660 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Freya97
Ik werd net wakker van een ontploffende borst en zag dat mijn kind al 6 uur ...
Jaa als ze normaliter uit zichzelf wakker wordt voor een voeding dan had ze zich echt wel laten weten als ze honger had! Geniet ervan, zo fijn dat ze zo lang doorgeslapen heeft!! 🥰😘
één jaar geleden
Reactie op Elnouk
aww gatver zeg, nou mijn vriend kan wel tegen huilen. Maar absoluut niet te ...
Nee hij komt om 18h thuis en is er dan tot de volgende ochtend. Maar tussen 18h en 21h wordt er veel gehuild, plus snachts komt hij ook moeilijk in slaap (de baby). Draagzak helpt idd vaak wel 😁
één jaar geleden
Hoe gaan jullie middag slaapjes?
Wanneer ik onze dochter na de middag fles (12.00u) naar bed breng is het huilen en niet willen slapen in haar bed. Zodra ik haar mee neem bij mij in bed dan is het 123 en ze slaapt, als ik haar dan terug leg in haar bed word ze wakker en is het weer huilen.
In de avond/nacht hebben we tot heden geen problemen met slapen in haar eigen bed. Dus wij zeggen ook wel liever overdag 'drama' dan snachts. Maar wellicht hebben jullie kindjes dit ook of hebben jullie tips!😊
MOD
één jaar geleden
Reactie op Boterbloem97
Hoe gaan jullie middag slaapjes?
Wanneer ik onze dochter na de middag fles ...
Het middag slaapje gaat hier juist fantastisch (sinds deze week dan 😅) Djoah krijgt de fles tussen 10 en 10.30 uur en tegen 12 uur ga ik met hem naar boven, verschoon ik hem, wikkel ik hem in de Pacco, geef ik hem de speen en leg ik hem in zijn bedje. Dan slaapt hij eigenlijk door tot aan zijn volgende voeding. Hier heb je waarschijnlijk helemaal niks aan 😅 Wij hebben idd juist veel moeite in de avonden want dan heeft meneer er geen zin in en hij ligt dan ook vanaf 0.00 uur bij ons in bed. In de herfstvakantie willen we gaan proberen hem in de nacht ook in de Pacco te doen en dan ook in zijn eigen bed te laten slapen. Manlief heeft dan ook vakantie dus dan kunnen we (hopelijk) samen de eerste nachten overbruggen.
één jaar geleden
Reactie op Suusepuus
Het middag slaapje gaat hier juist fantastisch (sinds deze week dan 😅) Djo ...
Wij maken geen gebruik van een inbaker doek, maar jullie dus wel.. hoe zit dit qua afbouwen? Ik hoor daar verschillende verhalen over waardoor ik nog niet overtuigd ben om daar gebruik van te maken🙁
MOD
één jaar geleden
Reactie op Boterbloem97
Wij maken geen gebruik van een inbaker doek, maar jullie dus wel.. hoe zit ...
Om heel eerlijk te zijn heb ik me nog niet verdiept in het afbouwen omdat we er net mee gestart zijn. Maar wat ik uit jouw verhaal begrijp gaat het alleen om het middag slaapje … misschien kun je net als mij een Pacco bij het CB lenen om te kijken of het überhaupt iets voor jullie is!? En dan alleen hij het middag slaapje gebruiken want de rest verloopt goed toch?
één jaar geleden
Nou, ben er door dit vandaag wat meer te gaan delen achtergekomen wat het i ...
Succes! Wij zijn er ook heel lang bezig geweest. 4 vk, 2 kraamzorg en 2 lactatiekundige hebben gekeken. De laatste lactatiekundige keek echt goed en gaf uitleg en lied het ons zien en voelen. Ons mannetje heeft het heel licht. Wel doorverwezen naar tandarts Staats en Bergman in Rosmalen. Hier doen ze laseren van tongriempje en lipriempje. Eerst wordt je dan nog een keer heel goed beoordeeld door de lactatiekundige daar, komt de kinderarts nog kijken. Hele fijne plek. Uiteindelijk gaan wij nog een keer bij hen voor herbeoordeling want onze man had waarschijnlijk meer last van zijn voeding dan van zijn tong. Dus als de voeding is aangepast dan dat helpt gaan ze nog een keer beoordelen misschien is helpen dan niet nodig.
één jaar geleden
Reactie op Suusepuus
Om heel eerlijk te zijn heb ik me nog niet verdiept in het afbouwen omdat w ...
Klopt hier alleen om het middag slaapje. Wist niet dat je dat bij CB kon lenen! Dankje voor de tip, ga ik eens informeren bij hun🤞🏼
één jaar geleden
Even iets anders, ik wilde mega graag een moedermelksierraad met as van m’n opa : en kijk hoe mooi het is geworden😍
https://www.instagram.com/reel/CyV9awTswaH/?igshid=NzZhOTFlYzFmZQ==
één jaar geleden
Even iets anders, ik wilde mega graag een moedermelksierraad met as van m’n ...
