1303 Reacties

7 maanden geleden

Met meer dan 1800 berichten hadden we er beter deel 7 van kunnen maken nu 😂 @m

7 maanden geleden

@sem_ 😁

7 maanden geleden

Gefeliciteerd Romyx2211!🩷🩷 Hoe gaat het nu met je? Klinkt als een heftige bevalling!

7 maanden geleden

Reactie op KLY8

Met meer dan 1800 berichten hadden we er beter deel 7 van kunnen maken nu � ...
Hahaha 😂 we gaan hard

MOD

7 maanden geleden

Reactie op KLY8

Met meer dan 1800 berichten hadden we er beter deel 7 van kunnen maken nu � ...
Nog net 200 te kort! 🤣🔥

7 maanden geleden

Reactie op Sem_

Nog net 200 te kort! 🤣🔥
Zondeee haha 😂

7 maanden geleden

Reactie op Alielle

Gefeliciteerd Romyx2211!🩷🩷 Hoe gaat het nu met je? Klinkt als een heftige ...
Bedankt! De rest ook allemaal bedankt💕 Het gaat hier goed, we hebben een typische 2e nacht hier met weinig slaap. Maar we zijn wel samen thuis en daar ben ik heel blij mee, we gaan de goede kant op☺️

7 maanden geleden

Hoe is het verder met iedereen? En ik ben ook wel heel benieuwd hoe jullie de nachten ervaren🙈

7 maanden geleden

Reactie op Romyx2211

Hoe is het verder met iedereen? En ik ben ook wel heel benieuwd hoe jullie ...
Gaat goed😃 met jullie? Ze heeft alleen mega last van krampjes echt zielig.. en we mogen haar laten slapen in de nachten.. ze komt nu zelf 4u later.. vandaag 2weekjes🥳 en 1,5kg bijgekomen!

7 maanden geleden

Reactie op Romyx2211

Hoe is het verder met iedereen? En ik ben ook wel heel benieuwd hoe jullie ...
Hier ook alles goed. Otis is nu een week oud, laatste dag kraamhulp vandaag en dan lekker genieten met ons eigen gezin. Otis doet het heel goed, hoef al 3 nachten geen wekker meer te zetten en dat pakt best oké uit🤩 Wel veel last van darmkrampen, heeeel zielig. Kan ik zo slecht horen. Wil het dan zo graag van hem overnemen.

7 maanden geleden

Reactie op Romyx2211

Hoe is het verder met iedereen? En ik ben ook wel heel benieuwd hoe jullie ...
Hier gaat het goed, vandaag alweer dag 17! Hoewel de nachten op zich goed verlopen ervaar ik ze wel als zwaar ten opzichte van de dag. Voedingen duren lang, pijngrens lijkt lager dan overdag voor mijn pijnlijke borst en huilen komt harder binnen (en zelf huil ik ook sneller). Maargoed hormonen enzo dus ik schrik daar verder niet erg van. De tweede nacht na de bevalling was wel echt de hel trouwens (na drie gebroken nachten), ik was zelf echt helemaal van t padje af door slaapgebrek. gelukkig is het daarna niet meer zo heftig geweest. Nu vaak meer onrust in de avond/vroege nacht, maar steeds vaker lukt het ook dan om haar weg te leggen.

7 maanden geleden

Gefeliciteerd aan alle nieuwe mama’s die ik nog niet gefeliciteerd had! 💙🩷 Hier gaat het goed! Thomas is een heel relaxte en tevreden baby van 13 dagen. Wij geven kunstvoeding en dat pakt hij allemaal goed op. Zijn flessen gaan eigenlijk altijd leeg, dus groeien doet hij ook. Kraambezoek hebben we tot dit weekend alleen nog bij directe familie gehouden, wat het ook ontspannen maakt. Mijn man is nog 3,5 week thuis, wat heel fijn is voor onze oudste. En ja, ook wij hebben wel eens een paar mindere uurtjes of een slechte nacht. Krampjes, huiluurtje of niet aan de slaap willen/kunnen toegeven. Maar merk dat mijn man en ik het samen echt goed kunnen verdelen, waardoor we er ook wel weer doorheen komen. Misschien dat het ook komt door meer realistische verwachtingen, omdat het al een tweede kindje is. Meer mama’s die dit herkennen?

