660 Reacties
één jaar geleden
Hoe lang laten jullie je baby maximaal slapen? Mijn baby maakt na 6 uur wak ...
Overdag om de 4uur de fles en snachts laten we haar komen op haar eigen verzoek. Dan krijgt ze 00.00 de fles en slaapt ze verder tot vaak 05.00uur. De eerste week sliep ze door tot 06.00uur dus bij haar zit uit haar zelf dan tussen de 5a6uur tijd in, dit is dan wel in de nacht.
één jaar geleden
Ik heb een baby die dat soms ook doet, meestal redt ze het niet. Advies van lactatiedeskundige was niet langer dan 6 uur voor nu. Wel lekker hoor! Dat ze al zo goed slaapt 😊 Bij mij is het ook ‘s nachts niet klagen, met 1 nacht voeding redden we het. Alleen vindt ze de wereld overdag soms iets te interessant en lukt slapen dan slecht.
één jaar geleden
De kraamzorg zei als de baby 120 ml heeft gedronken geen wekker gezet hoeft te worden. Dat redt onze baby nog niet dus ‘s nachts zetten we de wekker 5 uur na zijn laatste voeding.
Overdag slaapt hij max. 3/4 uur achter elkaar. Maar dat zou echt een mazzeltje zijn 😅
één jaar geleden
Pfff wat slapen jullie babies lekker. Overdag is 2 uur echt de Max. En in de nacht 3 uur. 🙈😂
één jaar geleden
Reactie op C8L
Ik heb het idee dat onze dat al heeft, hij is vandaag 1 maand oud!
Hij rea ...
Haha hier ook, wij hadden hem overduidelijk vorige week 😂🙈.
Maar ze is zoveel alerter nu en ziet veel meer.
Vind die darmkrampjes nu wel pittig hoor 🙈
één jaar geleden
Reactie op Flojox
Zijn er al mama's die wat van de eerste sprong merken? Die zou bij ons gist ...
Ik denk dat wij het gehad hebben, 2 dagen heel huilerig bij in de box leggen al dramaaaa maar vandaag weer, zoals nu lijkt, als vanouds!✌🏼
één jaar geleden
Reactie op Elnouk
Ow wat slaapt mijn kleine overdag toch slecht. Bovenop mij gaat nog wel, ma ...
Heel herkenbaar! Tot papa thuis komt dan is het een engel en gaat lekker in de box slapen. Met als gevolg een man die niet gelooft dat hij overdag zo druk is. Ach hij is heel lief en schattig dus knuffel hem heel graag de hele dag.
één jaar geleden
Reactie op Vivi92
Morgen mijn eerste afspraak bij cb. Totaal geen zin.
Als ik nu tegen mens ...
Heel herkenbaar! Met mijn andere kinderen altijd strijd gehad met het cb. Ging ook niet meer met de laatste behalve met de inenting. Nu ging ik om in elk geval om de algemene check van de arts te krijgen en om te zien of ze idd zo goed groeit als ik dacht. Ging dus met mn strijdbijl in aanslag 😤💪👊. Ben nu tenslotte een stuk ouder en niemand gaat mij wat vertellen!
Bleek die arts echt super relaxed te zijn 🤣😂
één jaar geleden
Reactie op Vivi92
Als ik nu tegen mens ...
Ik snap je 'angst' maar onthoud, dat uiteindelijk jij/jullie als ouder de eindbeslissing hebben!! het CB helpt en denkt alleen mee en kan tips geven. Het is aan jou om te zeggen hier doe ik wat mee😘
één jaar geleden
Reactie op Elnouk
Overdag 2 uur is bij mij nu al ongewoon, ‘s nachts slaapt ze dan weer lange ...
Wij doen overdag hetzelfde als 'snachts: inbakeren. Eventueel nog white noise erbij. Hij ligt overdag in de box of kinderwagen, 'snachts in de cosleeper.
Probeer voor de slaapjes een ritme te maken: slapen, wakker worden, eten, eventueel spelen en na max 1,5uur weer neerleggen om te laten slapen.
Het klinkt makkelijker dan het is, maar het is wel de meest ideale situatie om naar toe te werken 😊
één jaar geleden
Reactie op Flojox
Wij doen overdag hetzelfde als 'snachts: inbakeren. Eventueel nog white noi ...
Wij zijn hier ook mee bezig! Smiddags idd ook inbakeren. Werkt 9 vd 10 keer en geeft enorm rust. Leggen jullie hem altijd wakker weg of laten jullie hem ook bij jullie in slaap vallen? Wakker erg leggen lukt hier helaas nog niet…
één jaar geleden
Reactie op Vivi92
Als ik nu tegen mens ...
Gewoon uit interesse. En nieuwschierigheid. Maar waarom maak jij hem wakker snachts? Ik wacht juist tot dat hij eindelijk eens doorslaapt.