660 Reacties
één jaar geleden
Heeft 1 van jullie kindjes (nu al) baby acne????
Oh al vanaf de eerste of tweede week 😂 Zegt niks over de huid later, is niks aan te doen en gaat rond 3 maanden over..
één jaar geleden
Heeft 1 van jullie kindjes (nu al) baby acne????
Het was juist de eerste weken het ergst! Begint nu te minderen eindelijk.
Berg begint hier nuu lichtjes
één jaar geleden
Reactie op Vivi92
Hoe lang heeft het vloeien bij jullie geduurd?
Bij mij is het nu bijna 4 ...
Is het niet je menstruatie die inmiddels op gang is gekomen?
één jaar geleden
Reactie op strawberrywater
Is het niet je menstruatie die inmiddels op gang is gekomen?
Kan dat zonder gestopt te zijn met vloeien?
Ben die maandverbandjes wel goed zat ondertussen.
En de lactatiekundige denkt dus dat ik daarom een verminderde productie heb. Maandag nog bij haar op bezoek en dan.. ik wilde zeggen als er niks uit komt stop ik met kolven maar omdat er nog kans is dat productie weer normaal wordt als vloeien klaar durf ik nog niet te stoppen.
één jaar geleden
Reactie op Vivi92
Kan dat zonder gestopt te zijn met vloeien?
Ben die maandverbandjes wel g ...
Ze zeggen dat tijdens menstruatie je producite sowieso verminderd! Kijk t even paar dagen aan, in principe zou je menstruatie dan ook voorbij moeten zijn.
Je kan natuurlijk ook je HA even voor de zekerheid vragen
één jaar geleden
na veel getwijfel vanochtend de lactatiedeskundige gebeld voor een afspraak. Zal je zien, gaat alles vandaag wel goed. Aanleggen gaat opeens prima, stuk minder pijn en ook minder gejengel. Alsnog blij dat ze komt, tips zijn welkom zeker met aanleggen.
Al merk ik ook dat ik gewoon teveel informatie en tips heb. Krijg er de zenuwen van, alsof de kleine een hersenbeschadiging oploopt als ze een keertje te lang slaapt of meteen als volwassenen in een depressie komt omdat ik haar te lang heb laten huilen 🤣
één jaar geleden
Reactie op Elnouk
na veel getwijfel vanochtend de lactatiedeskundige gebeld voor een afspraak ...
❤️ aaah mensen kunnen je zo onzeker maken heh!
Volg je mama gevoel en dan komt het helemaal goed.
Ze kunnen onderzoeken wat je wilt maar je moedergevoel en intuïtie is het allersterkste en iets waar zelfs wetenschappers nooit helemaal hun vinger op konden leggen.
één jaar geleden
Girls, welke luiertassen hebben jullie..
ik heb een hele mooie grote ‘big shopper’ achtige tas.
Maar ik merk dat deze toch te groot is.
Ideaal als ik wat langer van huis ben maar voor de kortere trips veeel te groot.
Ik zoek dus eentje die wat kleiner is, net goed voor luiers en een extra set kleding.
één jaar geleden
ik heb een hele mooie grote ‘big ...
Wij hebben een nanabeebi rugzak. Echt top!
één jaar geleden
Ik heb er 1 van isoki, ik vind hem super fijn doordat er veel pak ruimte in zit maar toch overzichtelijk blijft. Het is een schoudertas formaat.
één jaar geleden
Ik heb deze. Heel blij mee 😊
één jaar geleden
Pff. Vandaag vierde mijn nichtje haar verjaardag. 1,5 uur rijden. Zoë is nu bijna 5 weken oud. De heen weg helemaal geslapen. De terug weg begon ze na 20 min te krijsen! Krampjes! Na 10 min bij een P gestopt. Haar uit het autostoeltje gehaald en liet ze dikke boer. Daarna wilde ze drinken. Voor in de auto op een verlaten P haar borstvoeding gegeven 😅 daarna weer laten boeren en weer in het autostoeltje gezet. Gelukkig ging ze slapen! Net 3 minuten voordat we thuis waren begon ze weer te huilen
Blij dat we toen bijna thuis waren!! Heb me wel ff afgevraagd waarom we gegaan zijn... heb daar langer alleen op de bank gezeten bv te geven dan dat ik buiten heb gespendeerd met de familie...