7 maanden geleden

Reactie op Line29

Gefeliciteerd aan alle nieuwe mama’s die ik nog niet gefeliciteerd had! 💙� ...
Hier eerste kindje maar goed voorbereid door veel kinderen in mijn omgeving en ouders die open zijn over de zwaardere kanten aan kraamtijd en ouderschap in het algemeen. Dat maakt voor mij ook dat ik realistische verwachtingen had. Het maakt de zware momenten niet makkelijker, maar wel dat je er niet zo van schrikt en dat je ook niet aan jezelf gaat twijfelen. We kunnen steeds bedenken: dit hoort er bij, dit is ok. Oh en hier ook een man die hierna nog een week thuis is (3,5 week totaal) en die me daardoor echt super goed kan ondersteunen, waardoor ook al geef ik borstvoeding niet alles op mijn schouders terecht komt. Ben wel benieuwd hoe dat wordt als hij na volgende week weer aan het werk gaat.

7 maanden geleden

Beste dames, Ook ik ben ondertussen bevallen van onze zoon Luuk op maandag 2 oktober om 13:57 met precies 42 weken. Zondag heb ik een laatste strippoging gedaan en diezelfde avond kreeg ik rond middernacht weeën. Ik heb ze thuis opgevangen in bad en rond 8 uur in de ochtend had ik volledige ontsluiting. Toen ik eenmaal persweeën kreeg stagneerde het omdat Luuk niet gunstig lag (sterrenkijker en met zijn arm langs zijn hoofd.) Luuk zijn hartslag begon hierdoor flink te dalen en daardoor ben ik uiteindelijk met spoed in het ziekenhuis beland. 2 uur lang heb ik persweeën gehad waar ik niet mocht mee persen maar waarbij ik moest zuchten zodat Luuk in de juiste positie zou komen te liggen. Eenmaal in een betere positie mocht ik actief meepersen en toen is Luuk met een half uur geboren. Al met al kijk ik terug op een mooie en vlotte bevalling. Nu al een paar dagen aan het genieten met Luuk. 🩵

7 maanden geleden

Reactie op sw89

Gaat goed😃 met jullie? Ze heeft alleen mega last van krampjes echt zielig ...
Oh wat fijn dat ze mag doorslapen en zo goed groeit! Krampjes zijn inderdaad zo zielig, gaat je dan echt aan het hart🥲 hier de nacht 'overleefd' door haar toen ze eenmaal sliep ook door te laten slapen. Mocht officieel niet maar na zo lang en intensief huilen voelde het zo onnatuurlijk om haar wakker te maken voor voeding waar ze toch weer overstuur van wordt. Nu is ze natuuurlijk weer lekker rustig🙈

7 maanden geleden

Reactie op Lavie91

Beste dames, Ook ik ben ondertussen bevallen van onze zoon Luuk op maandag ...
Gefeliciteerd!! Fijn dat je goed terug kijkt. 2 uur wegpuffen moet super intens zijn! Goed gedaan!

7 maanden geleden

Reactie op Alielle

Hier ook alles goed. Otis is nu een week oud, laatste dag kraamhulp vandaag ...
Wauw wat gaat dat snel! Fijn dat de nachten ondanks de kramp zo goed verlopen🥰

7 maanden geleden

Reactie op Lavie91

Beste dames, Ook ik ben ondertussen bevallen van onze zoon Luuk op maandag ...
Gefeliciteerd! Na lang wachten ook eindelijk jullie kindje vast❤️ geniet ervan!

7 maanden geleden

Reactie op hnnh89

Hier gaat het goed, vandaag alweer dag 17! Hoewel de nachten op zich goed v ...
Geeft toch wel een beetje geruststelling dat het overal een beetje het zelfde is met die nachten🙈 heel vervelend natuurlijk, zo kunnen we een beetje met elkaar meeleven🥴

7 maanden geleden

Reactie op Line29

Gefeliciteerd aan alle nieuwe mama’s die ik nog niet gefeliciteerd had! 💙� ...
Fijn zeg! En heerlijk dat je man nog zo lang thuis kan blijven. Ik baal, mis dat echt. Kan er wel om janken. Niet dat ik het niet alleen red. Maar maakt alles gewoon zo veel makkelijker en gezelliger ook☺️ Wij geven ook volledige kunstvoeding! Ik vind wel dat we snel mogen verhogen enz. Als je kijkt. Mn dochtertje zit nu op 90cc per keer. Weegt dan ook wel 4200gr. Maar klopt hoor! Je “fietst” er wat makkelijker door.. bij mijn zoontje huilde ik wat af bij zijn krampjes en belde ik de huisarts, cb, verloskundige of er echt niet een middeltje was om hem te helpen😂😂 Nu weet je, het hoort erbij.. zielig maar het is niet anders..