151 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Lynnnie

Ik merk dat jullie babyshower helemaal anders is als bij jullie. Bij ons is ...
Nee geheim voor mij is het wel. Wil het ook niet weten. Als ik het heb over vriendinnen, het zijn er 3 en we kopen altijd samen iets groters. Een heeft al 2 kinderen en ik vertrouw hun smaak. Mijn zusje (autistisch) komt ook en die helpen ze dan met iets kiezen en bestellen. Vind ik echt fantastisch! Daarnaast hadden we een groep van 8 meiden en omdat ze het vooral voor mij doen wilde ze graag weten of ik de rest erbij wilde. Antwoorden nee! Na baby aankondiging was het enige wat er vanaf kon: leuk gefeliciteerd. Daarna niks! Die weten niet eens wanneer ik uitgerekend ben. Of hoe ik me voel of gevoeld heb. Buiten dat ik weet dat ze iets gaan doen, het graag goed willen doen voor mij en graag iets willen geven wat ik wens en niet zelf al gekocht heb of ga kopen. Weet ik dus ook niks en wil ik ook niet. Wil vooral dan manlief weet wat ze kopen om zijn moeder tegen te houden. Het klagen ligt ook meer bij mijn schoonmoeder dan mijn vriendinnen, die zijn top en vertrouw ik volledig. Ze vragen mij wat ik wil omdat ze weten dat manlief zal zeggen boeit niet en ze weten dat ik er anders over denk.

één jaar geleden

Fijne tips over de man en babykamer! Bedankt dames. Ik ben inderdaad op het punt gewoon geld (vanuit de gezamenlijke rekening) uit te geven. 1 waarschuwing dat ik het nu ga doen en dan betaald meneer maar.

één jaar geleden

Reactie op Mammamia91

Lijkt me best frustrerend inderdaad! Misschien manlief even hier het babyk ...
Ik ben gezegend met tot nu toe (lijkt helaas wel te komen) een zwangerschap zonder enkele klacht. Kan nu inderdaad nog goed lopen maar pijn tussen benen begint te komen. Vind het ook helemaal niet leuk met manlief naar babywinkel te gaan hij kijkt toch niet. 🤣

één jaar geleden

Reactie op Mammamia91

Lijkt me best frustrerend inderdaad! Misschien manlief even hier het babyk ...
Hoe kan een verloskundige nu geen informatie geven? Ik heb niet altijd vragen maar dan verzinnen ze zelf iets om te vertellen, extra info. Elke keer zeggen ze ook bellen hoor met al je vragen! Niks laten liggen, zijn geen gekke of domme vragen. Niet wachten, jullie zijn belangrijk elke dag. Fijne vrouwen. Maar iemand die iets vind en niks verteld?! Hoe dan? Bekken pijn lijkt me echt onprettig! Begint bij mij nu licht te komen denk ik. Maar kan me niet voorstellen dat je dan tot eind nog moet volhouden. Sterkte!

één jaar geleden

Haha als ik jullie verhalen over die mannen soms lees dan voel ik me echt gezegend met m’n donor! Op eigen initiatief naar een babywinkel met mij willen om iets leuks te kopen voor de kleine. Is hij helemaal niet verplicht natuurlijk. En altijd aanbieden of hij nog iets kan doen om te helpen…. En dan is er zoveel kritiek op bam mama’s dat wij ons kindje “geen vader” zouden geven. 🤣

één jaar geleden

Even wat anders dan mannen en babykamer 😂 hier nu sinds maandag buikgriep te pakken en ik word er niet goed van. Iedereen blijft maar roepen dat het komt omdat ik veel te veel heb gedaan. (Net verhuist dus weken geklust en doorgegaan naast werk en een peuter) en nu lig ik al 3 dagen kots misselijk op de bank inmiddels buikpijn van de aanspanningen steeds. 😓 Wat betreft babykamer gaan we zaterdag beginnen met het leeghalen van de kamer, de inbouwkasten die er nog inzitten en dan maar eens zien wat we over houden achter de kasten 😂🙈 of een hoop werk of een simpele opknapbeurt. Van mijn man hoef ik daarin buiten het slopen niks te verwachten! Gelukkig zijn mijn ouders beide heel handig en zeker niet te beroerd om hun handjes uit te steken, dus weet zeker dat dat wel goed komt 🥰

één jaar geleden

Reactie op Vivi92

Nee geheim voor mij is het wel. Wil het ook niet weten. Als ik het heb over ...
Dan komt het met de babyshower wel goed. Ik heb trouwens ook een online cadeaulijst. Daar zet ik alles op wat ik eventueel zou willen hebben en wat ik leuk vind. Dit kan ik naar iedereen doorsturen familie vrienden enz. Als iemand wat koopt kunnen ze dat afstrepen en zien andere dat het al gekocht is. Zo hoeft niemand je wat te vragen en krijg je toch wat je leuk vind

één jaar geleden

Jaaa zeuren, zeiken, klagen. Zin in! Ik ben nu 19+6 en zwanger van een eeneiige tweeling. Twee jongens! Super leuk. Maar hoe vaak mensen reageren met: 'Twee?? Jeetje zeg, dat is heel zwaar, succes daarmee'. Er komt ook altijd een lach bij die vol ongeloof en een beetje gemeen klinkt. Alsof je de keuze hebt gehad tijdens de bevruchting. Alsof het niet al spannend genoeg is. En alsof die negatieve reacties nou iets gaan helpen......

