoon vermannen en eten dan komt t wel goed’ Gezeik.

één jaar geleden

Reactie op Chaoticgaelle

Vandaag dacht ik: oh ja ik ben zeker zwanger. Want ik nieste en er kwam nie ...
Ja, heel herkenbaar! En ook met overgeven hier

één jaar geleden

Even klagen omdat ik het soms gewoon allemaal vet zwaar vind die zwangerschap (17 wk) net lekker flink potje gejankt dat was wel even goed. Had gewoon gehoopt op verbetering na 12 of 16 weken en nu dat uitblijft is het perspectief eventjes weg. Tegelijkertijd denk ik zeur niet want t kan nog veel erger. Ik ben ‘alleen maar’ moe en misselijk. Maar toch doe ik dat wel even want kan het wel allemaal wegrelativeren maar dat helpt ook niet echt. Tot zover, nu ga ik slapen want het is al weer half negen geweest 😄