223 Reacties
één jaar geleden
In het vorige topic was ik niet zo actief, maar geloof dat er nog wel wat dames met mij in hetzelfde schuitje zitten. Vandaag 41+4, en dus nog niet bevallen. Gisteren aan de CTG gelegen, alles prima met mij en de baby. Ook gestript, had al zo’n 2-3 cm ontsluiting, maar de baarmoedermond nog niet helemaal verstreken. Strippen heeft geen effect gehad.
Morgen weer aan de CTG en m’n verloskundige vragen of ze mijn vliezen kan breken. Mocht dat dan nog niks doen staat de inleiding gepland op dinsdag, dan ben ik 42 weken en heeft het van mij wel lang genoeg geduurd. Ik zal wel best teleurgesteld zijn als het niet uit zichzelf komt. Van m’n eerste zoontje ben ik met 41+1 bevallen, wat een heel fijne badbevalling was, dus mijn lichaam ‘kan’ het wel. Mede daarom had ik ook wel echt verwacht dat het nu ook uit zichzelf zou starten. Maar goed, we hebben nog een paar dagen tot dinsdag 😊🤞
één jaar geleden
Reactie op Jellyfish
In het vorige topic was ik niet zo actief, maar geloof dat er nog wel wat d ...
Zeker, hier 41+5 en ik word morgen ingeleid. Fijn dat alles nog goed gaat met je kindje! Maar vervelend dat de bevalling nog niet is gestart. Heb je al wel last van voorweeën? Of andere klachten? Bij mij ging het tot donderdag prima. Daarom hadden we voor zondag de inleiding gepland staan, om het nog een kans te geven om zelf te komen. Dit is ons eerste kindje. Maar toen verloor ik donderdagochtend mijn slijmprop en kreeg ik rond de middag weeën. Deze bleven 24 uur aanhouden, hele gemene rug weeën. Het resulteerde in maar 1 cm ontsluiting. Een hele teleurstelling dus. Mentaal zat ik er wel door heen. Ik dacht echt dat de bevalling begonnen was! Vannacht heb ik een slaapconsult gehad in het ziekenhuis, dat was heerlijk. Goed geslapen en uitgerust. Maar helaas geen doorstart wat weeën betreft. Dus we moesten weer naar huis en kunnen morgen starten met de inleiding. Nu een hele zere rug, de baby douwt er flink tegen aan. Ben benieuwd of het bij jou wel door gaat zetten! Ik hoop het voor je.
één jaar geleden
Reactie op Jane1999
Zeker, hier 41+5 en ik word morgen ingeleid. Fijn dat alles nog goed gaat m ...
Hmm, wat harde buiken en wel echt een drukkend gevoel beneden, maar verder eigenlijk niet. Had ik bij m’n eerste bevalling ook niet, die begon met gebroken vliezen en daarna direct goede weeën. Ideaal eigenlijk 😉
Jeetje, wat een uitputtingsslag voor je! Fijn dat je vannacht hebt kunnen bijtanken. Wat gaan ze doen qua inleiding, krijg je eerst nog een ballon? Heel veel succes morgen, voor je het weet heb je je baby in je armen 🥰
één jaar geleden
Ik ben ook nog niet bevallen🙋♀️ vandaag 41 weken. Maandag controle ziekenhuis en strippen als dat lukt. Ik denk dat wij de inleiding plannen op woensdag of donderdag, maar hoop heel erg dat het niet nodig is. Maandag ook maar voetreflex ingepland. Bij mijn eerste zoon braken de nacht erna m'n vliezen met 41+🤞
één jaar geleden
Hoi. Zijn er meerdere die net zoals ik bevallen zijn (30-09) en soms last hebben van enorme koude rillingen?
Ik heb geen koorts. Heb soms zweet aanvallen en soms zo opeens klappertandend koud.
één jaar geleden
Reactie op NMH
Ik herken het koud en klappertanden niet. wel het zweten 😰😆🫣
Hier hetzelfde 😅
één jaar geleden
Reactie op NMH
Ik herken het koud en klappertanden niet. wel het zweten 😰😆🫣
Ja dat zweten is hier ook soms heftig aanwezig.
één jaar geleden
Hoi. Zijn er meerdere die net zoals ik bevallen zijn (30-09) en soms last h ...
Ik heb soms in de nacht zweet aanvallen. Kraamzorg zei tegen mij dat dit komt door o.a. de stuwing van de borstvoeding en m’n lichaam die zich nu weer helemaal moet aanpassen na de zwangerschap. Ik heb een dan wel een keizersnee gehad maar je hormoon huishouding heeft natuurlijk een behoorlijke klap gehad zo nu de placenta eruit is.
één jaar geleden
Hoi. Zijn er meerdere die net zoals ik bevallen zijn (30-09) en soms last h ...
Ja ik had dat ook soms, ineens dan heel koud. Vooral als ik net in bed ga liggen. Ik denk dat het de vermoeiheid was bij mij. Nu is de kleine bijna 2 weken en slaap ik wat beter en niet meer gehad.
één jaar geleden
Reactie op selmavanloon
Ja ik had dat ook soms, ineens dan heel koud. Vooral als ik net in bed ga l ...
Dan wacht ik het nog even een paar dagen af :)
één jaar geleden
Reactie op selmavanloon
Ja ik had dat ook soms, ineens dan heel koud. Vooral als ik net in bed ga l ...
Ja, zelfde datum. ik denk dat dat de hormoon veranderingen zijn. Gefeliciteerd met je kleintje 💖
één jaar geleden
Reactie op NMH
Oo en die kraamtranen dus gewoon emoties vandaag huuuuul’n 🥺🥺🥺🥺 van all ...
Jaa hier ook zoveel tranen. Allemaal van geluk nu maar kan echt om de kleinste redenen huilen 🥹
Vandaag voor het eerst in bad geweest thuis -> huilen. Voor het eerst naar beneden en Thijs in de box -> huilen 😂
één jaar geleden
Over tranen gesproken... Als je wil blijven huilen; kijk dit https://www.instagram.com/reel/Cxtl2oBMMSt/?igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==
Zo mooi 🥺