één jaar geleden

Hier ook even klagen. Nadat de migraine een aantal weken weg is geweest, is hij nu bam terug sinds gisteren. Ik hoop dat het een eenmalige uitzondering is want daarmee is dus ook het overgeven weer terug. Blegh, en ik begin maandag op m’n nieuwe werk. Geen tijd om om de week plat te liggen door de migraine 😖. Zodra de baby eruit is gaat er Botox in 😂

één jaar geleden

Hier ook even klagen. Nadat de migraine een aantal weken weg is geweest, is ...
Oh bah, wat vervelend! Hopelijk is het eenmaal voor je.. Ik heb ook heel mijn leven al erg last van migraine. En, hoe heerlijk, tijdens alle zwangerschappen aanval vrij. Ook in borstvoedingperiode aanzien minder aanvallen. Helaas na die tijd elke keer weer terug bij af 🙈 maar dan is gelukkig medicatie weer toegestaan. Hopelijk kom je van de migraine af nu zonder medicatie 🤞 beterschap en veel succes met je nieuwe werk🌸

één jaar geleden

Ik ben het vandaag ook echt ff zat. Tot een week of 16 me slecht gevoeld, blaasontsteking gehad wv antibiotica kuur en dacht nu gaan we de goeie kant op. Heb ernstige hooikoorts en sinds gisteren ook echt kortademig, gebruikte al neusspray, tabletten en oogdruppels ervoor en sinds vandaag gestart met een pufje en voel me nog steeds belabberd. Ik word er moe van. Als ik teveel doe op een dag heb ik meteen weer last van m’n rug en ben pas 19+2… ugh 🤦

één jaar geleden

Reactie op Lynnnie

Dan komt het met de babyshower wel goed. Ik heb trouwens ook een online cad ...
Ik blijf het een slim concept vinden. Ga ik zeker voor de verjaardag van de kleine later doen. Troep die ik niet wil beperken zonde van het geld en mijn ruimte. Maar mijn man is absoluut van mening dat je niet mag vragen om cadeaus en niemand mag beperken in wat zij graag geven. Kortom je moet accepteren wat je krijgt en wil je het niet dan doe je het weg of pak je het snel zodra die gene langs komt. Ik ben zo vergeetachtig (altijd al) ga natuurlijk nooit onthouden van wie wat komt en het dan te pakken. Heb ook wel wat beters te doen.

één jaar geleden

ik heb me gewoon is flink verslapen voor de twintig weken echo, heb m vorige week moeten verzetten maar dit keer denk ik gewoon het is wat het is en zo denkt deze stresskip nooit, hierdoor heb ik niet hoeven janken vandaag en heb ik in rust zelfs verder geslapen wel gedacht jammer maar ja 🥺🫣

één jaar geleden

Het is niet zozeer klagen alleen spuien / emoties uiten. Ik ben heel blij en dankbaar dat de weg om BAM mama te worden bestaat. Neemt niet weg dat ik dit veel liever met een partner had gedaan en soms gewoon iemand heel erg mis. Ik mis iemand die me vasthoudt, knuffelt en liefde geeft aan mij en mijn lichaam. Ik mis iemand die naar me luistert als ik verdrietig, boos, geïrriteerd of juist heel blij ben. Ik mis iemand om m’n succes en teleurstellingen mee te delen. M’n dagelijks leven. Ik heb een goed leven maar had ook zo graag een maatje, een partner en de liefde van m’n leven gehad. Ik vind het soms gewoon oneerlijk dat ik dat (nog) niet heb gevonden. Afijn - nu naar bed met m’n trouwe viervoeter dan maar aan m’n voeteneind. Die wilt het liefste ook lepeltje lepeltje liggen maar daar gaan we in bed maar niet doen😂

één jaar geleden

Het is niet zozeer klagen alleen spuien / emoties uiten. Ik ben heel blij ...
❤️ weet dat je altijd je ei kwijt kan hier zoals je doet. We kunnen je dan geen echte knuffel geven maar bij deze stuur ik je een digitale knuffel 🥰 Super knap dat je BAM mama bent en alles alleen doet.

één jaar geleden

Reactie op Jamie0407

❤️ weet dat je altijd je ei kwijt kan hier zoals je doet. We kunnen je dan ...
Lief ❤️❤️

één jaar geleden

Het is niet zozeer klagen alleen spuien / emoties uiten. Ik ben heel blij ...
Heel stoer dat je het alleen doet. Laat al je emoties er maar gewoon lekker uit hier. Ik denk oprecht dat jij jouw kind zal overspoelen met heel veel zorg en liefde. Zie je vaak voorbij komen op het form en het straalt alleen maar heel veel kracht en liefde uit. Je kind zal niks te kort komen. Uiteindelijk zul jij dan die liefde onvoorwaardelijk weer terug krijgen van je kleine. 🥰😘

één jaar geleden

Het is niet zozeer klagen alleen spuien / emoties uiten. Ik ben heel blij ...
Ach Meis, ik vind je altijd zo’n topper! ❤️ Pcies eigenlijk wat Viv92 beschrijft! Ik lees altijd je warme en goed doordachte reacties hier op het forum en daar kan ik alleen maar respect voor opbrengen! Je schrijft altijd met zoveel liefde dat ik zeker weet dat jouw meisje niks tekort gaat komen! Neemt natuurlijk niet weg dat ik heel goed begrijp dat jij ook liever iemand had gehad om alles mee te kunnen delen! Wie weet verandert dit nog in de toekomst maar ik weet zeker dat jouw meisje één van de liefste mama’s gaat krijgen die er bestaat! Je mag echt mega trots zijn op jezelf en hoe je alles aanpakt! 😘

één jaar geleden

Aaaaaah jullie zijn echt te lief! Dit geeft echt weer even een oppepper. Dankjulliewel lieve mama’s ❤️

één jaar geleden

#moppertijd mijn seksuele drang is totaal weg en dat vind ik echt vet vervelend voor mij en voor me vriend 🙈