1079 Reacties

3 jaar geleden

@moonlight87; Ik heb 22 februari de termijnecho. Wat fijn dat jij tussendoor ook nog een keertje mag komen🥰 Alle ouders weten het, aangezien ik de verjaardag van mijn vriend had eind januari. Ik had hulpjes nodig 🙈 En 1 vriendin verteld. Gisteren liep ik met m’n vriend richting de vk voor de intake. Kwam een goede vriendin van mij net naar buiten lopen. Ik keek haar aan en zei… “jij bent weer zwanger hè?” Zij zo jaaa, maar nog heel pril! En toen ik zei:”haha ik ook!!” Keek ze mij verbaasd aan. Blijkt dat we allebei 7 weken zijn en we wisten het nog niet van elkaar 🤣

3 jaar geleden

Reactie op MoederLotte

@moonlight87; Ik heb 22 februari de termijnecho. Wat fijn dat jij tussendoo ...
Haha wat toevallig zeg! Ik ben ook tegelijk met 2 vriendinnen zwanger, zo leuk! Hebben jullie ook zo wisselend last van symptomen? Ik heb vaak 3 dagen last van iets en dat trekt dan weer weg. Zo was ik heel vermoeid en ben ik dat nu niet meer, zo was ik soms was misselijk en nu niet meer.

3 jaar geleden

Reactie op Auras

Haha wat toevallig zeg! Ik ben ook tegelijk met 2 vriendinnen zwanger, zo l ...
Van die ‘golven’ aan symptomen zijn heel herkenbaar, hier ook van de week 2 dagen me helemaal top gevoeld en nu weer een paar dagen heel misselijk en moe. Ook bij m’n borsten heb ik t gevoel dat ze nog steeds snachts pijnlijk zijn maar overdag minder hard en minder last van

3 jaar geleden

Reactie op Auras

Haha wat toevallig zeg! Ik ben ook tegelijk met 2 vriendinnen zwanger, zo l ...
Ja echt heel leuk dat we precies tegelijk lopen. Nu hopen dat het bij beide allemaal goed gaat, anders is het ook wel weer confronterend 🫣 Ik heb inderdaad ook van die golven. Ma tm woe kon ik de wereld aan. Nu weer zo slap als een vaatdoek. 😕

3 jaar geleden

Afgelopen nacht heftige krampen gehad. Daarna kon ik niks meer binnen houden overgeven, diarree, veel buikpijn en onrustige maag. Zelfs water kan ik niet binnen houden.. Geen idee of het invloed heeft op de zwangerschap of met de zwangerschap te maken heeft dat ik me nu zo rot voel. Mn vriend kon maandag ook niks meer binne houden. Woensdagavond echo dus we zullen zien ....

3 jaar geleden

Reactie op Marlou2023

Afgelopen nacht heftige krampen gehad. Daarna kon ik niks meer binnen houde ...
Er heerst in mijn omgeving best erg buikgriep dus hopelijk komt het daar door! Bij twijfel gewoon de VK even bellen, al is het maar om gerustgesteld te worden ☺️

3 jaar geleden

Hi dames, wij hadden gisteren met 7 weken de vitaliteitsecho en kwamen er toen achter dat er 2 kloppende hartjes te zien waren. De blijdschap is groot, maar de shock ook haha. Meer moeders die dit ervaren hebben?

3 jaar geleden

Reactie op EefsM

Hi dames, wij hadden gisteren met 7 weken de vitaliteitsecho en kwamen er t ...
wauw wat geweldig!! Gefeliciteerd. Zelf nog niet op echo geweest, maar mijn man heeft wel al een tweeling. Die duimt dus extra voor 1 kindje haha

3 jaar geleden

Reactie op Mommytobekim

wauw wat geweldig!! Gefeliciteerd. Zelf nog niet op echo geweest, maar mijn ...
Dankjewel! Oh spannend haha, zit dus wel in de familie..

3 jaar geleden

Reactie op EefsM

Wauw mooi! Gefeliciteerd ☺️🥳 ik droomde er steeds over maar bij mij is het er 1 haha 😁

3 jaar geleden

Reactie op EefsM

Dankjewel! Oh spannend haha, zit dus wel in de familie..
Nee haha. Zijn tweeling is twee-eiig dus dat kwam bij zijn ex vandaan. But you never know hahah. We gaan het zien, ga uit van 1 haha

3 jaar geleden

Wauuww een tweeling!!

3 jaar geleden

Reactie op MoederLotte

@moonlight87; Ik heb 22 februari de termijnecho. Wat fijn dat jij tussendoo ...
Omg hahahaa wel leuk dat jullie het van elkaar weten!!

3 jaar geleden

Ik had gisteren avond weer beetje bloed. Maar vk zei dat t dus wss mn baarmoedermond is. Dus dat houd ik mezelf gewoon voor

3 jaar geleden

Reactie op Lvn176

Omg hahahaa wel leuk dat jullie het van elkaar weten!!
Haha ja het was zo ontzettend toevallig. En ze dacht eerst dat wij gewoon daar liepen en alleen zij was “betrapt”, aangezien ze het van mij nog niet echt had verwacht. (Is bij mij dan ook de eerste😉 en bij haar niet). Heel komisch😂

3 jaar geleden

Reactie op Lvn176

Ik had gisteren avond weer beetje bloed. Maar vk zei dat t dus wss mn baarm ...
Oow even afwachten dus. Wanneer heb je een echo? Moet je dan nog lang wachten?

3 jaar geleden

Reactie op Lvn176

Ik had gisteren avond weer beetje bloed. Maar vk zei dat t dus wss mn baarm ...
Kan echt hoor. Zaterdag vloeide ik echt heel veel en kwam heel stolsel. Was me dood geschrokken vriend ging er aanvoelen zei is niks. Was maandag echo wezen maken en was niks aan de hand. Vk zei dat je last kan hebben van contactbloedingen omdat alles gevoeliger is nu. Gisteren ook echo gehad en kindje groeit goed.

3 jaar geleden

Reactie op EefsM

Zo leuk gefeliciteerd!

3 jaar geleden

Wie is er nog meer aan het aftellen voor 1e echo maandag? Ik ben dan 7+4, spannend! 😊

3 jaar geleden

Reactie op MoederLotte

Ja echt heel leuk dat we precies tegelijk lopen. Nu hopen dat het bij beide ...
Ja dat herken ik. Mijn vriendinnen zijn al verder en bij hen is alles al goed (nipt enzo), nou duimen dat het bij mij ook zo is..