Origineel bericht
Hi dames
Aangezien het heel leuk is om ervaringen te delen, is dit vaak nog leuker te delen met (aanstaande) mama's die in dezelfde week zijn uitgerekend!
Hoe gaat het met de klachten? Worden de symptomen al minder? Komt er al een buikje? Weten eventuele broertjes/zusjes het al? Weten anderen al van de zwangerschap? Hoe staat het met de eventuele nipt? Of nog allerlei kleine dingen waar je niet per se een eigen topic voor wil openen, maar wel benieuwd bent naar ervaringen! Deel ze vooral hier 🍀😊
Fijne zwangerschap!
Vervolg op
https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-september-2023/kletsgroepje-17-23-september-deel-6-PEMX9j?page=1
Iemand tips tegen heel erg hoesten bij de baby? Snot is veel minder en geen ...
Even douche met je kindje, en dan goed stomen. En onder matrasje iets leggen badhanddoek zodat als er slijm in keeltje zit het makkelijk weg kan slikken. Iets schuin dus. Verder gaat het vanzelf over
Ik ben intussen benieuwd hoe het met iedereen in de relatie gaat? Hier is e ...
Aah nee wat rot! Ruzies mbt tot de zorg voor de baby? Of andere redenen? 😕
Hier gaat het gelukkig wel goed, hebben wel is een meningsverschil of woorden maar niet echt ruzie en als er iets is dan is het zo weer opgelost gelukkig.. maar betekend niet dat we wel merken dat door het slaap tekort we allebei wat sneller geprikkeld zijn.. gelukkig kunnen we het er goed over hebben met elkaar
Mijn baby krijgt overdag elke 4uur drinken. Soms houd hij het langer vol, heel soms minder lang.
Nu komt ie snachts bijna elke 3 uur, en vannacht zelfs na 2/2,5 uur.
Zou hij het misschien te koud hebben, waardoor hij wakker wordt? Ik durf eigenlijk niet meer kleding aan te doen. Hij heeft al een tog3 Slaapzak met rompertje, broek en dun truitje
Lucas is gisteren 4 maanden geworden en kan nu ook sinds vanavond rollen van rug naar buik!! Van buik naar rug kon hij al een weekje ☺️ toen het hem lukte keek hij heel verbaasd en rolde meteen door naar zijn rug hahaha 🥰
Gisteren ook zijn eerste hapje (wortel) gegeven. Hij keek heeeel vies.