Wauw! Prachtig. ♥️
één jaar geleden
Reactie op Suusepuus
Om heel eerlijk te zijn heb ik me nog niet verdiept in het afbouwen omdat w ...
Wij hebben woensdag ook een Pacco zakje meegekregen ter bruikleen. Gisteren even op 60 graden gewassen en straks na de volgende voeding proberen, aangezien onze jongen altijd moeite heeft met slapen in de avond.
Gisteren de Puckababy geprobeerd die hij tot dusver altijd weigerde, maar hij heeft de hele dag heerlijk in geslapen 😬
één jaar geleden
Even iets anders, ik wilde mega graag een moedermelksierraad met as van m’n ...
Ooo wauw! Heeeel mooi en heeeel dierbaar🥹
één jaar geleden
Hier weer een typisch avondje met mn kleine bolletje. Wil echt alleen maar bij me liggen. Dan is alleen zijn soms best onhandig. Vanmiddag was mn dochter er even en toen ben ik snel even boodschappen gaan doen en heb een een goedkope broek in een grote 🤦 maat gekocht zodat ik toch iets heb wat ik pas en geen zwangerschapsbroek is. Niet eens gepast want wilde mn dochter ook niet te lang alleen laten met Hannah, broek kan ik thuis wel passen en anders ruilen of terugbrengen. Afin, de boodschappen staan nog onuitgepakt op de grond in de keuken en de broeken op mn eettafel 🤣
één jaar geleden
Succesverhaal, och man hoe blij kun je zijn;
Vandaag hadden we de tweede osteopaat-behandeling voor Hanna. Tijdens de behandeling heeft ze geslapen… Haar voorkeursbehandeling werd dmv massage aangepakt. Nu net thuis, nadat ze even bij een vriendin was zodat ik kon bijslapen.
Ik leg haar vanavond boven, zonder babynestje waar ze eerst steeds in sliep vanwege dat ze niet plat kon liggen. Nu ligt ze al bijna 2 uur te slapen in haar eigen ledikant op het matras, met haar hoofd naar haar ‘pijnlijke’ kant, wat ze eerder alleen geforceerd deed.
Ik ben er helemaal ontroerd van🥲
één jaar geleden
Reactie op Mamaannie
Hier weer een typisch avondje met mn kleine bolletje. Wil echt alleen maar ...
Deels zo herkenbaar!
Mijn ventje had een goede dag. Lekker rustig en goed geslapen dus eindelijk een keer middagdutje kunnen doen. Toen dacht ik al dat word een zware avond. Man bij autogarage gebracht om onze andere auto op te halen. Vanuit daar ging hij door naar een vriend. Mijn ventje sliep heerlijk in de maxi cosi. Ik haal hem er heel voorzichtig uit, leg hem in de box. Hij bleef slapen. Ik dacht top tijd om te koken. Draai me om en huilen. Kortom sinds 17:30 de kleine man op schoot. Tussendoor eten gemaakt en koud opgegeten. Mijn man over 30 min thuis. Terwijl mijn idee was na de voeding van 19:30 naar bed en mijn man zou dan zodra hij thuis was de kleine halen en voeden. Helaas geen slaap en huilende hongerige baby. Zelf net maar gevoed. Hopen dat de kleine nu lekker gaat slapen. Normaal slaapt hij nu wel door tot 3-4u. Na die voeding slaapt hij tot 6-7u. En daarna pas rond de middag.
één jaar geleden
Hi allemaal! Ik heb ook lang niks meer gereageerd. Ik lees nog wel mee haha.
Hier is Louay 4 weken oud en slaapt snachts beter dan overdag eigenlijk. Laatste voeding om 00:30 ongeveer en dan komt hij weer om 05;00 en 9:00 en 11:00. Hij slaapt dan in de cosleeper met de puckababy inbakerzak. Overdag wil die vaak niet zelf slapen en ook niet lang alleen liggen.
Ik merk trouwens dat hij heel snel overprikkeld is als ik ergens met hem ben of ben geweest. Het is dan heel moe zijn en niet in slaap kunnen vallen waardoor die het echt op een krijsen zet soms. Vandaag een dagje thuis gebleven na een best drukke paar dagen en merk dat tie vandaag heel rustig is en veel geslapen heeft (in mn armen).
één jaar geleden
Lees hier het woord bolletje. Hier echt een lekker bolletje 🥰. Zo schattig die foetushouding. Is ook goed tegen kramp, dus als t even kan in deze houding de fles geven. Baat het niet dan schaadt het niet.
Sterkte voor alle mama's met pittige baby's en/of veel gehuil of stress etc. 🥹🩵
één jaar geleden
Reactie op Annaghha
Lees hier het woord bolletje. Hier echt een lekker bolletje 🥰. Zo schattig ...
Ik las je berichtje, en ging hem ook in deze houding op me neerleggen. Hij was zoooo comfy en viel gelijk in slaap. Iets wat hij niet zo snel doet haha!
Thanks mommy