380 Reacties

3 maanden geleden

Weer een nieuwe 🥳

3 maanden geleden

Gaat zo hard, is niet meer bij te houden! 😅

3 maanden geleden

🙋🏼‍♀️

3 maanden geleden

Hier heeft hij vandaag voor het eerst omgerold! Van rug naar buik! En wat een dinosaurus geluiden komen er nou uit zeg 🤣 holy conneloni

3 maanden geleden

Reactie op Lvn176

Hier heeft hij vandaag voor het eerst omgerold! Van rug naar buik! En wat ...
Hahahha wat goed 😍 die geluiden hè, ik moet er zo om lachen 😂

3 maanden geleden

Iemand tips tegen heel erg hoesten bij de baby? Snot is veel minder en geen koort meer.. maar dat hoesten is zo veel en hard 😕

3 maanden geleden

Helaas geen tips... Hier ook gehoest, maar zonder snot/ziek etc... Klinkt zo zielig

3 maanden geleden

Reactie op KLY8

Iemand tips tegen heel erg hoesten bij de baby? Snot is veel minder en geen ...
Even douche met je kindje, en dan goed stomen. En onder matrasje iets leggen badhanddoek zodat als er slijm in keeltje zit het makkelijk weg kan slikken. Iets schuin dus. Verder gaat het vanzelf over

3 maanden geleden

Ik ben intussen benieuwd hoe het met iedereen in de relatie gaat? Hier is er helaas erg veel ruzie en het lijkt alleen maar steeds erger te worden...

3 maanden geleden

Reactie op MenMF

Ik ben intussen benieuwd hoe het met iedereen in de relatie gaat? Hier is e ...
Aah nee wat rot! Ruzies mbt tot de zorg voor de baby? Of andere redenen? 😕 Hier gaat het gelukkig wel goed, hebben wel is een meningsverschil of woorden maar niet echt ruzie en als er iets is dan is het zo weer opgelost gelukkig.. maar betekend niet dat we wel merken dat door het slaap tekort we allebei wat sneller geprikkeld zijn.. gelukkig kunnen we het er goed over hebben met elkaar

3 maanden geleden

Reactie op Lvn176

Hier heeft hij vandaag voor het eerst omgerold! Van rug naar buik! En wat ...
Whahaha ik noem onze meid ook onze kleine pteradactyl 😂

3 maanden geleden

Hier weer een slaapregressie ben zo moe vergeet net de klem ring op m'n kolf. Daar ging mijn bv over mijn kleren 🙈😅😂

3 maanden geleden

Reactie op Nekku

Whahaha ik noem onze meid ook onze kleine pteradactyl 😂
Hier wordt regelmatig het Jurassic Park theme song gezongen door ons 😂😂

3 maanden geleden

Wat vinden jullie de fijnste rompertjes? 😁

3 maanden geleden

Reactie op KLY8

Wat vinden jullie de fijnste rompertjes? 😁
Overslag rompers met bamboe van de Hema! Blijft goed in de was en droger en blijft zacht!

3 maanden geleden

Overslag rompers

3 maanden geleden

Reactie op KLY8

Wat vinden jullie de fijnste rompertjes? 😁
Marc en spencers met korte mouwen die gewoon over het hoofdje gaan. Ik had bij de eerste ook Overslag maar bij Faas vind ik zonder fijner

3 maanden geleden

Mijn baby krijgt overdag elke 4uur drinken. Soms houd hij het langer vol, heel soms minder lang. Nu komt ie snachts bijna elke 3 uur, en vannacht zelfs na 2/2,5 uur. Zou hij het misschien te koud hebben, waardoor hij wakker wordt? Ik durf eigenlijk niet meer kleding aan te doen. Hij heeft al een tog3 Slaapzak met rompertje, broek en dun truitje

3 maanden geleden

Reactie op Lvn176

Mijn baby krijgt overdag elke 4uur drinken. Soms houd hij het langer vol, h ...
Ik weet t niet hier vanacht ook om de 2uur

3 maanden geleden

Lucas is gisteren 4 maanden geworden en kan nu ook sinds vanavond rollen van rug naar buik!! Van buik naar rug kon hij al een weekje ☺️ toen het hem lukte keek hij heel verbaasd en rolde meteen door naar zijn rug hahaha 🥰 Gisteren ook zijn eerste hapje (wortel) gegeven. Hij keek heeeel vies.