660 Reacties
één jaar geleden
Wow deel 5 en nu hebben de meeste van ons onze kleintjes in de armen ❤️.
Succes mama’s die nog de laatste dagen moeten wachten.
MOD
één jaar geleden
Omg wat gaan we hard! 🤗 En idd zoals Olijfje al zegt: nu zijn we ineens bijna allemaal (opnieuw) mama! Al die maanden hier naar toe geleefd en gewerkt! Djoah was afgelopen week alweer een maand oud! De tijd vliegt! Gisteren onze eerste afspraak bij het CB! Hij zit nu al een kilo boven zijn geboortegewicht dus blijkbaar doet mijn bv hem goed! 🤭 We zitten nu ook op 6 voedingen per dag, zo trots! Heel veel succes aan alle mama’s die hun kleintje nog gaan ontmoeten!
één jaar geleden
Wij genieten heel erg van ons meisje en zusje. Gisteren nacht heeft ze helaas koorts gekregen en is zij uiteindelijk opgenomen in het ziekenhuis ter opservatie. Gelukkig is vannacht de koorts gedaald dus hopelijk mogen wij vandaag weer naar huis. Heel fijn dat mijn man en ik bij haar mochten blijven slapen.
Dan ben ik toch dankbaar dat wij hier in Nederland wonen.
één jaar geleden
Deze dame is inmiddels een ruime week oud. Kraamzorg afgesloten dus we staan er ‘alleen’ voor. Wat ik vooral merk is dat iedereen in het gezin weer z’n plekje moet vinden, zeker mijn dochter van 2,5. Dit resulteert in flinke driftbuien en vragen naar (negatieve) aandacht.
Op de dagen dat ze naar de opvang is, lijkt Hanna wel een koala, wegleggen doen we niet aan. Je kunt ze nog niet verwennen, maar even plassen is al een opgave op zich😅
één jaar geleden
Oh wat gaat dat snel deel 5! Ben inmiddels iets minder actief met reageren, alle aandacht gaat natuurlijk nu naar ons meisje! Maar dat houd niet in dat ik niks lees!
Wil wel even zeggen dat ik trots ben op alle mama's!♥️
één jaar geleden
Reactie op mio_1028
Deel 5 alweer🤩! Hier met 41+1 nog steeds aan het wachten. Morgenochtend de ...
Hier ook een lady in waiting met 41 weken vandaag, “fijn” om te weten dat ik niet alleen ben. Succes en hoop dat het morgen lukt!
één jaar geleden
Reactie op Elnouk
dingen die ze je niet vertellen.. wat stinkt zo’n navel 🫢
Pfff zo kan ik wel even doorgaan 😂, ik besef me nu pas hoe weinig ik weet over bevallen en babies!
één jaar geleden
Reactie op Elnouk
Ohhhh echt hè! En ik heb ook nog buikgriep. Kon alleen maar mijn adem inhouden bij de geur van die navel. Ugh!! 🤢
één jaar geleden
Reactie op Elnouk
hahaha precies dit😂
één jaar geleden
Gisteren bij de 41 weken controle geweest en alles was gelukkig goed. Ze heeft getoucheerd en zei dat de baarmoeder nog een beetje gekanteld lag, maar wel 3 cm ontsluiting al. Verder alles rustig gebleven, maar zag net dat ik (een deel) van de slijmprop heb verloren. Hoeft natuurlijk niks te zeggen nog, maar toch spannend.
één jaar geleden
Het heeft even geduurd voordat ik hier een berichtje zou plaatsen, maar hier is ze dan! Op 8 september om 11:12 uur zijn wij trotste ouders geworden van onze lieve dochter Noor!💗👶🏼 Ik ben met precies 41 weken bevallen en Noor weegt 4200 gram.
één jaar geleden
Reactie op Loes1230
Voor het hoofdstuk loedermoeder: tijdens de borstvoeding op je telefoon zit ...
😂 gister gebeurde mij bijna hetzelfde!
Had m’n telefoon op het voedingskussengelegd toen ik haar positioneerde voor de voeding. Maar m’n telefoon gleed ervanaf net naast haar hoofd 🙈.
Dit moet een les zijn om m’n telefoon gewoon weg te leggen 🙈
één jaar geleden
Is er hier iemand die alleen kolft (en niet aanlegt) en op die manier bv geeft?
Ik heb de nodige uitdagingen en overweeg dit nu, en vraag me af hoe dat bevalt. Hoevaak kolf je per dag? Hoe neem je melk mee onderweg enzo?
Ik dacht gezien te hebben dat suusepuus dit doet maar misschien nog wel meer?
Verder gaat hier alles goed, morgen is willem alweer twee weken oud. We snappen elkaar alleen nog niet altijd 😫