660 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Elnouk
urg kleine wordt morgen 7 weken en sinds een dag of 2 is het overdag echt g ...
Heeel herkenbaar. Hier onze kleine meid 2 maanden. (Morgen 9 weken). Overdag veel voeden, hazenslaapjes en de avonden weer veel kranpjes. Eenmaal in slaap snachts dan slaapt ze wel lang en diep, ook weer na ochtendvoeding, maar vanaf 10 sochtends begint het weer.. en dan vaak ook nog dochter van 3 erbij 🥺 wallen.. 🫣
één jaar geleden
Mijn dochter is nu 2 maanden, laatste paar dagen is ze onrustig. Meer huilen, vaker voeden, meer last van krampjes. Hiervoor niks gemerkt van sprongetjes of regeldagen.
Vind het ook soms lastig om te bedenken waarmee ik haar kan vermaken. Ik
één jaar geleden
Mijn dochter is nu 2 maanden, laatste paar dagen is ze onrustig. Meer huile ...
precies hetzelfde, maar wat het ook is. Ik zit in hetzelfde schuitje 😅
Qua vermaken, bij ons werkt zingen, wandelen en ‘lichtjes’ kijken goed. Ze is ook gek op haar mobile boven de box. De boekjes, rammelaars en knuffels maken nog geen indruk.
één jaar geleden
Ik ben kei benieuwd. Ik vlieg morgen om 09:00 met mn kleine meisje naar Spanje voor onze eerste vakantie met zn tweetjes. Heel spannend maar denk dat ze het heerlijk vind de hele dag in de draagzak haha.
Qua vermaakt doe ik elke ronde dat ze wakker is tummy time. Liedjes zingen. Voorlezen met zwart wit plaatjes. Maar ook in de box met een spiegeltje of naar lichtjes staren vind ze leuk.
Afwisseling maar niet teveel omdat ze nu patronen leren ontdekken
één jaar geleden
Reactie op Elnouk
urg kleine wordt morgen 7 weken en sinds een dag of 2 is het overdag echt g ...
Precies hetzelfde hierzo! 7 weken + 1 dag is het begonnen. Ik ben he le maal gesloopt 🫠
één jaar geleden
Reactie op Elnouk
nou.. het was een sprong van 2 dagen. Vandaag doet mevrouw alles volgens he ...
Wat een fijn nieuws! Ik hoop dat het hier dan ook maar 2 daagjes duurt😅 viel ze telkens na de fles in slaap of heb je haar in slaap wel moeten brengen?
één jaar geleden
Reactie op Vivi92
Echt respect! Mijn man heeft eind november 2 weken vakantie en wij wilde oo ...
Wij zijn deze week twee dagen naar Zeeland geweest, we hadden een appartementje in Middelburg. Zoals een beetje verwacht was de kleine ontregeld en (over)prikkeld van de nieuwe omgeving, waardoor we twee slechte nachten hebben gehad waarbij de jongeman amper wilde slapen.
Wat ik vooral hiervan heb geleerd is dat ik onwijs veel stress van het inpakken heb gehad en dat onze kleine man niet zo van zijn nieuwe campingbedje hield 😅 maar al dat het toch waard geweest om het huis even uit te zijn geweest.
één jaar geleden
Haha agh alles is te koop toch? 😅
En andere omgeving is wel echt even genieten vind ik. Ook het zonnetje hier!
Ik vraag tegenwoordig aan visit of ze niet ziek zijn trouwens, of verkouden.... Heb geen behoefte aan dat mn meisje naar het ziekenhuis moet als het te voorkomen valt.
Vind dat wel spannend met het KDV trouwens
één jaar geleden
Reactie op Annaghha
Nog meer van die enorme plassers? Ben dat niet gewend, maar men. Kan bijna ...
Yep, hier ook zeker een kleintje die veel plast😂. Echt de luiers zijn zooo extreem vol en zwaar na 3-4 uurtjes al. Kan ze bijna wegen 😂😂
één jaar geleden
Reactie op Annaghha
Nog meer van die enorme plassers? Ben dat niet gewend, maar men. Kan bijna ...
Jup hier ook. Regelmatig dat ik tussendoor maar weer een nieuwe doe 😅 wij maken maatje 2 nog even op en gaan dan naar 3.
Hij begint nu s nachts langer te slapen en hoop dat 't goed blijft gaan 🙈